• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Игра Правилно-неправилно

Започната от Бриги Магнито, Вторник, 08 Май, 2012, 11:34:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Бацета Бриги спинка ,та язека Бичкията реших да завоювам разделче Празни приказки с мойте шашави писания.
Та са ви измислих една игрица,цъка се картинка/снимка и всеки мъца кое е правилно и кое не според него.
Държа да отбележа ,че у таз игрица победител няма ,а са важни коментарите.

Силно се надам игрицата да се ареса на младите пичове у бранша.
Та мъцайте ,според вас правилно или неправилно е натоварено ремаркето от снимката?


П.П. Знам,че ме апът гугутките и без да ми казвате. ;) ;) ;)


Бриги Магнито



Slav_305

Баш правилно си е натоварен. Тежестта е разпределена само по мостовете, което помага за максимално сцепление. Ако беше по цялата дължина на ремаркето или само в средата, ще действа, като листов ресьор. На всяка неравност силите на натиск ще се опитват да повдигнат опорните точки.  :)
Play Golf, don't drive it!

Slav_305

Play Golf, don't drive it!

lambi1


Бриги Магнито

Добре де а самотното бегче?
А най-задните две бегчета ако са пред приятелчетата им,не за друго ,а поради това че съм чувал,че след последният мост на ремаркенцето поечко люлеело. ??? ??? ??? ???
Само си мъцам,ко ,че кажете?


Slav_305

Самотното са го лепнали така, щото явно ги е домързяло да е от страната на влекача, или по- близо до предния мост на ремаркето. Последните две бег- чета, не мисля, че са кой- знае колко пречещи, че са там. Все пак, пред тех има кажи- речи 6 тона, а те двете са само около 2, демек- силите се неутрализират.  ???
Play Golf, don't drive it!

ivopifeca

Аз бих сложил зуките две преди другите шест,да не са наи-отзад,а самото зад тия наи-отпреде :P

Бриги Магнито

А са да видим ,на снимката има дръгелче в зимна обстановка,кое гоним повече натиск върху влекача за по-добро сцепление или натиск върху ремаркето за по-голям натиск и от там сцепление при спиране?

Ако гоним баланс аз бих оставил предните както са си ,а задните две бегчета бих преместил отпред и бих лепнал самотното за тях.Но баланса си е баланс ,трябва ни сцепление кво да правим .мъцай те.


SEMPER

А какво има в бегчетата

Броя ги че са 15

По колко кила има вътре - ако има по 200 е едно, ако са по тон и кусур е друго ....
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Бриги Магнито

Баце бройм ги 15 и предполагаме ,че са по тон бройката.


SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Slav_305 - Вторник, 08 Май, 2012, 11:51:26
Баш правилно си е натоварен. Тежестта е разпределена само по мостовете, което помага за максимално сцепление. Ако беше по цялата дължина на ремаркето или само в средата, ще действа, като листов ресьор. На всяка неравност силите на натиск ще се опитват да повдигнат опорните точки.  :)

     Въобще не схванах? Толкова ли е еластичен материала, че чак като листов ресор? Ако кажеш, че и цялото (тотал) натоварване се променя?
     Ако така, например е двигателен 11 тона, ремарке (общо трите оси) 22 тона. И е разпределено върху платформата, по друг начин. Но пак съотношение 11/22. То едните 11/22, не са другите 11/22?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Бриги Магнито

 ;) бацета ясна работата тъпа ми е играта,то си беше ясно от самото начало.
Са да Ви мъцнем ремаркето е правилно натоварено ,но и супер неправилно ако преместите задните бегчета напред да опрът в самотното получавате супер балансирано ремарке плюс една екстра последния мост ще ви предупреждава при спиране кога идва момента на губене на сцепление нещо като ефекта на ватманката почти,но по-различно.
;)
Тва разбира се е мойто тъпо мнение ,което не се базира на никакви ясни изчисления.


Slav_305

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Сряда, 09 Май, 2012, 01:20:44
     Въобще не схванах? Толкова ли е еластичен материала, че чак като листов ресор?
Верно, написал съм го така, че само аз си го разбирам.  :D
Не казвам, че материала в чувалите ще действа, като ресор, а ремаркето, ако е натоварено, не както е сега, а ако всички чували са по средата.  :)
Play Golf, don't drive it!

Бриги Магнито

Баце по твойта логика всички ремаркета превозващи извънгабаритен товар ще са едни малки батутчета бре,за да имаш ресор ти трябват опорни неподвижни точки ,ремаркето има вече едни ресори и няма как да е като ресьор ,може да е като мост(като пътно съоражение),но не и като ресьор ,моста подава , пружинира ,гъне се ,усуква се ,разширява се и се стеснява ,но няма нищо общо с ресора хем при него ги има неподвижните точки,но не е,а защо ще ти мъцнем друг път. ;)


SEMPER

Баце, гледам съпромата ти е силна страна, че да задам и аз загадка

Винаги съм се чудел на нещо.


Представи си полуремарке, двуосно, с шпригли и канати

Некои умни глави в ДАП-о, понеже едно време се появи много работа за контейнери, изрязоха гредите за канатите и ги направиха платформи за контейнери.
Ясно е, че тая платформа си е бая слабичка, обаче мен ми е много чудно нещо

При условие че мъкнеха предимно 40 футови контейнери, и много много рядко 20 футови, защо аджеба полуремаркетата тръгваха да се късат през средата  ;)

И това не едно  или две, а почти всички изрязани и пригодени за контейнеровози.

Ако мъкнеха само 20тки - всичко е ясно, ама на 40 футовия, който си ляга на осите идеално,защо тръгва да къса в средата ?
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната