Работен ден,работно време или шофьорът-чиновник!
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 18 Април, 2024, 11:38:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Работен ден,работно време или шофьорът-чиновник!  (Прочетена 40460 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
g_dandy
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +54/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 239
Теми: 30



Активност
0%

« -: Понеделник, 05 Март, 2012, 10:49:43 »
ОтговорОтговор

С молба към тези с по-голям опит в пътуванията по Европата или тези,успешно издържали изпита за Професионална компетентност,да разяснят на такива като мен какво гласи теорията по отношение на работното време на шофьора!
Конкретният въпрос е какво се получава,когато шофираш,поради някакви причини,по-малко от 9 ч,правиш пауза 11 ч и се получават по-малко от 24 часа.По думите на колеги,не можеш на тази шайба или,по-скоро в един цикъл от 24 часа, да имаш две карания с голямата пауза (11 или 9 часа).Значи ли това,че трябва да правиш пауза,независимо колко дълга,докато започне следващото денонощие?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 05 Март, 2012, 10:49:43 »

 Активен
Mystang
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-162
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 209
Теми: 3



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Понеделник, 05 Март, 2012, 10:58:28 »
ОтговорОтговор

Не казвам че съм прав,но до сега ядове не съм имал.Аз правя тъй,след каране и пауза от 9 или 11ч. слагам нова шайба и газ.Никой не те задължава шайбата да стои до последната минута в тахографа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 05 Март, 2012, 10:58:28 »

 Активен
g_dandy
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +54/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 239
Теми: 30



Активност
0%

« Отговор #2 -: Понеделник, 05 Март, 2012, 11:42:29 »
ОтговорОтговор

Онзи ден говорих с колега,който работи в Италия и,според него,за времето от 0 ч до 24 ч на един и същ ден не можеш да караш 2 пъти,т.е. да направиш около 11 ч каране (с 45-те минути почивка) + 11 ч пауза + 2 ч ново каране.Досега не съм се замислял по този въпрос,за мен важното е да не нарушиш максималното време за каране и минималното време за почивка.Сериозен проблем се получава,когато имаш да минеш малко разстояние,примерно от Спачва до Загреб,да обмитиш и разтовариш и след това да отидеш на друг адрес за товарене.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Don_Bazilio
Старши потребител
****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 395
Теми: 10



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 05 Март, 2012, 12:18:10 »
ОтговорОтговор

Колеги, работния ден не е само каране и почивка и не се смятат само тези две неща. Има и време на разположение - когато чакаш на място в задръстване(снега на Дунавмост), чакаш да те натоварят и др. подобни. Случвало ми се е точно това време на раположение да го пускам като почивка на тахографа за да ми остане време за каране. Четете Регламент 561 - колкото и да е отегчително, но там е истината!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бачо Владо
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 10
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 05 Март, 2012, 14:28:45 »
ОтговорОтговор

Да взема и аз отношение по темата малко.Значи термина работен ден включва абсолютно всичко от момента на тръгването ти....да речем сутринта.В това число- време за шофиране,паузи от 0.45 мин.,разтоварване,товарене....всичко.Нормалният работен дене 13 часа,можеш го продължи до 15 часа ,но само когато по време на работният ти ден за нещо си стоял или по-точно камиона е стоял на място 3 часа и повече..В рамките на 24 часа можеш да започнеш втори работен ден,но да не го правиш система.Можеш да започнеш новия работен ден но след 21 часа ,изтекли от предния раб.ден.В това число каране паузи и всичко останало ,но тръгване след 21 -вия час.Нищо ново не съм казал,просто трябва повечко време да се почете....за сметка на по-малко бирички да речем.Желая успехи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +199/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #5 -: Понеделник, 05 Март, 2012, 14:29:27 »
ОтговорОтговор

С молба към тези с по-голям опит в пътуванията по Европата или тези,успешно издържали изпита за Професионална компетентност,да разяснят на такива като мен какво гласи теорията по отношение на работното време на шофьора!
Конкретният въпрос е какво се получава,когато шофираш,поради някакви причини,по-малко от 9 ч,правиш пауза 11 ч и се получават по-малко от 24 часа.По думите на колеги,не можеш на тази шайба или,по-скоро в един цикъл от 24 часа, да имаш две карания с голямата пауза (11 или 9 часа).Значи ли това,че трябва да правиш пауза,независимо колко дълга,докато започне следващото денонощие?

