Мнения за Mercedes-Benz - C180,C200 и C220 W203 ?
Форум на българските шофьори
Петък, 14 Август, 2020, 04:28:51 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Мнения за Mercedes-Benz - C180,C200 и C220 W203 ?  (Прочетена 94742 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« -: Понеделник, 21 Май, 2012, 16:34:13 »
ОтговорОтговор

Здравейте, имате ли някакви наблюдения от моделите W203 лимузина ?
Интересувам се от неща като често срещани проблеми и дефекти.


Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 21 Май, 2012, 16:34:13 »

 Активен
ИванТ
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +656/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #1 -: Понеделник, 21 Май, 2012, 22:57:56 »
ОтговорОтговор

В случaй, че не държите нa мaксимaлно скорошен отговор, до няколко дни ще публикувaм изчерпaтелнa информaция зa моделa, кaто цени нa резервните чaсти и консумaтиви, кaкто и срaвнение с преките конкуренти.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 21 Май, 2012, 22:57:56 »

 Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #2 -: Понеделник, 21 Май, 2012, 23:01:46 »
ОтговорОтговор

В случaй, че не държите нa мaксимaлно скорошен отговор, до няколко дни ще публикувaм изчерпaтелнa информaция зa моделa, кaто цени нa резервните чaсти и консумaтиви, кaкто и срaвнение с преките конкуренти.

Много благодаря за информацията, не държа на максимално скорошен отговор.
Ако има още някой със каквато и да е информация ще ми бъде от полза.  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Veco
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 4



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 21 Май, 2012, 23:57:37 »
ОтговорОтговор

Избягвай модели с мотор 2.9 и автоматик. Цени на частите като за Мерцедес от 2005 г. Купето се усуква и цепи, ако минаваш по меки пътища. Аз лично вече искам само да го гледам на снимка, добре че се отървах от него , като го подарих за 5 хилки, а беше модел 2002г

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #4 -: Вторник, 22 Май, 2012, 00:33:02 »
ОтговорОтговор

Избягвай модели с мотор 2.9 и автоматик. Цени на частите като за Мерцедес от 2005 г. Купето се усуква и цепи, ако минаваш по меки пътища. Аз лично вече искам само да го гледам на снимка, добре че се отървах от него , като го подарих за 5 хилки, а беше модел 2002г

Може ли да разясниш повече за това усукване и цепене ?
Не съм привърженик на колите с автоматична скоростна кутия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Veco
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 4



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 22 Май, 2012, 01:03:39 »
ОтговорОтговор

Като минаваш през неравности по мек път, се чува пукане и тракане. Даже се пукна задното стъкло .

