• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Майстори зад волана

Започната от loshdancho, Понеделник, 07 Май, 2012, 23:06:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Rammbon

Цитат на: levskarq2 - Вторник, 05 Март, 2013, 19:59:26


Ако тази маневра беше в България, щеше да има едни клаксони, викове, псувни от другите водачи, че някой иска да си направи маневрата. Иначе този е много добър :)

Rammbon


ivopifeca


ivopifeca


kron

Е шапка му свалям,с ръка на сърцето си казвам аз такава композиция не мога да я дам така назад че все пак карам прицеп ;Dна камион с ремарке не съм се качвал пак на такова чудо хич ;)

ivopifeca

Цитат на: kron - Понеделник, 11 Март, 2013, 20:25:03
Е шапка му свалям,с ръка на сърцето си казвам аз такава композиция не мога да я дам така назад че все пак карам прицеп ;Dна камион с ремарке не съм се качвал пак на такова чудо хич ;)
Това е камион с ремарке-доста дълго ремарке ;)Което по не може да избяга,като тия късите.

grants

Наистина е добър. При такава дълга композиция евала. :)
Не всичко е пари,но всичко е с пари

bojo

Цитат на: ivopifeca - Вторник, 12 Март, 2013, 09:15:16
Това е камион с ремарке-доста дълго ремарке ;)Което по не може да избяга,като тия късите.
Ето някой,който разбира,колкото е по-дълго ремаркето толкова повече можеш да си играеш с волана,по-тромаво е,и малко стаж и готово.Такива съм виждал в Холандия как влизат на рампа,виртуози. 8) :)
Божо

R560


dino412

Цитат на: Rammbon - Неделя, 10 Март, 2013, 14:01:27
Ако тази маневра беше в България, щеше да има едни клаксони, викове, псувни от другите водачи, че някой иска да си направи маневрата. Иначе този е много добър :)
Че е добър добър е неможе да се отрече.Но и останалите участници в движението са добри. Защото всеки един изчака на прилична дистанция да не пречи за маневрата.В БГ това неможе да стане освен ако нямаш поне пет шест човека с калашници да отцепят движението.

Цитат на: ivopifeca - Вторник, 12 Март, 2013, 09:15:16
Това е камион с ремарке-доста дълго ремарке ;)Което по не може да избяга,като тия късите.
За това си много прав.Но ще допълня само че не дължината а колкото са повече осите толкова по-лесно се маневрира както назад така и напред.Също е важно и растоянието на буфера от последния  мост на камиона.С двуоска и малко растояние буфер-мост това изпълнение е почти мисия невъзможна без поне една маневра напред.Казвам го от личен 20г опит по теснотий с хенгер.
Цитат на: kron - Понеделник, 11 Март, 2013, 20:25:03
Е шапка му свалям,с ръка на сърцето си казвам аз такава композиция не мога да я дам така назад че все пак карам прицеп ;Dна камион с ремарке не съм се качвал пак на такова чудо хич ;)
Не се плаши.И Тоя не е учил в Кембрич.Като ти се наложи ще се научиш няма нищо сложно.Аз съм се учил сам по принципа опит-грешка.Сега да Ме накараш да направя тая маневра с прицеп гаранция след това един застраховател ще фалира докато плати щетите но пък с хенгер нямам проблем.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ivopifeca

Така е, също и междуосието на камиона е важно.

dimich87

Цитат на: ivopifeca - Сряда, 03 Април, 2013, 15:54:10
Така е, също и междуосието на камиона е важно.
Всичко е важно и е доста относително. Значение имат много неща, теглича на ремаркето колкото е по-дълъг, толкова по-лесно. Ремаркето също има значение колко е дълго в зависимост от ситуацията. Важно е разстоянието от задната ос на камиона до теглича. Важно е междуосието на камиона. И не на последно място е важно задкормилното устройство

ivopifeca

Цитат на: dimich87 - Сряда, 03 Април, 2013, 17:15:12

Всичко е важно и е доста относително. Значение имат много неща, теглича на ремаркето колкото е по-дълъг, толкова по-лесно. Ремаркето също има значение колко е дълго в зависимост от ситуацията. Важно е разстоянието от задната ос на камиона до теглича. Важно е междуосието на камиона. И не на последно място е важно задкормилното устройство
Мислим,всичко което каза,беше изброено.А за задкормилното...говориме за едно и също такова устройство.

ceko1969

С риск да оспамим темата, но да попитам - колко е по дълго ремаркето, толко по лесно ли се паркира с него (като изключим задкормилното устройство де ) ??? ??? ???

ivopifeca

Цитат на: ceko1969 - Сряда, 03 Април, 2013, 22:41:13
С риск да оспамим темата, но да попитам - колко е по дълго ремаркето, толко по лесно ли се паркира с него (като изключим задкормилното устройство де ) ??? ??? ???
Колкото е по голямо междуосието на ремаркето,и съответно по късото междуосие на камиона,който го тегли,толко е по лесно.С камион с голямо междуосие теглещ ремарке с късо,маневрите са по тегави-тоест,камиона по не е маневрен за да догонва ремаркето,а при тази композиция ти трябва да го догонваш доста по бързо отколкото при прицепа.

ceko1969

Цитат на: ivopifeca - Сряда, 03 Април, 2013, 22:55:07
Колкото е по голямо междуосието на ремаркето,и съответно по късото междуосие на камиона,който го тегли,толко е по лесно.С камион с голямо междуосие теглещ ремарке с късо,маневрите са по тегави-тоест,камиона по не е маневрен за да догонва ремаркето,а при тази композиция ти трябва да го догонваш доста по бързо отколкото при прицепа.

Мерси за обстойното  пояснение, имаш един плюс   ;)

ivopifeca

Разбира се дългото ремарке съответно е по кофти за напред,а и за тесни места.

ivopifeca