Ако съм те разбрал правилно ,ти питаш дали примерно общо карано+пауза имаш 6 часа и дневната почивка ти е 9 или 11 часа.Това прави 15 или 17 часа чертане по шайбата.От шайбата остават 9 или 7 часа място.Та ти питаш дали може да не сменяш шайбата и тези 9 или 7 часа да караш ,нали.Отговора е ,неможе трябва да смениш шайбата след изтичане на дневната почивка ,защото след нея започваш нов период(цикъл) на работа.Това е като седмичната почивка , щом спреш в края на седмицата ти вадиш шайбата с която си карал последния ден (на нея има място за чертане) и слагаш нова на която тахографа чертае седмичната ти почивкаДруго важно нещо извън въпроса ти е и навлизането от един ден в друг (след 12часа през ноща) с каране.Часовете с които си навлязал в следващия ден (караното след 12 часа през ноща) трябва да се компенсират(да караш по малко) от следващия работен период (караш по малко от 9 часа).Примерно правиш втори период на каране (4.30 часа) ,този период почва в 10 вечерта.Ако караш до 2.30 през ноща ,трябва да компенсираш тези 2.30часа от следващия период на каране.След като направиш дневната си почивка от 9 или 11 часа и седнеш да караш ,имаш право да караш 6.30часа.Защото с предния период на каране си влязъл в следващия ден.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
g_dandy
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +54/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 239
Теми: 30



Активност
0%

« Отговор #6 -: Понеделник, 05 Март, 2012, 14:51:54 »
ОтговорОтговор

Точно затова вмъкнах в заглавието на темата "шофьорът - чиновник".Т.е. този цикъл започва не от часа на първото тръгване ( примерно 23 ч на днешна дата ),а от 0 ч на утрешна дата. Днес карам само 1 час,след 0 ч карам 8 часа,следва пауза 11 часа и се получава,че около 20 ч утре не трябва да тръгвам,а да изчакам 0 ч на по-следващия ден.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2243/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2122
Теми: 135



Активност
3.8%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #7 -: Петък, 09 Март, 2012, 13:23:23 »
ОтговорОтговор

Да взема и аз отношение по темата малко.Значи термина работен ден включва абсолютно всичко от момента на тръгването ти....да речем сутринта.В това число- време за шофиране,паузи от 0.45 мин.,разтоварване,товарене....всичко.Нормалният работен дене 13 часа,можеш го продължи до 15 часа ,но само когато по време на работният ти ден за нещо си стоял или по-точно камиона е стоял на място 3 часа и повече..В рамките на 24 часа можеш да започнеш втори работен ден,но да не го правиш система.Можеш да започнеш новия работен ден но след 21 часа ,изтекли от предния раб.ден.В това число каране паузи и всичко останало ,но тръгване след 21 -вия час.Нищо ново не съм казал,просто трябва повечко време да се почете....за сметка на по-малко бирички да речем.Желая успехи.

     Колега, къде в Регламента, прочете, че след 21 часа можеш да тръгнеш? Мнения много, не е лошо да се цитира от Регламента, след това има много тълкувания. Поне цитата да е безспорен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 09 Март, 2012, 14:24:25 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +81/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #8 -: Събота, 10 Март, 2012, 12:57:05 »
ОтговорОтговор

Нормалния работен ден е 4 часа и половина, почивка минимум 45 мин и още 4 часа и половина каране. Може да се удължи периода на работния ден само 2 пъти седмично. В една седмица трябва да се кара не повече от 40 работни часа. Ако се съберат повече от 40 часа за седмицата, трябва да се компенсират с часовете от следващата седмица. За две седмици карането трябва да не надвишава 80 часа.
Освен увеличавене на работния ден (2 пъти седмично) може да се кара 6-ти ден през седмицата, но задължително след 24 часова почивка.
Времето за товаро-разтоварна дейност може да се пусне като почивка. Аз с вуйчо ми като карах от Русе тръгвахме и в София на първото място за разтоварване си правехме първата почивка. След това отивахме на другите обекти. На връщане се качвах аз да карам и където ми дойде палзата спирахме и се прибирахме.
Когато пътуваше сам, записваше мойте имена на шайбата. Правеше 4 часа и половина с моята шайба (обикновенно през ноща тръгваше така), или докато стигне пътвия обект. След това слагаше неговата шайба и продължаваше. Не са го спирали с моя шайба в тахографа. Спирали са го с негова и са го питали каде е другия шофьор, а той казвал че съм слязал че съм имал работа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2962
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #9 -: Събота, 10 Март, 2012, 15:43:35 »
ОтговорОтговор

