• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Счупен диференциал

Започната от MagnuM, Събота, 18 Февруари, 2012, 22:07:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

MagnuM

Ето ви и 1 счупено диференциалче на MAN TGA 18.460 и тежи само около170 кг. :S :D

;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

MagnuM

;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

Бриги Магнито

Екстра 170 килца у Надин що е бира тва нема ти редим.
Баце зор ли се вади туй прасе ?


Бриги Магнито



admin

Миналата година закарах на MAN в Дахау едно ремарке, пълно с отливки за диференциали. Товарих ги от една фабрика в Холандия. Доста кооперирано производство има из Европата.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

MagnuM

Цитат на: Бригадира - Събота, 18 Февруари, 2012, 22:09:56
Екстра 170 килца у Надин що е бира тва нема ти редим.
Баце зор ли се вади туй прасе ?
Ако го приемат в Надин, направо ще има бира за цяло лято  ;D ;D
Според доктора ( баща ми :D) е от блокажа, вместо шофьора да спре и да го включи го е пуснал когато колелата са се въртели и това е въвело до това  ;D
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

admin

Цитат на: MagnuM - Събота, 18 Февруари, 2012, 22:14:22
Ако го приемат в Надин, направо ще има бира за цяло лято  ;D ;D
Според доктора ( баща ми :D) е от блокажа, вместо шофьора да спре и да го включи го е пуснал когато колелата са се въртели и това е въвело до това  ;D

Е този за пръв път ли включва блокаж?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

MagnuM

Цитат на: admin - Събота, 18 Февруари, 2012, 22:15:42
Е този за пръв път ли включва блокаж?
Не, но явно е бързал да разтовари и да си идва към България.
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

mylord56

ЦитатСпоред доктора ( баща ми  :D) е от блокажа, вместо шофьора да спре и да го включи го е пуснал когато колелата са се въртели и това е въвело до това   ;D

Интересно ми е ако си на стръмен баир зимата по заснежен и хлъзгав път, ако спреш, за да го включиш, после как ще потеглиш? Аз през целият си стаж на товарен автомобил /над 20 + години/ при такава ситуация съм включвал блокажа със съединител. Не съм събарял диференциал, дори и на Скания /известна с проблемния си такъв/.
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

bizzart

Цитат на: mylord56 - Неделя, 19 Февруари, 2012, 00:28:19
Интересно ми е ако си на стръмен баир зимата по заснежен и хлъзгав път, ако спреш, за да го включиш, после как ще потеглиш? Аз през целият си стаж на товарен автомобил /над 20 + години/ при такава ситуация съм включвал блокажа със съединител. Не съм събарял диференциал, дори и на Скания /известна с проблемния си такъв/.
Ама колега ти чуваш ли се какви ги дрънкаш кадети е съединитела кадети е деференцияла нямат нищо общо.

Mandor

А какво се очаква- да ръгне блокажа докато боксува ли? Естествено че поне ще натисне съединител, който се явява първата част от силовото предаване.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

bizzart

Цитат на: Mandor - Неделя, 19 Февруари, 2012, 10:24:45
А какво се очаква- да ръгне блокажа докато боксува ли? Естествено че поне ще натисне съединител, който се явява първата част от силовото предаване.
А майстора аз го разбирам,че в движение както си кара натиска съединитела и пуска блокажа в което няма никаква логика в движение му е..ваш майката.

loshdancho

Цитат на: bizzart - Неделя, 19 Февруари, 2012, 10:11:27
Ама колега ти чуваш ли се какви ги дрънкаш кадети е съединитела кадети е деференцияла нямат нищо общо.
Е как да няма нищо общо - двете са част от трансмисията, свързани и предаващи усилието и оборотите от мотора посредством кардана. Когато натиснеш съединителя не  са под товар и удъра  е  само до толкова колкото е инерционият момент на кардана и короната в диференциала, А те се  въртят с непроменена скорост преди и след включването на блокаж.
Виж лошо е ако се движиш и боксува и тогава без съединител включиш блокажа. Тогава се получава рязка промяна на скоростта на въртене и съпроводения от това удар.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

От се дръгляте не мое Ви разберем,бацко ке ви мъцне,слаб му материало на туй прасе  ;) от туй страда. ;)
Ма и Надин са ора бре,па и биричка сака се пие,не мое все здрави материали сака и малко лабави да има тук там.


trenti

Не трябва ли да има някаква защита от подобни ситуации(все пак е сравнително модерен камион, а не някой руски барутник), примерно ти си натискаш копчето но компютъра да не позволява да се включи с цел да предпази от такава авария, а да става само при много-ниска скорост и с натиснат съединител?  ???
"Не сме народ, не сме народ, а мърша,
хора, дето нищо не щат да вършат!"

Бриги Магнито

Цитат на: Road Warrior - Неделя, 19 Февруари, 2012, 12:14:04
Не трябва ли да има някаква защита от подобни ситуации(все пак е сравнително модерен камион, а не някой руски барутник), примерно ти си натискаш копчето но компютъра да не позволява да се включи с цел да предпази от такава авария, а да става само при много-ниска скорост и с натиснат съединител?  ???
Баце те тука ,ти мъцнем при рашън проблемо е решен без Правец ,номеру е у як материал с подходящо изрезени сечения на зъбите ,тоест бумка лумка,но си намира де да увлезе и си преи нема грижи . ;)


Mystang

Ман ТГА има защита. Включваш блокажа от копчето и докато не натиснеш съединителя не се включва реално.

Mystang