• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

МИГ-29 се разби до с.Царацово

Започната от JoroBoro, Четвъртък, 26 Април, 2012, 11:00:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

JoroBoro

Преди 10-тина минути, пилотите катапултираха, дано да няма цивилни жертви. :(

JoroBoro


bad_kras

Цитат на: JoroBoro - Четвъртък, 26 Април, 2012, 11:00:25Преди 10-тина минути, пилотите катапултираха, дано да няма цивилни жертви :(
Ти видя ли колега какво се е случило?
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

bad_kras

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

JoroBoro

Видях да. Гореше силно самолета преди да се разбие. Добре че е паднал извън населено място.
Един читав самолет имахме, и той замина....

http://news.plovdiv24.bg/347391.html

dino412

Професията на военния летец е една от най-рисковите професий в света дори и в мирно време.Щом са били двама летци това е бил учебен самолет и явно нещо бая се е объркало.Като войник служех навремето в авиобаза Габровница и возех командира на ескадрилата познавах всички летци тогава 1988/89г се летеше много.От тях Съм чувал че ако една година няма катастрофа и не загине пилот на другата са две.И действително за двете години станаха три катастрофи.Там всичко е "на ръба на бръснача" и смъртта е по петите Ти.Радвам Се че пилотите са живи и здрави и съм сигурен че до последно са се борили с машината да я овладеят или насочат на най-безопасното място за катастрофа.Действително това е професия САМО ЗА МЪЖЕ.
Респект и уважение към тия хора.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

stoan

София. Изтребител МиГ-29 е паднал в река в района между пловдивските села Голям Чардак и Царимир. Двамата пилоти са катапултирали, научи агенция Стандарт Нюз. По първоначални данни няма пострадали. На място са екипи на полицията, военни, пожарна и спешна помощ.

Падането на МиГ-29 е станало по време на съвместно българо-американско учение на летище "Граф Игнатиево". Вероятно инцидентът е станал при тренировъчни полети във връзка с утрешното авиошоу в авиобазата. От 19 април на Граф Игнатиево се провежда 20-дневна летателна тренировка "Тракийска звезда" на българските и американските ВВС. В учението участват двете ескадрили на 31-во авиокрило на ВВС на САЩ, базирано в Авиано, Италия и пилотите от Авиобаза Граф Игнатиево. В "Тракийска звезда" летят МиГ-21,  МиГ-29 и Су-25 от българска страна и над 20 американски  изтребители F-16.

От военното министерство потвърдиха новината и уточниха, че пилотите са живи и здрави.

По думите на кметицата на Малък чардак Дафина Христова след падането е избухнал пожар. Жителите на околните села обаче разказват, че самолетът е горял във въздуха. Минало доста време преди пилотите да катапултират. Локални пожари са избухнали в полето от огъня на запаления във въздуха самолет.



Очаквайте подробности.http://www.standartnews.com/balgariya-obshtestvo/iztrebitel_padna_v_reka_kray_plovdiv-146224.html

dino412

#5
Цитат на: dino412 - Четвъртък, 26 Април, 2012, 12:29:35
Радвам Се че пилотите са живи и здрави и съм сигурен че до последно са се борили с машината да я овладеят или насочат на най-безопасното място за катастрофа.
Действително това е професия САМО ЗА МЪЖЕ.

Респект и уважение към тия хора.
Още двама Професианалисти.Дано има повече такива хора.

http://www.standartnews.com/balgariya-obshtestvo/ediniyat_ot_pilotite_na_padnaliya_mig29_e_s_cherepna_travma-146238.html
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Rammbon

Руските  военни самолети са най-добрите в света. Преди 22 г служих на летище Равнец и само там имаше МИГ 29. С L-21 правиха обход  преди полетите и после пускаха миговете. Имаше едни руснаци, асове на МИГ 29. Правиха разни фигури, най-вече Кобра, излитаха почти от място на пълен форсаж, минаваха на 20-30 м от кулата на страни .
Красота. Пипал съм МИГ 29 и съм се качвал на крилото му, за да погледна как се кара. Много ги пазеха денонощно и винаги имаше 4 самолета в бойна готовност. При учение, на 5-тата минута са във въздуха. Палеха ги с камиони Урал, но не на дърпане :))  а с токов инпулс.

dino412

1988/89 служих в авиобаза Габровница и за кратко Доброславци.При Нас бяха само МиГ 23 но летците правеха чудеса с Тях.Страшни машини и в истинския и в преносния смисъл.Даже като шофьор на командира успях да се уредя да седна за малко в кабината на това чудо.За Мен 18г хлапак това беше най-хубавото нещо което можеше да преживея.А и самите летци са особена "порода" хора който макър и да летят в облаците са много здраво стъпили на земята.За разлика от повечето други професий.И днес като стане дума за казарма с гордост казвам че съм служил във ВВС на БНА.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

BoBy_BoY

 Пичове, имате много интересни спомени от не толкова близко минало! Съдейки от изложеното от вас по-горе си правя извода, че тези самолети са доста остарели и са не годни вече дори и за учебни цели! Вярно е, че са минали през репариране но..., днес се видя. Естествено е, че причините ще са технически! Има нови поколения изтребители-МиГ31, Су-35М, Грипен, F-... Дано това наведе в размисли водещите ни политици и помислят за АС'овете ни!
Днес в реката, а можеше и на детска площадка!!!

dino412

Има много истина в Твойте думи.И дано верно политиците размислят.Но и в гражданската авиация има доста машини на 30+ години който служат безаварийно.Всяка машина дори и нова може да даде отказ.Това неозначава че нетрябва да се обновява техниката независимо военна или цивилна.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Mandor

Тук имало доста хора свързани с авиацията. Аз изкараж казармата в авиобаза "Балчик". Тогава там летяха на МиГ-21. Бях в помещението на щурманите, водещи полетите и редовно идваха пилоти при тях. Славно време беше, и като гледам пилотите ни все още са истински мъже. Поели са риска да отведат самолета в безопасна за хората посока, вместо просто да катапултират.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

admin

А знаете ли, че сега без този самолет България вече има 5 (пет) останали МиГ-29? Направо разглобиха цялата армия. А Плевнелиев ни обяснява как трябвало да спим спокойно с такива достойни български войници.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!