• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-доброто ремарке ?

Започната от Trucker_Boy, Четвъртък, 24 Февруари, 2011, 19:06:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Кое според вас е най-доброто транспортно ремарке ?  (Всеки има право на 3 гласа)

Schmitz
Krone
Kögel
Kässbohrer
Schwarzmuller
Fliegl
Fruehauf
FAG
Humbaur
Zorzi
SAMRO
Rolfo
Други

zhzhivko

http://www.tirsan.com.tr/tr/tirsan.aspx  Много добро ремарке ,3години карах и сам с добри впечатления .Закачихго ново в Адапазаръ ама в България беше приключения с регистрирането.
то елиценз на Кесборер ,турците дават всички документи  и сертификати  от английска изпитателна лаборатория ,че ремаркето е направено по всички европейски изисквания ///то всъщност почти всички части са WABCO  ; ROR;BPW;.Но в България не признават тези работи като лицензи ,сертификати ,и тем подобни документи и на  '' технотест '' беше едно мерене едно чудо и тека 2 седмици докато издадат сертификат ,но през това време изтекоха турските транзитни номера ,и пак мъки .горе долу месец и половина бе нужни за да се сдобие шефа с български номер.
не е важно колко взимаш а колко време ще ги взимаш

zhzhivko

не е важно колко взимаш а колко време ще ги взимаш

loshdancho

Цитат на: zhzhivko - Неделя, 19 Февруари, 2012, 07:22:42http://www.tirsan.com.tr/tr/tirsan.aspx  Много добро ремарке ,3години карах и сам с добри впечатления .Закачихго ново в Адапазаръ ама в България беше приключения с регистрирането.
то елиценз на Кесборер ,турците дават всички документи  и сертификати  от английска изпитателна лаборатория ,че ремаркето е направено по всички европейски изисквания ///то всъщност почти всички части са WABCO  ; ROR;BPW;.Но в България не признават тези работи като лицензи ,сертификати ,и тем подобни документи и на  '' технотест '' беше едно мерене едно чудо и тека 2 седмици докато издадат сертификат ,но през това време изтекоха турските транзитни номера ,и пак мъки .горе долу месец и половина бе нужни за да се сдобие шефа с български номер.  

 Напълно нормално от както сме в Европейския съюз.
 Подобен проблем имаше и с МERCEDES  закупен от Швейцария нищо ,че е Мерцдес Е5 но пак мина по същата процедура.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Са да Ви мъцна риъл хистори,значи мойто шеф си ареса едно полуремаркенце и си го купи,закачихме го и айде у КАТ да му сменяме талони,собственост и номера,че беш СТ.
Та всичко ок до момента в който служител на КАТ не се запъна,че в талона на полуремаркето издаден в КАТ-Ст.Загора е вписано не полуремарке,а ремарке и се почна една от сорта на бегай на Технотест,та одихме и у Технотест,там го качнахме на кантар и местното специалист преписа тамън всички данни от талона на КАТ-Ст. Загора и табелката на ремаркето взе некой лев на шефчето и айде пак у КАТ-София вече с докимент и от Технотест,арно ама служитело друг и за капак па и шефо на каналите и он там и се почна ,ма за кво Ви е този Технотест требвало е да се обадат в КАТ-Ст.Загора и служебно да ги запитат откъв зор полуремарке,се води ремарке.
Бе купона е пълен ,БГ риалити. :D :D :D :D


Aleksandarbz


MagnuM

Маже също да се добавят KEMPF и GT Benalu
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057


kkkvd

Понеже темата е за най-доброто ремарке и ако напиша някоя марка току-виж се извие полемика (дотук 4 страници), за мен най-доброто е:
- тристранна щора движеща се много леко отстрани и от горе.
- задължителни алуминиеви капаци (предпочитам цяла щора, пред тристранна без капаци), ако ги нема бегат палетата, гледам по възможност да не хвърлям колани, е като трябва мятам.. няма как за Германия примерно.
- дебел и усилен брезент, вярно, че по-трудно се тегли, ама и държи товара
- задължително отзад да е на врата, че има едни смрадове на брезент и отзад
- Да има здрави амортисьори за да не размества товара
- да има палетари за това-онова
сещам се и за други благинки, но ставам нахален

