• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Мнения за VW Vento

Започната от Красимир Иванов, Вторник, 27 Март, 2012, 14:41:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Според мен твоята кола е VW Polo. За около 2000 лв. има доста добри оферти. После й слагаш една метанова уредба на изплащане и се возиш все едно с градския транспорт.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ИванТ

Красимир Иванов, след закупуването на какъвто и да е автомобил е необходимо да се извърши нужната профилактика, а именно подмяната на зъбния (ангренажен ремък), съпътстващите го обтегачи и лагери, смяна на двигателното масло и това в скоростната кутия, смяна на хидравличното масло в кормилната рейка, подмяна на спирачната течност. Съвсем вероятно е да се наложи корекция и при спирачните дискове и спирачни накладки.
Конкретно за Volkswagen Vento, и двигателите 1.6 (55 kW)  - "ABU", "AEA", "AEE", са с опростено ангренажно задвижване, но е необходимо и подмяната на водната помпа (за охлаждане на двигателя). Съветвам Ви при закупуването и огледа на автомобила да прегледата водните маркучи в двигателния отсек, както и пластмасовите фланци, с които завършват, тъй като с течение на времето търпят пробиви. Смяната им е евтина, но усещането от загуба на охлаждаща течност е неприятна.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

pumix

И от какъв зор,като сменяваш ангренажа,трябва да смениш и водната помпа?
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

SEMPER

#18
Така ги правят напоследък ..........


Водната помпа  се върти от ангренажа, тя се явява и като ролка, и се препоръва да се сменя с всичките анджаклами,които се сменят с ангренажа.

Причина за редакция: Нецензурна дума!


Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

pumix

Да се смени само ролката,горе-долу е приемливо,ама цялата водна помпа е ненормална работа.То направо основен ремонт да направиш,така и така си захванал да разглобяваш,карай наред.Няма смисъл да се купува толкова стар автомобил,на който трябва да се извършват такива ремонти след покупката.Аз нали досега не съм имал мой автомобил с ангренажен ремък и не съм много запознат какви операции се извършват като го купиш. ;D
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Rammbon

Смяна на ремък с ролките и водната помпа ще струва 37,40 лв помпа на GRAF, обтяжна ролка  INA  27 лв,но има и по 15 лв,ремък 17 лв, смяна около 25-50лв според сервиза. Това за двигател с 1 разпределителен вал на VW. При Опел цените са същите. Масло 10w40 с маслен и въдушен филтър  до 70лв.  Цените са за краен потребител, но има и онлайн поръчки от магазини с отстъпка в цената до 10-24 %. Аз така си ги  поръчвам и спестявам до 50 лв на обслужване.

SEMPER

Цитат на: pumix - Сряда, 28 Март, 2012, 00:13:05
Да се смени само ролката,горе-долу е приемливо,ама цялата водна помпа е ненормална работа.То направо основен ремонт да направиш,така и така си захванал да разглобяваш,карай наред.Няма смисъл да се купува толкова стар автомобил,на който трябва да се извършват такива ремонти след покупката.Аз нали досега не съм имал мой автомобил с ангренажен ремък и не съм много запознат какви операции се извършват като го купиш. ;D

И аз съм фен на синджирите,че и на механичните подвигачи даже ама то вече никой не ги прави така....

Иначе в началото ангренажите ги правеха да въртят само разпределителния вал, ама се изхитриха гадовете, и вече всички тикат и водната помпа на тази линия ...
То и пистовите ремъци едно време можеше да ги замениш насред пътя с на жената чорапогащника, ама сега му е бедна фантазията на човек от де минават.

Съвсем скоро реших (самонадеяно) да си сменя сам пистовия ремък. В процеса на работа установих че трябват задължително :
1 Колонен повдигач
2 Висше образование и / или разпечатана картинка от интернет

Първа точка я пропуснах на цената на много загубено време и още повече попържни по адрес на конструкторите, по втора точка - добре че съм учил, и че имам интернет. А кога беше онова романтично време кога можеше да поправиш всичко насред пътя само по логика.