 dimich87, малко си се объркал. Времето за шофиране в една работна седмица е 45ч. Допустимо е да се увеличи до 56ч. но през следващата седмица сбора от работните часове не трябва да превишава 90. Тези 80 раб. часа не знам от къде ги измъдри. Освен това почивката между два цикъла по 4.30часа може да бъде разделена на две почивки - на не по-малко от 15мин за първата и не по-малко от 30мин. за втората.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dinko_68
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +77/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #10 -: Събота, 10 Март, 2012, 16:40:03 »
ОтговорОтговор

Хора не пишете глупости за бога ако не ги знаете и още повече ако никога не сте чели правилата от Регламент 561 ЕО
Нормалния работен ден е 4 часа и половина, почивка минимум 45 мин и още 4 часа и половина каране. Може да се удължи периода на работния ден само 2 пъти седмично....
Добре си го написал но това не е работен ден-нормалния работен ден е 13 ч. и в някои случаи може да е до 15ч. и в него освен каране и паузи влизат също така и всички други дейности (товарене, разтоварване, спиране за зареждане, ремонт, чакане по граници и за квот още се сетиш) на водача на МПС които той върши и са в рамките на периода между края на предната дневна почивка и началото на новата такава.

.... В една седмица трябва да се кара не повече от 40 работни часа. Ако се съберат повече от 40 часа за седмицата, трябва да се компенсират с часовете от следващата седмица. За две седмици карането трябва да не надвишава 80 часа...
това също е абсолютно грешно-за една седмица можеш да караш до максимум 56 ч., в максимално 6 ежедневни периода (чл.6, ал.2 от Регламент 561/2006, след 11.04.2007) но на следващата седмица задължително компенсираш с максимум каране 34 ч. така,че за две последователни седмици тавана е 90 ч.(чл.6, ал.3 от Регламент 561/2006, след 11.04.2007)

......Освен увеличавене на работния ден (2 пъти седмично) може да се кара 6-ти ден през седмицата, но задължително след 24 часова почивка.....

това също е някаква измишльотина и не знам къде ги четете тия смехории....

.....Аз с вуйчо ми като карах от Русе тръгвахме и в София на първото място за разтоварване си правехме първата почивка. След това отивахме на другите обекти. На връщане се качвах аз да карам и където ми дойде палзата спирахме и се прибирахме.
Когато пътуваше сам, записваше мойте имена на шайбата. Правеше 4 часа и половина с моята шайба (обикновенно през ноща тръгваше така), или докато стигне пътвия обект. След това слагаше неговата шайба и продължаваше. Не са го спирали с моя шайба в тахографа. Спирали са го с негова и са го питали каде е другия шофьор, а той казвал че съм слязал че съм имал работа.

тази част въобще не трябва и да се коментира тъй като тя пък е против всякакви правила и норми

 Хайде сега да ми решите следния казус за да се върнем в темата която започна колегата g_dandy

И така:
1.Приемаме условно, че шайбата я сменяме в 11:00 ч. сега е 12:30 ч. и вече е сменена.
2.Получаваме заявка за товарене от т.А , като до момента вече имаме минимум 9 ч. почивка или повече, което ни дава правото да караме пълни 9 ч. а също така имаме и термин за разтоварване на другия ден в т. В точно в 08:30 ч. и неустойка от 750 евро в случай на закъснение.(пр. въздушно карго и самолета излита в 09:30 и не може да ни чака нас)
3. Тръгваме в 13:00 ч. към товарен адрес А и точно след каране от 4:30 ч. сме паркирали на рампата където товарим в продължение на 1 ч. (т.е. от 17:30-18:30ч. и разбира се това си го пускаме за пауза)
4.След като сме натоварили в 18:30 ч. тръгваме и си караме останалите 4:30 ч до разтоварен адрес т.В което означава, че спираме в 23:00ч
5.До часа на термина имаме точно 9:30 ч. (идеално за нова почивка макар и съкратена)