Еми това е, ако някой знае за коя марка и модел говоря, нека сподели :)

LKW

Цитат на: kkkvd - Събота, 03 Март, 2012, 20:59:45
Понеже темата е за най-доброто ремарке и ако напиша някоя марка току-виж се извие полемика (дотук 4 страници), за мен най-доброто е:
- тристранна щора движеща се много леко отстрани и от горе.
- задължителни алуминиеви капаци (предпочитам цяла щора, пред тристранна без капаци), ако ги нема бегат палетата, гледам по възможност да не хвърлям колани, е като трябва мятам.. няма как за Германия примерно.
- дебел и усилен брезент, вярно, че по-трудно се тегли, ама и държи товара
- задължително отзад да е на врата, че има едни смрадове на брезент и отзад
- Да има здрави амортисьори за да не размества товара
- да има палетари за това-онова
сещам се и за други благинки, но ставам нахален

Еми това е, ако някой знае за коя марка и модел говоря, нека сподели :)

Незнам за коя марка и модел на ремарке говориш.От марките ремаркета в анкетата и Schmitz и
Kögel и Grunwald(тия ги няма в анкетата) правят щора плюс отварящт капак.А и на всяка една обикновенна щора може да и наредиш капаци , а и като гледам масово се използват ремаркета само с щори пред тези с отварящи се капаци.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Бриги Магнито

Баце капак на щора за чий ти е?
Я капаци си немам и па не връзвам ,па те палета из пъто не съм садил все още.


kkkvd

Бригадирче, а защо баце се избиха да краднат алуминиеви дъски от ремаркетата и да ги слагат по три на мястото на капаците? Вместо да махам и слагам дъски като луд, вдигам капака и край, стоката е вътре.  Като си с капак си спокоен, че нема да се разходи палето да види какво има отвънка. И да мръдне няма да надуе брезента. И такива ремаркета има, вервайте ми, щора с капаци.
А да, добавя, и куки за стягане с колани в областа на триосието също, че масово липсват, както и дискови спирачки и работещ АBS, че като си празен няма спиране... те тва е.

А на LKW отговарям, че това което описах е идеала ми за ремарке.  А марката - едва ли е от значение, един вид пошегувах се в темата.

.. глей каква ирония, некой хора имат идеал за жена, кола... аз за ремаке  ;D

Бриги Магнито

Баце требе да има идеали независимо какви са.

Баце мое и да си прав,но и по една дървена дъсчица върши работа все пак и помагат поне 4-5 коланчета на щорицата,а ако пък палето твърдо е решило да полега и да се пробва да слиза има вариант му метнеш едно коланче външно през каруцата .
Инак всеки му удобно различно мен без капаци ми е по -арно ,че некогиш пусти капаци беха джелезо и още си ме боли рамото,па колко пъти сме ги налегали с мотокара да се затворят кога некое пале стърчи не е истина,са и да понастърчва малко най-мноо да му не турим дъсче  ;) .

Аз така си разсъждавам баце инак е арно да има и бугенце и сандъче па ако са и две сандъчета не е грешка.



Бриги Магнито

svet4o баце ти само си некой агент от таз фирма,лошо нема ма ми кажи оти поабихте производството на полуремаркета са шехме си сецаме полуремаркенца маде ин Булгерия и си свиркаме,ский ко праат комшийте ,кажи речи 50% сецат TIRSAN.

Малиииииии мноо затрита държава сме.


valeto65

Здравейте колеги . марката няма да я напиша , а който има интерес ще го намери в нета и ще се убедите че е много удобно за работа . мега щора  скас капак , abs и др. , оси на мерцедес .


kkkvd

Аз откога разправям, че тристранна щора с капаци е най-добре, ама кой там спореше.. ;D ;D

kkkvd