Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.
Аз като слушах мой познат мигрирал в Щатите малко съжаляваше ,че е отищъл! Проблеми вика колкото искаш:
-Тия американци не могат да карат камиони,вероятно заради автоматичните скорости. Неграта ще изпаднат от кабината, защото седалката е с ганкстерски наклон. Индийците ще запалят камйона с тоя тамян, а в кабината полувината семейство. Китайците както в Илиянци не умират смисъл един ако умре и веднага идва друг с неговите документи. Незнам кримират ли ги, как влизат нелегално ама не намаляват. Началника ги строи на паркинга и им се кара, после може малко физзарядка. Латиносите са с най-голямо самочуствие и са опасни за себе си и околните-не могат да преценят дължината на полуремаркето. Както в Европа мюсулманите са най-големите сомоубийци и най-много рискови маневри правят. Той се обажда да наклевети някой,вика тия тъпанари шерифите мене спират и проверяват.
-Славянския акцент като го чуят и никой не ще да ти дава изгодни товари-май си купил колегата фабрика на 9-ти септември.Тия па наште българи масово купуват камиони не виждат, че нещата вървят на зле със всяка изминала година. Латиносите и неграта са монополисти и навлата са под и около долар за миля. Товарите се пренасочиха към Мексико се трябва да уча испански, горе доло закърпил английския.
-Цените на навлото падат единственото, което ни спасява засега е ниската цена на нефта.
-Новите модели камиони много са паянтови-само по сервизи си губиме времето.
-Повечето шофьори имат най-простата тираджийска книшка до 2 оси полуремарке и се подбиват цените.