и така до тук сме абсолютно стриктни и към каране и към паузи и към почивки а и с работното време също, освен това сме спазили и термина

 И сега въпросът е:-Ще влезем ли да разтоварим в 08:30 ч.(защото вече имаме направена почивка) и защото така е по термин или нямаме право защото не е минал 24 ч период (шайбата не е сменена...) и вадим 750 евро за да платим неустойката (питам се за чия сметка ще е само неустойката) Ъ? Ъ? Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
insalud
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #11 -: Събота, 10 Март, 2012, 17:06:34 »
ОтговорОтговор

Хора не пишете глупости за бога ако не ги знаете и още повече ако никога не сте чели правилата от Регламент 561 ЕОДобре си го написал но това не е работен ден-нормалния работен ден е 13 ч. и в някои случаи може да е до 15ч. и в него освен каране и паузи влизат също така и всички други дейности (товарене, разтоварване, спиране за зареждане, ремонт, чакане по граници и за квот още се сетиш) на водача на МПС които той върши и са в рамките на периода между края на предната дневна почивка и началото на новата такава.
 това също е абсолютно грешно-за една седмица можеш да караш до максимум 56 ч., в максимално 6 ежедневни периода (чл.6, ал.2 от Регламент 561/2006, след 11.04.2007) но на следващата седмица задължително компенсираш с максимум каране 34 ч. така,че за две последователни седмици тавана е 90 ч.(чл.6, ал.3 от Регламент 561/2006, след 11.04.2007)

това също е някаква измишльотина и не знам къде ги четете тия смехории....

тази част въобще не трябва и да се коментира тъй като тя пък е против всякакви правила и норми

 Хайде сега да ми решите следния казус за да се върнем в темата която започна колегата g_dandy

И така:
1.Приемаме условно, че шайбата я сменяме в 11:00 ч. сега е 12:30 ч. и вече е сменена.
2.Получаваме заявка за товарене от т.А , като до момента вече имаме минимум 9 ч. почивка или повече, което ни дава правото да караме пълни 9 ч. а също така имаме и термин за разтоварване на другия ден в т. В точно в 08:30 ч. и неустойка от 750 евро в случай на закъснение.(пр. въздушно карго и самолета излита в 09:30 и не може да ни чака нас)
3. Тръгваме в 13:00 ч. към товарен адрес А и точно след каране от 4:30 ч. сме паркирали на рампата където товарим в продължение на 1 ч. (т.е. от 17:30-18:30ч. и разбира се това си го пускаме за пауза)
4.След като сме натоварили в 18:30 ч. тръгваме и си караме останалите 4:30 ч до разтоварен адрес т.В което означава, че спираме в 23:00ч
5.До часа на термина имаме точно 9:30 ч. (идеално за нова почивка макар и съкратена)

и така до тук сме абсолютно стриктни и към каране и към паузи и към почивки а и с работното време също, освен това сме спазили и термина

 И сега въпросът е:-Ще влезем ли да разтоварим в 08:30 ч.(защото вече имаме направена почивка) и защото така е по термин или нямаме право защото не е минал 24 ч период (шайбата не е сменена...) и вадим 750 евро за да платим неустойката (питам се за чия сметка ще е само неустойката) Ъ? Ъ? Ъ?
+1 Радвам се, че имам един грамотен колега.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2243/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2122
Теми: 135



Активност
3.8%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #12 -: Събота, 10 Март, 2012, 18:42:39 »
ОтговорОтговор

   Както обикновено dinko_68 и  driver1, са точни с мненията си. Нормално е едно нещо да се тълкува от всеки различно. Проблема е, че този Регламент не се чете. Някой им е казал така и така. Отново призовавам четете, дайте точен цитат от Регламента и тогава мнения. Чувал съм след 10 часа каране задължително 11 ч, почивка даже и 12 ч, ... само че, в Регламента, никъде не го пише това. Работен ден 15 ч, само когато има 3 ч почивка, тогава е вариант 3+9 ч, което е нормална почивка. Може и 15 ч, без 3 ч непрекъснато, ако успеете да си вземете почивката, до края на 24 часовия период. Когато имате право на намалена дневна почивка (9 ч, три пъти в седмицата), можете да имате работен ден 15 часа. Тази седмица, най-малкия ми ден е тринадесет и половина часа, което е пак 15 ч. три пъти имам 3+9, другите три дни не.
     Пак да кажа прочетете Регламента, цитирайте го и ще го тълкуваме.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
dinko_68
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +77/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #13 -: Събота, 10 Март, 2012, 18:52:10 »
ОтговорОтговор

