• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

PACCAR

Започната от ivopifeca, Сряда, 25 Април, 2012, 19:07:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Какъв по народност е този двигател?Малко тъпичък въпрос, но винаги ми е било чудно,дали холандците сами си правят мотора,или го заемат от някъде?

ivopifeca


admin

Цитат на: ivopifeca - Сряда, 25 Април, 2012, 19:07:41
Какъв по народност е този двигател?Малко тъпичък въпрос, но винаги ми е било чудно,дали холандците сами си правят мотора,или го заемат от някъде?

Американски е двигателя. То и DAF е с доста голямо американско участие. Нямам представа обаче какъв процент имат американците.

http://www.paccar.com/
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

popov74

Здравей колега,
четейки това стигам до извода че май си в Локорско на Дафовете. ;D Пиши как е. Не знам какъв мотор е, но от опит знам че ако имам камион ще е ДАФ ;D Добър камион и ако знаеш как да го гъделичкаш и той ще те гъделичка ;)

!na

Цитат на: admin - Сряда, 25 Април, 2012, 19:21:18
Американски е двигателя. То и DAF е с доста голямо американско участие. Нямам представа обаче какъв процент имат американците.

От 1996 г. DAF е собственост на PACCAR, заедно с марките Петербилт и Кенуърт.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

popov74

Приятно ми е колежке,
абсолютно си права, Европа Даф, Америка Петербилд ;) според мой познат зад океана това е Шофьорския Камион. А според мен в Европа Даф. Лек път на всички :) в момента карам Волво >:( според моите работодатели Вольво ;) меко казано както се изразяват шведолите 8)

ivopifeca

Цитат на: popov74 - Сряда, 25 Април, 2012, 19:23:41
Здравей колега,
четейки това стигам до извода че май си в Локорско на Дафовете. ;D Пиши как е. Не знам какъв мотор е, но от опит знам че ако имам камион ще е ДАФ ;D Добър камион и ако знаеш как да го гъделичкаш и той ще те гъделичка ;)
Здрасти,колега,не съм в Локорско,синът на шефа там каза,че ще ми звънне в неделя миналата,още не ми се е обадил,незнам как е там.Да карал съм Даф,много добър камион е наистина :)

loshdancho

Цитат на: !na - Сряда, 25 Април, 2012, 19:31:08
От 1996 г. DAF е собственост на PACCAR, заедно с марките Петербилт и Кенуърт.
До клкото знам , това са най-уважаваните марки в САЩ.
Но колко общо имат с ДАФ като възли и агрегати(мотори)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: !na - Сряда, 25 Април, 2012, 19:31:08
От 1996 г. DAF е собственост на PACCAR, заедно с марките Петербилт и Кенуърт.

Този DAF, който карах миналата година, имаше голям проблем с двигателя. От някакъв сериен номер нагоре двигателите имат фабричен дефект в сегментите и започват да харчат много масло. Поне така обясни собственика на камиона. Разходът на масло стигна до литър на 1000 км, а беше на 340 000 км пробег. В сервиза му правиха ремонт в рамките на гаранцията и се оправиха нещата.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

Това не е разход(според Мерцедес) даже има причина за притеснение - защо  толкова малка консумацията?
Нещо да не е объркано маслото?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: loshdancho - Вторник, 01 Май, 2012, 01:24:21
Това не е разход(според Мерцедес) даже има причина за притеснение - защо  толкова малка консумацията?
Нещо да не е объркано маслото?

Всъщност може и повече да беше от литър на 1000 км. Обаче с предишния шофьор беше станала някаква шашма и така и не се разбра дали е долял едно масло на курс до Италия. Обаче е факт, че след ремонта разхода на масло спря. И маслото не е объркано. В сервиза на DAF е сменяно винаги.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

Шегувам се ...
Перефразирам вица:
От Тойота изтеглили 100 000 бр. заради проблем с задната чистачка.
От Порше казали:
-При нас това е отстранено още в проектирането.
Във ВАЗ мигали умно и се чудели къде е проблема?!?!
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

vaskoto

Наистина има такъв проблем,аз карам 105 от 4 години,на 440 хиляди харчеше литър на 1000км. Юли месец му правихме ремонт в ЮБН Ауто и сега резултата е литър на 7000 км.

monterei

ДАФ имат някакви ядове с мотора около 2008г., но пък си ги ремонтират хората и след това всичко си е наред. По-горе четох, че според Мерцедес си било нормално мотора да харчи литър/1000км - е да, ама питайте колко масло харчи Актросчето?

Карах Кенуърт - нема такъв камион. Първо сядаш, нагласяш седалка, огледала и пр., след това ... търсиш ръчната известно време, намираш я - протягаш се (внимателно, за да не се сецнеш), освобождаваш и тръгваш. Таблото е като на сложна УАЗ-ка. Само кревата си е креват, т.е. спалня.

admin

Цитат на: monterei - Четвъртък, 06 Декември, 2012, 22:51:17
ДАФ имат някакви ядове с мотора около 2008г., но пък си ги ремонтират хората и след това всичко си е наред. По-горе четох, че според Мерцедес си било нормално мотора да харчи литър/1000км - е да, ама питайте колко масло харчи Актросчето?

Бях писал преди време за един такъв гаранционен ремонт на XF105. След ремонта спря да харчи масло, обаче скоро говорих с колегата, който го кара след мен и ми каза, че пак е доливал масло. Явно няма спиране този разход.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Monster

10,8 куб.см.,290/330/370/440 k.c

Monster