• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Игра Правилно-неправилно

Започната от Бриги Магнито, Вторник, 08 Май, 2012, 11:34:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Баце тука нещо ми намекваш ми се чини,че ти мъцнем първо от теб чувам за такъв проблем ,второ най-вероятно материало им слаб баце,само да те питам и аз язека ти късал ли си ресьор или само си ги трошил,у двата глагола има Уекинка разлика,смисли се и мъцни.

;) Бриги е мноо философе ,са че Ви дръпнем една лекцийка (не техническа) на тема що е ресор и има ли почва у нас.

Бичкията обаче мъца баце оти мъкнат 20 футовите и днеска у средата е верно каруците мноо фешън вече с три мостета са,ма все пак. ;)

Баце и оти има коловози мое ти мъцнем ,оти некогиш имахме две мостета ,а са са три,ма не казвай на Бойко. ;)


Бриги Магнито



SEMPER

Как да си чул, като ти говоря за варненския ДАП, и работи отпреди повече 15 годинки.

Бяха се накъсали в гаража да ги заварят и да ги усилват.

Иначе ясно че материало е слаб, че и дърт.
Волвата, барабар с прикачния инвентар по него време бяха на по милион и половина - два. Минимум  ;D

Обаче пак няма логика да става, освен ако не се вземе предвид подскачането по дупките на пътя.

Защото моста, както и да го погледнеш, си е запъната двустранно греда - седи си на място и само можеш го товариш отгоре. Тоест има само статика. Вярно че мостовете имат "лагери", ама мърдат колкото да поемат линейните разширения, а не правят по хиляда километра на ден ;)
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Бриги Магнито

Моста не е статика,моста е постоянно напрегнат точно като ресьора,но за разлика от него точно тез лагери го правят да не е ресьор.
А ремаркето не е ресьор по ред причини
-то е без предварително напрежение и му действат сили само на натиск на които няма с кво да отговори,тъй като няма предварително създадено напрежение в него.
Тоест ако при дупки подскача не създава засилване на подскачането,както е при ресьора ,където за да се успокои тва движение се монтира амортесьор.
Аналогия с моста (като съоръжение,пътно и т.н.)там има випрации ,но те са хоризонтални (заради лагерите) ,а не вертикални като при ресьора .
С две думи ремаркето на снимката ако е ресьор Багера трябва да е изстрелян от него на първата дупка.


loshdancho

Доста глупости изписахте.
Казва се греда на две опори! Всеки еди материал има  степен  на якост,  гъвкавост, което определя здравината.
Ресьора няма напрежение докато върху него не се приложи сила. 
В ремаркето също. Разликата е в еластичността.
В ресьора тя е по голяма.
В ремаркето има двойно Т-образен профил, който му пречи да пружинира-до някаква степен.
Ремаркето е  направено да противостои на  вертикалното напрежение(сила), въпреки това, ако сте товарили концентриран товар сте видели "корема", който прави.
Новите тежкотоварни платформи ги правят даже с обратен "корем" за  да могат при натоварване да приемат изправено положение.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

Въпроса е малко по-различен.
Паднала ли е или не фадромата от ремаркето?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Не е паднала фадромата. Така са решили да я превозват.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

В първият момент като видях... Леле как е  паднала.
Ама на снимката се вижда много добре.
Интересно как я разтоварват.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

#22
С кофата се надига и се избутва назад,два пъти го прави и е на земята.

П.П.Предполагам разбира се. ;)


Бриги Магнито

#22