   Както обикновено dinko_68 и  driver1, са точни с мненията си.   Нормално е едно нещо да се тълкува от всеки различно. Проблема е, че този Регламент не се чете. Някой им е казал така и така. Отново призовавам четете, дайте точен цитат от Регламента и тогава мнения. Чувал съм след 10 часа каране задължително 11 ч, почивка даже и 12 ч, ... само че, в Регламента никъде не го пише това. Работен ден 15 ч, само когато има 3 ч почивка, тогава е вариант 3+9 ч, което е нормална почивка. Може и 15 ч, без 3 ч непрекъснато, ако успеете да си вземете почивката, до края на 24 часовия период. Когато имате право на намалена дневна почивка, можете да имате работен ден 15 часа. Тази седмица, най-малкия ми ден е тринадесет и половина часа, което е пак 15 ч. три пъти имам 3+9, другите три дни не.
     Пак да кажа прочетете Регламента, цитирайте го и ще го тълкуваме.

 Имам син на 18 години, в момента кара курсовете за шофьори, на практика (т.е. в карането е много добър-може и по наследство да му е) но не му се четат листовките и това си е.
 Като съдя по него, а и като гледам от страни цялото им поколение е такова.

 Принципа ЕКК (Един колега каза) е по лесен, друг е въпроса обаче колко е вярно това ЕКК

 Хайде момци искам да прочета решенията ви на казуса ми:
Цитат
Хайде сега да ми решите следния казус за да се върнем в темата която започна колегата g_dandy

И така:
1.Приемаме условно, че шайбата я сменяме в 11:00 ч. сега е 12:30 ч. и вече е сменена.
2.Получаваме заявка за товарене от т.А , като до момента вече имаме минимум 9 ч. почивка или повече, което ни дава правото да караме пълни 9 ч. а също така имаме и термин за разтоварване на другия ден в т. В точно в 08:30 ч. и неустойка от 750 евро в случай на закъснение.(пр. въздушно карго и самолета излита в 09:30 и не може да ни чака нас)
3. Тръгваме в 13:00 ч. към товарен адрес А и точно след каране от 4:30 ч. сме паркирали на рампата където товарим в продължение на 1 ч. (т.е. от 17:30-18:30ч. и разбира се това си го пускаме за пауза)
4.След като сме натоварили в 18:30 ч. тръгваме и си караме останалите 4:30 ч до разтоварен адрес т.В което означава, че спираме в 23:00ч
5.До часа на термина имаме точно 9:30 ч. (идеално за нова почивка макар и съкратена)

и така до тук сме абсолютно стриктни и към каране и към паузи и към почивки а и с работното време също, освен това сме спазили и термина

 И сега въпросът е:-Ще влезем ли да разтоварим в 08:30 ч.(защото вече имаме направена почивка) и защото така е по термин или нямаме право защото не е минал 24 ч период (шайбата не е сменена...) и вадим 750 евро за да платим неустойката (питам се за чия сметка ще е само неустойката) Ъ? Ъ? Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
insalud
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #14 -: Събота, 10 Март, 2012, 19:17:41 »
ОтговорОтговор

Имам син на 18 години, в момента кара курсовете за шофьори, на практика (т.е. в карането е много добър-може и по наследство да му е) но не му се четат листовките и това си е.
 Като съдя по него, а и като гледам от страни цялото им поколение е такова.

 Принципа ЕКК (Един колега каза) е по лесен, друг е въпроса обаче колко е вярно това ЕКК

 Хайде момци искам да прочета решенията ви на казуса ми:
+1 Колега работя като международен шофьор от 9 години, т.е. от 20 годишен и съм сигурен, че това което пишеш е точно така от личен опит. Може да се учат от теб. Шофьор и к....а се раждат а не се става.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!