Иначе за цени - още псувам, когато се сетя преди време как бях решил си обслужа в БГ колата в петък - всякакви ремъци, масла, накладки и директно да тръгвам за чужбина след това.
Всичко точно, разхвърляме всичко в сервиза и се оказва че артикула "ролка обтегач с амортисьор" са ми го пратили за друг модел двигател. И единственият вариант беше да си го поръчам на момента супер-дупер оригинален от още по супер-дупер оторизирания за марката сервиз за скромната сума 310 лв. Другите опции бяха с доставка в понеделник  :'( Че си и бях направил бюджета вече .... колкото да мога се прибера


PS admin,  сори ама съм свикнал да си псувам неопределено по лошите  ;D ;D ;D ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

pumix

А за пистовия ремък знам.На Москвича му тепаш чорапогащник(не че съм го правил де),ама там има 3 ремъчни шайби-на коляновия вал,водната помпа и алтернатора.Сега задвижва какво ли не и прави едни завои,заобикаляния,завъртулки,минава през трудно проходими места и кво ли още не.Еми все пак и тия в сервизите трябва да имат работа.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Красимир Иванов

Днес ще ида да го видя в какво състояние е и тогава ще пиша пак.
Заповядайте в групата на форума във Vbox-http://vbox7.com/groups/driversbg/.

Красимир Иванов

Няма да е това Vento.
Като цяло двигателя и ходовата част бяха добре—няма хлопане, няма тропане, обаче... Започнало е да гние—двете предни врати и задния калник, което ме отказа от покупката.
Заповядайте в групата на форума във Vbox-http://vbox7.com/groups/driversbg/.

driver1

Цитат на: Красимир Иванов - Сряда, 28 Март, 2012, 13:21:04
Няма да е това Vento.
Като цяло двигателя и ходовата част бяха добре—няма хлопане, няма тропане, обаче... Започнало е да гние—двете предни врати и задния калник, което ме отказа от покупката.

   Би било странно, ако си очаквал кола на тези години да е без изброените козметични дефекти. Мисля, че ако я качиш на канал и погледнеш отдолу, ще откриеш много по-страшни неща.

Красимир Иванов

Заповядайте в групата на форума във Vbox-http://vbox7.com/groups/driversbg/.

admin

Цитат на: Красимир Иванов - Сряда, 28 Март, 2012, 13:37:52
А за това какво ще кажете?

Търси нещо по-ново. Тези Аудита принципно имат 12-годишна гаранция срещу ръжда, но това все пак е на 20 години.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

pumix

Цитат на: Красимир Иванов - Сряда, 28 Март, 2012, 13:37:52
А за това какво ще кажете?
Същия таралясник е,че може и по изгнил и разхлопал се.Иначе правилно си се ориентирал към немските производители,търси нещо 98-2000г.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Rammbon

Колега Красимир Иванов, ако искаш пускай линкове към обявите с колите , които си си избрал и мога да ти казвам, дали нещо си заслужава и колко пари ще ти струва след като я платиш. Има програми с които като се върже лаптоп към компа на колата и да се разчете , колко собствениака е имала, на колко км какво е обслужвано по колата, колко ключа има обучени за тази кола, дори през кои сервизи е минала, но това е само за страните Италия, Франция, Германия, Белгия, Холандия, Австрия, Полша и Швеция. В България може само да е върнат километража, а с тази програма да ти покаже, че колата преди година преди да влезе в BG е била на повече км от когато я гледаш . Преди 4 месеца си поръчах една част от Германия , от онлайн магазин. За марката Рувиле, цената с доставката от там е с 122 лв по-малко от колкото у нас . От Турция са частите за окачване, много здрави и с цени за българи. Марката е AS Metal.
И това Венто, което си гледал, ако мине през някои хайдутин, дупките да ги запълни с монтажна пяна и кит боя отгоре, никой неможа да разбере, че е ръждясала.

Rammbon