• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Една история-дайте акъл

Започната от Бриги Магнито, Събота, 24 Март, 2012, 09:38:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Значи снощи си се съскам аз и шведската стомана натоварени из байра на Траянова врата и една Скания G клас на Щраковият амбарак ни подминава с километър два по-бърза ,викам арно пълни сме имаме и спукано гуме на каруцата нек да живее обаче тамън ни мина и фана едно 2-300 метра преднина и шведската стомана нешо и стана и без да давам газ без да сменям скорост ,фукна кат бесна (под бесна 10км/ч повече) ,та прескочииме и G серия и AXOR  един туркиш и беееме победители на тунела,там естественно я запрех швеедската стомана да се кротне малко и да помпаме гумето на карацута за N-ти път.
Та да питам що и стана на шведската стомана та литна,дали кат виде Скания пред себе си се ядоса или па филтъро ми горивен има водица или запушване та отпуши или па онуй (електронен блок)де управлява работата на моторетката нешо му стана .
Некви идеи има ли,да знам де да човъркам,че ми ареса как се съсна шведската стомана и искам пак. :(


Бриги Магнито



loshdancho

#1
Важното е ,че Шведите са пак първи, А иначе "кака" ти Катя знае какво му е на VOLVO-то . Трябва да го лекува, но има вероятност да му спре допинга , който по незнайни причини все още си го взима тайно.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

#1
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Оууууууу шведската стомана ме страх да я водим при Катето бре,там ша вземе се отърка у тез новите и ,че вземе да прифане некоя автоматична трансмисия се чудим ко да праим после.
Иначе официално сме чисти на допинг контрола и от де ни иде таз енергия напрао си се чудим.


Dido

Цитат на: Бригадира - Събота, 24 Март, 2012, 09:38:20
Значи снощи си се съскам аз и шведската стомана натоварени из байра на Траянова врата и една Скания G клас на Щраковият амбарак ни подминава с километър два по-бърза ,викам арно пълни сме имаме и спукано гуме на каруцата нек да живее обаче тамън ни мина и фана едно 2-300 метра преднина и шведската стомана нешо и стана и без да давам газ без да сменям скорост ,фукна кат бесна (под бесна 10км/ч повече) ,та прескочииме и G серия и AXOR  един туркиш и беееме победители на тунела,там естественно я запрех швеедската стомана да се кротне малко и да помпаме гумето на карацута за N-ти път.
Та да питам що и стана на шведската стомана та литна,дали кат виде Скания пред себе си се ядоса или па филтъро ми горивен има водица или запушване та отпуши или па онуй (електронен блок)де управлява работата на моторетката нешо му стана .
Некви идеи има ли,да знам де да човъркам,че ми ареса как се съсна шведската стомана и искам пак. :(
Най-вероятно конете които са избядали от делижанса са се завърнали
Не е важно какъв камион караш,важното е да е с осем цилиндъра и да е Шведски

loshdancho

Не е бре SCANIA-та е връщала на заден и така му се е сторило. :D
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Март, 2012, 11:25:03
Не е бре SCANIA-та е връщала на заден и така му се е сторило. :D
Тц ,малко вероятно у таз фирма не са кадри назадзе,знам оти им бех и аз кадро. ;)


loshdancho

Шегата на страна , това което си видял би трябвало да е нормалното му вървене(ако не е чипосан) Имах такъв случай , и в Представителството му свалиха "чипа" по молба на шефа, за да падне разхода, е после се връщахме да го сложат пак- ама не става... Не бил оригинален софта и "коня счупи крак"!
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Март, 2012, 11:39:54
Шегата на страна , това което си видял би трябвало да е нормалното му вървене(ако не е чипосан) Имах такъв случай , и в Представителството му свалиха "чипа" по молба на шефа, за да падне разхода, е после се връщахме да го сложат пак- ама не става... Не бил оригинален софта и "коня счупи крак"!
Е арно де ,ма насред байро не съм слизал ни да впрегам коневе ни да монтирам чипове,че останем с убеждението,че шведска стомана е със разум и верно се е издразнила от Сканията и си е рекла е са те прескочих.

Май ,май сака да се разтурга филтъро ми се чини,ма до са се си бееме така ,но снощи що ни стана не знам.Некой да знае езика на шведска стомана да мъцне как да я питам що и стааа?


Dido

Бригадире хубав сън си санувал пожелавам ти да се сбъдне (без лоши чуства)
Не е важно какъв камион караш,важното е да е с осем цилиндъра и да е Шведски

Бриги Магнито

Цитат на: Dido - Събота, 24 Март, 2012, 12:02:43
Бригадире хубав сън си санувал пожелавам ти да се сбъдне (без лоши чуства)
Баце я не сънувам бре,оти се си се носим нощно време(контроло лабав  ;) )сещаваш ли се?
Дип че го нема тоз колега с таз Скания тука из форумо да си мъцне.


Slav_305

Баце, дрънгело да не е гледал клипчета на Mean Green, де се дърпа с Ферари, та да се е вдъхновил?  ;D
Иначе, мислим, погледни турбо пътищата. Да не духа от някъде?  ???
Play Golf, don't drive it!

Бриги Магнито

Цитат на: Slav_305 - Събота, 24 Март, 2012, 13:38:39
Баце, дрънгело да не е гледал клипчета на Mean Green, де се дърпа с Ферари, та да се е вдъхновил?  ;D
Иначе, мислим, погледни турбо пътищата. Да не духа от някъде?  ???
Баце тва е идея,пляка нещо требе да разучим пъто на въздухо.


loshdancho

Пътя на въздуха е такъв:
-Влиза през отворените прозорци или парното, минава според температурата отдолу на горе или отгоре на долу.
-Сблъсква се с нещото наречено бригадирска тиква(глава). При непреодолимо препятствие се повишава неговото налягане.
- Все пак има място от където да мине: през лявото и дясно бригадирско ухо.
  -Когато се промени размера на канала(ушният) се променя скоростта на въздуха и (под)налягането.
- От създадената скорост(в някои) случаи свръхзвукова се чува характерното свирене в ушите, подобно и подпомагащо турбото.
- Бръмбаро се  чувства некомфортно на това течение и си отива скоропостижно. При което от скоростта въздуха изсъхва и почва да тропа в черепната кутия като съчма в свирка.
-От създадените ритмични вибрации  се получава натоварване на очният нерв и не възможността за неговата правилна работа, за обективно възприемане на заобикалящата ни действителност.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

!na

Бригадире, "дръгела" ти е показал какво може ако се грижиш за него.
Едно посещение при Катето ще помогне.  8)

Цитат на: Slav_305 - Събота, 24 Март, 2012, 13:38:39
Баце, дрънгело да не е гледал клипчета на Mean Green, де се дърпа с Ферари, та да се е вдъхновил?  ;D

Това лято Mean Green се готви за нов рекорд.
Този път в Щатите, през юни.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Станимир

Баце,като ровиш у филтъро що не удариш и едно око на сондата ;)

Станимир