• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Майстори зад волана

Започната от loshdancho, Понеделник, 07 Май, 2012, 23:06:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

цецодебел

Боро , от десет години по Франция (не Германия ) все по ниви ,полянки и горички разтоварвам  ...Точно аз не съм асфалт шофер ;)
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

цецодебел

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

dino412

Цитат на: Boroman21 - Събота, 15 Октомври, 2016, 10:29:18
Колега когато дойде това време ще му мислим за сега по черно не карам а и дали има у целия форум 2-3ма та за това не смятам че е чак толкова фатална липсата на такива знания.
Предполагам и ти не знаеш как да управляваш автовлак от 50+метра с тегло 90-100тона ама никой не твърди че не си шофьор.
Тва е несериозно дет го написа , колко пъти ти се наложи да караш из нивите по Германия и да газиш сибирски коловози. Ами въобще кажи къде ти се е налагало щот да не гадаем и да чакаме да асфалтират поне там.

Колега когато му дойде времето може да е късно.По-добре човек да е подготвен за всяка ситуация макър и никога през живота Си да не попада в нея.Здраве знание приятели и пари никога не са излишни.Но е много гадно когато Ти потрабват а ги нямаш на момента.
А 50+метров автовлак не Съм карал но Съм теглил две ремаркета с Шкода Мадара общо 22+метра и общо тегло 56+тона.Всичко това с 210 к.с. и 810 нютона въртящ момент по заводска спесификация а реално колко са(дали в +....ма едва ли или в -..... по-вероятно)никой няма на представа.С 500+к.с. и 2500+нютона ще качнем и 200тона вервай Ми.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

Борман се изказа неподготвен, и мто точно на теб да ти говори за автовлак....  :o ???
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Бороман ;D,мани,мани :D.Па и за автовлак говори международния шофьор-смех ;)

Boroman21

Тцъ , не е ли поне 3 ремаркета по 13 метра не се приема. Истинския тираджия требе да може да ги кара и паркира и трите така закачени на рампа при десно огледало. И тва като огледалото му е счупено (истинския шофери няма нужда от такова) а долу е чист утъпкан сняг нашарен от "ванички" и обут с гуми емнайси регенерат.
Трябва също така да владее офроуд каране  все пак кратерите по луната не са шега работа.  За да се качи да кара така желаната космическа совалка наречена "тир"  задължително преди това трябва да е завършил задължително някое транспорт училище с профил устройство на автомобила и ДВГ . Последното е незаменимо полезно при дейности като регулиране на клапани в 45мин. пауза или основен ремонт в съкратена дневна пауза.
Като голям +  се смята опита с  тежкотоварни автомобили от бившия СССР . Колкото по стар е бил дръгела толкова повече бонус точки получавате. Опит минимум 30г .  все пак новобранки каращи автоматици с ретардер не ни трябват. Заплащането макс 1500евро , след 50та година стаж 1600 но само при разход под 20/100 със 100тона товар. Каране със поне 120км/ч , ако успеете да развиете над 140 вече може и да се наречете професионалист. Евентуално де , все пак трябва форумите шамани да си  дадат одобрението.
Ай лека ви

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

майн рид

Преди няколко години Бачках във една кариера и дойдоха двама / ТИРАДЖИЙ/, да работят при нас щото ус,,ли пейзажа по Европата и им бяха прибрали книжките за известно време ,А трябва да се живее и къде на кариерата щото няма полиция и даи !
Такива приключения бяха просто нямам думи ,
Така че не се знае какво ще ти предложи живота ,както казваше един приятел " Живота е като чеверме ,колкото повече те върти толкова по печен ставаш "
Затова не е лошо Човек да поназнаива някои неща ,или да пита не е срамно ?
Иначе ще се чуди от къде да вика "АСИСТЕНЦИЯ" ??? :P
Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо

rider777

Майн Рийд ,,,, това не вАжи за форумните специалисти,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

dino412

Цитат на: Boroman21 - Неделя, 16 Октомври, 2016, 01:52:07
Тцъ , не е ли поне 3 ремаркета по 13 метра не се приема. Истинския тираджия требе да може да ги кара и паркира и трите така закачени на рампа при десно огледало. И тва като огледалото му е счупено (истинския шофери няма нужда от такова) а долу е чист утъпкан сняг нашарен от "ванички" и обут с гуми емнайси регенерат.
Трябва също така да владее офроуд каране  все пак кратерите по луната не са шега работа.  За да се качи да кара така желаната космическа совалка наречена "тир"  задължително преди това трябва да е завършил задължително някое транспорт училище с профил устройство на автомобила и ДВГ . Последното е незаменимо полезно при дейности като регулиране на клапани в 45мин. пауза или основен ремонт в съкратена дневна пауза.
Като голям +  се смята опита с  тежкотоварни автомобили от бившия СССР . Колкото по стар е бил дръгела толкова повече бонус точки получавате. Опит минимум 30г .  все пак новобранки каращи автоматици с ретардер не ни трябват. Заплащането макс 1500евро , след 50та година стаж 1600 но само при разход под 20/100 със 100тона товар. Каране със поне 120км/ч , ако успеете да развиете над 140 вече може и да се наречете професионалист. Евентуално де , все пак трябва форумите шамани да си  дадат одобрението.
Ай лека ви

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
:o :o :o :o :o :o
Вече се убедих че колко по-умни стават камионите толкова по-глупави стават техните водачи. ;D ;D ;D
Бацковото а за премятане и стагане на коланите пак ли търсиш асистенция. :-X :-X :-X
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Бриги Магнито

Цитат на: dino412 - Неделя, 16 Октомври, 2016, 19:16:26
:o :o :o :o :o :o
Вече се убедих че колко по-умни стават камионите толкова по-глупави стават техните водачи. ;D ;D ;D

Туй го гепим


dino412

Цитат на: Бриги Магнито - Неделя, 16 Октомври, 2016, 19:25:03
Туй го гепим

Не мой бре. ;)Че ти го подарим.Със здраве да си го ползваш. :) :) :)
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Boroman21

Цитат на: dino412 - Неделя, 16 Октомври, 2016, 19:16:26
:o :o :o :o :o :o
Вече се убедих че колко по-умни стават камионите толкова по-глупави стават техните водачи. ;D ;D ;D
Бацковото а за премятане и стагане на коланите пак ли търсиш асистенция. :-X :-X :-X
Ма то и колани ли требва да се слагат , кво е тва натегане ?


Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

dino412

Ми да си връжеш товаро да не избега.Ли у Европата така го прайте:
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

nevega

ей ако искате вярвайте на един паркинг на магистралата преди Пазарджик видях подобен товар само че покрит с найлон и стегнат с колани в тристранна щора - нещо я притягаше комшията и беше отворил щората, ако не бях в обратната посока щех да спра да го питам какво кара. Явно нещо полу-насипно :)

rider777

Епа е у оная италианската фирма дето бачкат яко нашенци, Цецо ще се сети за името, че на мен ми се губи возят насипно жито в бордови ремаркета,,, опъват едни наелони отдолу и товарят през тавана,,,,, после като разтоварват накланят странично цялата композиция.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,