• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дизелов двигател на метан

Започната от admin, Понеделник, 27 Февруари, 2012, 21:15:50

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Има  на метан, ама къде ще зарежда метан по тоя път... Трябва за всеки курс проучване...
Тука в  България съм виждал комбинирана система и изцяло газова(метан).
Оказа се несполучливо.... Ако двигателя е произведен така - ДА.Но преправянето, всекидневното зареждане, малкият пробег решиха в полза на дизела и системата беше изхвърлена.
  Има чисто нови автобуси в градският  само на метан,.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Петък, 18 Януари, 2013, 18:48:17
Има  на метан, ама къде ще зарежда метан по тоя път... Трябва за всеки курс проучване...
 
Лошио ,а знаем ли къде пътува принципно този DAF не знаеm освен,че сме го видели на границата,а на коя граница също не знаем,ми ако най-често релацията му е Полша и страната на този дзвер ,тогава що пък не:


Бриги Магнито



матадора

Бриги,не знаех,че ще отиде натам темата,затова не споменах къде съм го видял.Случката беше на Орменио,камионът беше спрял на паркинга в гръцко.Аз спрях зад него за почивка и отидох да го разгледам.Нов ДАФ 105-ца,според мен заводски хибрид.Камионът влезе в Гърция след почивката си.
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

loshdancho

Аз предположих, че е Оряхово или Русе.
А то било, чак в Гръцко.
За камионите, които съм виждал на метан не бяха с по една бутилка а цял "пълнител" по 6 или 9 между легена и кабината .
В Перник имаха два Мана самосвали комбинирани на метан-дизел и зареждаха на  метанстанцията до ТЕЦ- Гара Искър.. Всяка смяна. Като ги видеха бакшишите там си тръгваха. От шофьорите им знам, че неможеха да изкарат повече от една смяна без да зареждат.
Тука има колега от същата фирма PUMIX знае за какво става  въпрос.
 
Другият камиона на метан също беше Ман и беше изцяло на метан на Ф-ма Бакара в Пловдив.
Преправян в Италия до такава степен, че на местото на ГНП имаше делко...А на дюзите свещи...Но резултата беше плачевен
От Италия идваха да му правят ремонт още първата седмица- стопи буталата, нямаше никаква мощност и момент, а грееше като печка турбото и колекторите, всичко беше увито с азбест.
Може би още работи някъде по Пловдив с гондола, ако Железаров не го е продал.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

матадора

Ровейки се в нета да намеря инфо за този мотор,намерих инфо за подобен мотор при Волво.Ето
http://autoclub.bg/index.php?menu=16&id=1238
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

gadinata


dino412

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=11675&page=23
Шест години се дъвка тая тема вече.
А и една друга алтернатива на дизела:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=136445

Приятно четене на зайнтересованите.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

admin

Ето го най-после с метан. Със здраве да си го кара и очаквам данни за разхода, които ще съобщя тук в темата.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Васисуалий_Лоханкин

На мен един познат ми спомена, че в Австрия(мисля, че там беше) е виждал камион с бутилки за пропан-бутан.Не бях чувал за дизелов мотор с LPG

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Васисуалий_Лоханкин - Събота, 02 Ноември, 2013, 21:59:23
На мен един познат ми спомена, че в Австрия(мисля, че там беше) е виждал камион с бутилки за пропан-бутан.Не бях чувал за дизелов мотор с LPG

     Навремето, последните години в които работеше Електрокарния завод в Плевен. Преправяха дизеловия двигател на работещ с пропан-бутан (газови мотокари). Но той си ставаше двигател с принудително палене. И аз не съм чувал комбинация, дизел и пропан-бутан.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

admin

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 03 Ноември, 2013, 01:46:46
     Навремето, последните години в които работеше Електрокарния завод в Плевен. Преправяха дизеловия двигател на работещ с пропан-бутан (газови мотокари). Но той си ставаше двигател с принудително палене. И аз не съм чувал комбинация, дизел и пропан-бутан.

Правят го. Онзи ден срещнах един познат майстор и ми каза, че вече са направили два дизелови микробуса на пропан-бутан. 40% дизел и 60% газ. Цена на уредбата 2800 лева. Това имам като информация.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: admin - Неделя, 03 Ноември, 2013, 08:37:49
Правят го. Онзи ден срещнах един познат майстор и ми каза, че вече са направили два дизелови микробуса на пропан-бутан. 40% дизел и 60% газ. Цена на уредбата 2800 лева. Това имам като информация.

     Да, малко повече от дизел-метанова уредба. Далавера има, при тези 2 800 лв. по веригата до поставяне на уредбата - със сигурност! Оттам нататък, не е ясно!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Васисуалий_Лоханкин

Цитат на: admin - Понеделник, 27 Февруари, 2012, 21:15:50
Интересувам се от поставяне на метанова уредба на дизелов двигател. Става дума конкретно за Мерцедес Е220. Някой има ли представа дали е възможно, каква е цената и къде може да се постави? Благодаря предварително!
Метанови уредби на дизели поставяха на Симеон на ъгъла с една друга пряка, близо до Димитър Петков.Само на метан мисля, че не може.Чешките автобуси TEDOM работят само на метан, но те са си фабрично така

rider777

http://garaja.net/viewtopic.php?f=10&t=43   С джаджата от този пич си смъкнах разхода на камиона с повече от 10% ,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

admin

Цитат на: rider777 - Неделя, 03 Ноември, 2013, 11:36:25
http://garaja.net/viewtopic.php?f=10&t=43   С джаджата от този пич си смъкнах разхода на камиона с повече от 10% ,,,,,,,,,,,,,,

Глупости на търкалета! И особено това, газови и метанови уредби с медни тръби. 250 атмосфери и медна тръба! Дай поне цена, да видим дали е много скъпа измамата.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!