• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Работа в ЕС за транспортни фирми

Започната от stoianlazarov, Понеделник, 09 Април, 2012, 23:19:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

stoianlazarov

Здравейте, предлагам работа за влекачи с полуремаркета(може и хладилни) вътрешно в Европа
за предпочитане е полуремаркето да е щора и влекача да е евро3;4 или евро5
ако някой няма полуремаркещора може да му се даде под наем за 550евро на месец
Офертата е следната:
кара се в тези дестинации
-DK – DE – NL – BE – LUX – AT – North FR etc.
-SE – NO – DE – NL – BE – LUX – AT – North FR etc
-пътните такси за  AT, CH, FR, ITи ES са платени
-за DE се плаща 0.15евро на км пътна такса
-фериботи и мостове са платени също
-кара се около и над 12000км на месец(което зависи от водача)
-предимно пълни товари (един адрес за товарене и един адрес за разтоварване)
-максимално празни км. от последния разтоварен адрес до първия адрес за товарене 75км които не се заплащат
-заплащането е 0.80евро на км
-плаща се на всяко 15то число на предходния месец по банкова сметка след представяне на необходимите документи
Моля тези които са със сериозни намерения да изпратят копие от следните документи:
- снимки на влекач или на цяла композиция
- ЕС разрешение.
- CMR застраховка.
- Фирмена регистрация.
- Л.К., ако фирмата е лична собственост.
адрес и тел.за обратна връзка
на е-мail:stoianlazarov@mail.bg

stoianlazarov


kimd41

Здравейте,а нямате ли оферта за Испания.

kimd41


gretzki

#2
Публикация на латиница!!!


Колега, забелязваш ли, че почти навсякъде се пише на КИРИЛИЦА?
Даже само за един се сещам, всеки си пише колкото може неграмотно. И с всякакви букви и цифри.

stoan


dimich87

При такова навло остава ли нещо? Нормални ли сте да пускате такава безумна глупост. На такава цена би пътувал единствено лекотоварен автомобил.

mylord56

Цитат на: dimich87 - Събота, 19 Май, 2012, 21:31:55
При такова навло остава ли нещо? Нормални ли сте да пускате такава безумна глупост. На такава цена би пътувал единствено лекотоварен автомобил.

Да не говорим пък какво ще остане за шофьора. Ще види поне Европата.....
Когато правя крачка назад, това не е повод да се радваш, човече - просто се засилвам !

BigRig

Цитат на: stoianlazarov - Понеделник, 09 Април, 2012, 23:19:06
Здравейте, предлагам работа за влекачи с полуремаркета(може и хладилни) вътрешно в Европа
за предпочитане е полуремаркето да е щора и влекача да е евро3;4 или евро5
ако някой няма полуремаркещора може да му се даде под наем за 550евро на месец
Офертата е следната:
кара се в тези дестинации
-DK – DE – NL – BE – LUX – AT – North FR etc.
-SE – NO – DE – NL – BE – LUX – AT – North FR etc
-пътните такси за  AT, CH, FR, ITи ES са платени
-за DE се плаща 0.15евро на км пътна такса
-фериботи и мостове са платени също
-кара се около и над 12000км на месец(което зависи от водача)
-предимно пълни товари (един адрес за товарене и един адрес за разтоварване)
-максимално празни км. от последния разтоварен адрес до първия адрес за товарене 75км които не се заплащат
-заплащането е 0.80евро на км
-плаща се на всяко 15то число на предходния месец по банкова сметка след представяне на необходимите документи
Моля тези които са със сериозни намерения да изпратят копие от следните документи:
- снимки на влекач или на цяла композиция
- ЕС разрешение.
- CMR застраховка.
- Фирмена регистрация.
- Л.К., ако фирмата е лична собственост.
адрес и тел.за обратна връзка
на е-мail:stoianlazarov@mail.bg
Г-н Лазаров,
Докога ще обезкръвявате българските фирми?! Това е срамно и унизително! Прекрасно знаете навлата на германски, австрийски, френски и пр. западни превозвачи! Ние ли сме най-големите балами, да "оправяме" средната цена на спедицията "Х" и/или товародателя "У"?!
Предлагам "Админа" да не допуска пъбликуването на подобен род "бизнес" предложения!

stoianlazarov

Пазарната икономика казва така:
ако имаш по-добра оферта я предложи
ако нямате  какво да правите BigRig не го правете в сериозен форум като този
и не мисля че сте наясно с другите навла
и на последно място в офертата съм помолил да разговарям само с фирми със сериозни намерения и такива ,които искат да изплуват от кризата

Бриги Магнито

 :D :D :D с лев и шейсет не само,че изплуват ми направо,че си и заплават само,че към бездната. :D :D :D
Абре тотално изтрещехте ми се чини  с тия навла,ма лошо няма де Българскио транспортен бос акъл нема тъй че спокс,че се найдат мераклии де да отложат потъването с потапяне  ;)   :D :D :D :D


belgieca

Аве Лазаров!Защо не си търсите баламите в Спедитора или там никой не ти се хваща на въдицата?Че таксито работи на по много на километър.
shs

stoianlazarov

#10
Аз поне се опитвам да давам пари а вие дори и това не правите.  
А акъл всеки злобар може да дава.

Причина за редакция : Правопис

BigRig

Г-н Лазаров,
Оценям чувството Ви за хумор! Наистина 0,80 евро/км е много сериозна сума!
С толкова много пари има и за нов камион, и за гуми , и за много добра заплата на водача....дори остават за почивка на морето!
Няма да влизам с Вас във спор относно пазарните нива на транспорта, професионален опит и/или образуване на себестойности. Искам само да кажа , че такива като Вас ( подобно на БГ Лоджистикс) не само не добринасят, а точно обратното вредят на бранша.  Вашата комисионна е важна само за Вас.
Отново приканвам Админа да не допуска подобни публикации-ТОВА СА ДЪМПИНГОВИ НАВЛА!!!

Димова

Господин Лазаров, едва ли при тези цени ,които предлагате някоя фирма ще изплува от кризата както твърдите Вие! А на това ЕС разрешително името му е ЛИЦЕНЗ!

admin

Ще отворя само една скоба за размисъл и няма да се намесвам излишно в спора, тъй като не съм превозвач и нямам камион. При разход около 35/100 стойността на горивото за един изминат километър е приблизително 44 евроцента. Магистралните такси са между 15 и 20 евроцента. Само с тези две разходни пера вече имаме похарчени между 59 и 64 евроцента на километър. Включвам и 12 евроцента за шофьора и картинката става от 71 до 76 евроцента. С останалите между 4 и 9 цента трябва евентуално да се покрият и малко "празни" километри. Както и да заплатят ВСИЧКИ останали разходи по този камион. Аз ли някъде бъркам в сметките, или схемата е тотално абсурдна?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Шеф Лазаров е писал ,пътни такси от него.
Димова ,бравос обръщайте им Фимание за наимеованието на докиментите.(че бацем +1 за поста ем убав  ;) ем поучителен  ;) )


Бриги Магнито