• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Преобразовател 24V-12V MAN-TGA

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Понеделник, 30 Април, 2012, 12:57:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

МИНКО ИЛЧЕВ

     Да питам някой знае ли къде се намира преобразователя 24-12 Волта. Не съм сигурен, че се казва така, в електрониката се нарича стабилизатор на напрежението. Камиона който карам, има такъв извод, с куплунг, като на Лада, за подвижната лампа. Само че, няма ток, отиват силови проводници до там, търсих по предпазителите, нищо. Та да мога да видя, работи ли или отделен ще си взимам.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

ET VIT-93

Значи, не е ли поръчан като екстра нямаш преобразовател от 12v-24v ;)Единственният, който идваше с фабричен такъв беше(ех спомени),32-ри номер в ДСОМАТ ;)заради радиото, и стоеше зад него на лавицата ;).Ще трябва да му боднеш ,Ти ;).Има ги в Плевен на Пазара,-"КАМИОНА" ;)А, що се отнася за "накрайник, като на ЖИГУЛА" ??? :o ???нещо не е така ,но щом казваш ??? :D ;D

ET VIT-93


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: ET VIT-93 - Понеделник, 30 Април, 2012, 13:21:11
Значи, не е ли поръчан като екстра нямаш преобразовател от 12v-24v ;)Единственният, който идваше с фабричен такъв беше(ех спомени),32-ри номер в ДСОМАТ ;)заради радиото, и стоеше зад него на лавицата ;).Ще трябва да му боднеш ,Ти ;).Има ги в Плевен на Пазара,-"КАМИОНА" ;)А, що се отнася за "накрайник, като на ЖИГУЛА" ??? :o ???нещо не е така ,но щом казваш ??? :D ;D

     След като имам такъв извод и пише 12 V, значи има, а този накрайник е точно такъв за Жигула (взел съм една такава в мен) и ТГХ го има. Радиото е Блаунпункт и е 24 V, не е поставен и около мястото на радиостанцията. За магазина ще го посетя.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

loshdancho

На бушоните (легендата) не пише ли?
Обикновено там си има бушон.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ET VIT-93

 :o :oПише го ;),но при този модел, де го яздиш Ти ;) ;D.Другото, е фалшификат на оригинало Данчоооо ;D.Как ,да Ти го обясна ???, кажи ми ,Данчо ??? ;D ;D ;D ;D

loshdancho

Всички камиони дето съм карал си имаха преобразувате, оригинално вграден, с бушон...ДОРИ SCANIA.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ET VIT-93

 ;)Браво ;D.Значи, преди теб возачо е имал добри познания, и евентуално познат Бригадир, у МАТ-то ;) ;D ;D ;D ;D ;D

Mystang

Така наречения траф се намира в дясната част на таблото зад бушоните и ЕКУтата.За по лесно достигане,излизаш отвън и дигаш предния капак.От към пасажерската страна ще видиш едни пластмасови капаци с болтове еврейска звезда.Не помня кой номер беше.Сваляш ги и отдолу ще се покаже въпросния траф.Стой на едни рафтчета.От горе има 2 болчета и рафчетата падат напред за по лесен достъп.

loshdancho

Цитат на: ET VIT-93 - Понеделник, 30 Април, 2012, 13:53:24
;)Браво ;D.Значи, преди теб возачо е имал добри познания, и евентуално познат Бригадир, у МАТ-то ;) ;D ;D ;D ;D ;D
Какъв Цомат ,какъв бригадир...къде заби.
Това го има на почти всички съвременни камиони.
Да те ограмотя -Слага се оригинално.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ET VIT-93

 :DЧе, точно у съвременните липсва е така, както Ти шепна,Аз поради факто Данчо, че радиокасетофоните ги направиха оргиналдъ ;) >:( демек, фабрично за камиони-24v ;) ;DЗа просветлението, благодаря ;) :D ;D

kron

Колега на МАН тга,преобразуватела е зад радиото.Махаш панела с копчетата над радиото и той се вижда хванато е на кутията на парното.Няма бушон има автоматична защита ако даде на късо нещо,изключи ключ масата за 1мин и готово всичко си идва,на по старите тга-та влиза само един кабел вътре с обвивка,а на по новите има 2 букси с по 2 кабела кафяв и бял,откачаш ги за 1мин и като ги закачиш всичко идва карал сам 2004 ман там е а сега карам 2007г ман пак е зад радиото  ;)

МИНКО ИЛЧЕВ

     Благодаря на отзовалите се. Нямах известно време Интернет. Търсих го тази вечер и зад бушоните три кори свалих отпред. И вътре около радиото (24 Волта). Явно моя е в магазина!
      Да споделя, след като се живее доста време в камиона. Редно е да има, 12 В, 24 В и 220 В. Всеки ползва, а не да влачим устройства.
      ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ, ДА ВЗЕМАТ МЕРКИ!!!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Slav_305

И да вземат мерки да ги слагт, ще е като екстра, срещу съответно заплащане. От което следва, че пак ше се мъкнат всякакви инвертори, защото чорбаджиите гледат да купуват дръгелите максимално евтино.  :(
Play Golf, don't drive it!

bad_kras

Те ако започнат да поставят инвертори на 220v , някой че им даде акъл и електромери да сложат ;D ;D ;D
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

Slav_305

Идеално за чорбаджията. Още един повод за реже, че му хабиш и тока.  :D
Play Golf, don't drive it!

Slav_305

Play Golf, don't drive it!