Има много неща, които научих от шофьорите. Камионите са ни горе-долу добри, но ремаркетата са доста стари. На полуремаркетата петите много трудно се вдигат и смъкват. Един ден при разкачане предложих на шофьора да ги подпре с две трупчета и дойдоха идеално. С възглавниците се спуска ремаркето и се разкача. Понеже трупчетата си ги ползваме в гаража и няма как да му ги дам. От тогава подлага камите легнали. Казал и на другите шофьори за това и трите ремаркета така се разкачат. При закачането гледам единия шофьор заключва лафета, пробва да дръпне леко напреде ремаркето и тогава слиза да закача въздух и да освобождава петите (така и разбра че лафета не е заключил, защото се скъсала вътре пружинката). Другите двама преди да закачат лафета си закачат лулите и кабелите, че било трудно да се врат зад кабината. Обаче ако не закачи този лафет при потегляне ремаркето ще се окаже долу.
Колега,Димич,има тема за червена и жълта шлауфка,там сме казвали,че кабелите може да ги закачиш предварително,заедно с командната шлауфка,и да си оставиш,само пълнещата откачена