• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Американски камиони

Започната от Slav_305, Неделя, 18 Март, 2012, 23:22:28

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

loshdancho

Цялата фирма Fredliner  е собственост на Mercedes.
Но нямат моторите, по точно европейците нямат все още моторите.
Даже имаше  идея новият Mercedes да е  американски мотор Detroit diesel DD15. Ето 2007 год.

Като гледам  скорости POWERSHIFT няма на американчето.
http://www.freightlinertrucks.com/Trucks/Models/Cascadia/Specs
http://www.freightlinertrucks.com/Trucks/Models/Cascadia/Style-Comfort
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

#16
Няма и да има ,защото хАмериканците са хора на класиката от време уно,ти кат имаш модерна скороста кутия та кво ,не е ли по гот да си цъкаш двойно амбриране и да стържат зъби .
Момци турнаа ви автоматици из дръгелите купихте си автоматици коли,че забравите кое да се ръчка ,а оно да не увляа. ;)

Не всичко измисленно некогиш е лошо.


Бриги Магнито

#16


MagnuM

Досега не съм се интересувал, но някой може ли да ми каже, защо скоростните кутии на американците са без синхронизатор  ??? ???
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

loshdancho

Защото се превключват без съединител.
Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 11 Май, 2012, 23:58:47
Няма и да има ,защото хАмериканците са хора на класиката от време уно,ти кат имаш модерна скороста кутия та кво ,не е ли по гот да си цъкаш двойно амбриране и да стържат зъби .
Момци турнаа ви автоматици из дръгелите купихте си автоматици коли,че забравите кое да се ръчка ,а оно да не увляа. ;)

Не всичко измисленно некогиш е лошо.
Transmissions    Manual

   Eaton Fuller® 8, 9, 10, 13, 15 and 18 speed

    Automated Manual

   Eaton Autoshift® 10, 13, 18 speeds
   Eaton Ultrashift® Plus 10 or 13 speeds
   Eaton Ultrashift® Plus 18 speed

    Automatic

   Allison® 3000, 4000 and 4500 series
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

SEMPER

Не че има значение, но ми е интересно колко човека от тук го владеят двойното амбриране  ;)
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

admin

Цитат на: SEMPER - Събота, 12 Май, 2012, 00:36:23
Не че има значение, но ми е интересно колко човека от тук го владеят двойното амбриране  ;)

Пиши ме в можещите. ;)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

Фулер се кара без амбреаж ...Ако знаете за какви скорости въобще става дума.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Лошио не знам мануална скоростна кутия де да не мое да се кара без съединител,зора е да се пойде ,но и там мое без съединител .
Обороти му е майката ей  ;) аз кат ви мъцам,че с тва тракане на 1100-1300 оборота нищо не праите нема кой ме слуша,но ,,мизерия ,,(/икономия) му е майката тракайте си.


pumix

Цитат на: SEMPER - Събота, 12 Май, 2012, 00:36:23
Не че има значение, но ми е интересно колко човека от тук го владеят двойното амбриране  ;)
Пиши ме и мене.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

peev

Направата на кутия без синхронизатори,е за да се удължи живота и т.е.ако се кара правилно,няма какво да и се чупи.Като свикнеш с нея не искаш друга.Така е за мен.В европа вече не внасят такива кутии.

loshdancho

Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 12 Май, 2012, 07:56:28
Лошио не знам мануална скоростна кутия де да не мое да се кара без съединител,зора е да се пойде ,но и там мое без съединител .
Обороти му е майката ей  ;) аз кат ви мъцам,че с тва тракане на 1100-1300 оборота нищо не праите нема кой ме слуша,но ,,мизерия ,,(/икономия) му е майката тракайте си.
Фулер няма нищо общо общо с другите скорости.
При старите модели  се сменяваше половинка  без амбреаж.Има 3 вала един централен и два паразитни, в задната част има 3 месингови конуса  с по 3 щифта  изпълнящи ролята на синхронизатори. При превключваме на половинка оборотите се изравняват само с газ. Има два модела  американски и френски Фулер.
Американският няма половинки на бавните 1-4.
Френският е с 4 скорости с по 3 половинки на всяка скорост.

Монтираха се в  IVECO, MAN, DAF.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

godji

Цитат на: SEMPER - Събота, 12 Май, 2012, 00:36:23
Не че има значение, но ми е интересно колко човека от тук го владеят двойното амбриране  ;)
Може и мен да ме сложиш в бройката !
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

loshdancho

#27
Хора, фулера се кара по един друг специален начин.
Той е създаден да се кара без амбреаж(според мен). Ако натиснеш съединител , централният вал спира да се въртии половинката не включва.
Ето такива скорости съм карал и за тях говоря.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

bruto


peev

Нищо сложно няма в карането на камион с фулер кутия,защото като се качиш на машина която не си карал нормално е да превкл.със съед.Пак става,но когато го правиш на обороти,без съед.става по-бързо е ефективно.На модела 4 върху 4 половинката се вкл.като отнемеш газта за секунда(-200-300 об/мин.) и пак натягаш.Но отнемането на полов.не е желателно да е без съед.Посто не е сметнато,а и така мисля,че трябва да е се сваля цяла скорост,което пак става без съед.с повече обороти(газ) и т.н.всички знаем.Нищо не пречи да се кара със съед.докато се опознаете с машинката.

peev