Mercedes С класа е комфортен, но не особено просторен автомобил.
Проявяващият интерес към актуалното издание на Mercedes С класа на би трябвало да си позволи лукса да си купи възможно най-нов екземпляр, тъй като в течение на последните пет години качеството на изработката при този модел чувствително се подобрява. В продължителен тест на auto motor und sport отначало участва един С 200 Kompressor, който се появи през ноември 2001 г. и в продължение на едва 25 000 километра показа същински безконечен низ от проблеми, особено в областта на електрическата уредба и електрониката. Отказваща навигационна система, безпричинно присветващи контролни лампи, чистачки, които по време на пътуването изненадващо спираха да работят, датчик за външната температура, който по време на снеговалеж показваше 85 градуса над нулата по Целзий, и като капак на всичко дори и спиране от движение поради дефектна бензинова помпа, преди една катастрофа да сложи край на теста. Следващият автомобил от тази серия беше един С 320 Т от 2003 г., който се справи значително по- добре, и то не само защото неговият шестцилиндров двигател просто е с една класа над компресорния четирицилиндров мотор на версията С 200 К.
Този автомобил се оказа значително по-надежден и по време на 100 000-километровия тест показа много по-малко дефекти от своя предшественик. Въпреки всичко имаше оплаквания от безпричинното писукане на сигнализацията за поставяне на предпазния колан на мястото до водача, от клатушкащата се предна дясна седалка, от откачилия се похлупак на двигателя и заяждането на дръжката на една от задните врати. Освен това за малко да се стигне и до невъзможност за движение поради проблеми с превключването при автоматичната трансмисия. Наложи се да бъде подменен хидротрансформаторът. Освен това при С-класата важи познатото правило -този, който иска да притежава Mercedes, трябва да има необходимата класа за това. Разходите по С 320 Т определено бяха големи - вследствие на високия разход на гориво и сравнително скъпите сервизни инспекции със смяна на маслото.
ИСТОРИЯ НА МОДЕЛА
2000 Дебют на второто поколение във варианти С180, С200 К, С320, С200 CDI, С220 CDI и С270 CDI.
2001 Нови версии (комби Т-модел и Sportcoupe).
2002 Нов компресорен четирицилиндров мотор във варианти С 180 К, С 200 К, за модификацията Sportcoupe също и С 230 К.
2004 Леко козметично обновяване, засягащо предната броня, решетката, светлините, седалките, контролните уреди, централната конзола; серийна автоматична климатична инсталация, нова настройка на окачването и кормилната уредба.
2005 Нови V6-двигатели за версиите С 230, С 280 и С 350, нови Vб-дизели за моделите С 280 CDI и С 320 CDI.
СЪСТОЯНИЕ НА ПАЗАРА
Обезценяването при участвалия в продължителния тест на auto motor und sport C 320 T беше на необикновено високо равнище (над 50 процента). От това следва, че интересуващите се от автомобил втора ръка могат да очакват интересни цени на вторичния пазар. Един С 200 К в изпълнение Classic от 2002 г. вече може да бъде намерен за около 13 000 евро, а автомобилите с година на производство 2004 се продават с около 3000 евро по-скъпо. Цените за С 220 CDI Classic от 2000 г. започват от около 12 350 евро, а за един С 320 от 2002 г. ще са ви необходими поне 16 500 евро. Като цяло комбитата се радват на по-голямо търсене от седаните и се продават с около 2000 евро по-скъпо. Цените за версията Sportcoupe от 2001 г. започват от около 11 000 евро.
ОЦЕНКА
+сигурно поведение на пътя
+добър обзор във всичко посоки
+отлична ергономия
+добър комфорт на окачването
+удобни седалки
+лесно сгъваща се задна седалка
+култивирани шестцилиндрови двигатели
+добра петстепенна автоматична трансмисия
-няма измервател на нивото на маслото
-трудно за настройка отопление
-малък багажник
-висок разход на гориво и малък максимален пробег при С 320
-семпли материали
-къси сервизни интервали

ТИПИЧНИ СЛАБОСТИ
• слаба ефективност на отоплението 
• бързо износване на спирачната система
• дефекти в автоматичната трансмисия
• тропане от  предния мост

ПРЕПОРЪЧВАНИ ДВИГАТЕЛИ
Двулитров бензинов със 163 к. с. Култивиран четирицилиндров компресорен двигател с добри ди намични характеристики и приличен разход от около 9,5 литра/100 км.
3,2-литров бензинов с 218 к. с. Развъртащ се с лекота мощен V6 с голям запас от въртящ момент но и доста висок разход от около дванайсет литра на 100 км.
2,2-литров дизел със 150 к. с. Достатъчно мощен Common Rail турбодизел с нисък разход на гори во (8,5 л/100 км), но и сравнително груби маниери на работа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #6 -: Събота, 09 Юни, 2012, 14:00:07 »
ОтговорОтговор

Има ли още мнения ?  Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
ИванТ
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +656/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #7 -: Събота, 09 Юни, 2012, 14:35:48 »
ОтговорОтговор

Има.
Предното окачване на този автомобил е съставено от напречни носачи, всеки един от тях снабден с несменяем шарнирен болт, но сменяем тампон.

Напречен носач горен (ляв) - "A2043304311"
- ОЕ: 331.45 лева.
-Алтернативен (TRW) - 194.43 лева.
-Алтернативен (Lemforder) - 228.60 лева.

Напречен носач долен (ляв) - "A2043301911"
- ОЕ: 458.95 лева.
-Алтернативен (TRW) - 227.65 лева.
-Алтернативен (Delphi) - 132.19 лева.
-Алтернативен (Lemforder) - 227.65 лева.

Длъжен съм да отбележе, че при вариант със задвижване на двете оси, предното окачване е напълно различно и е съставено от един триъгълен напречен носач с несменяеми тампони и шарнирни болтове:

Напречен носач, вариант "4Matic" - "A2033300307"
- OE: 1065.53 лева.

Задното окачване многораменно и е много подобно на това от по-старите модели Mercedes 190 (W201) и Mercedes C-Class (W202), особеност е, че задният диференциал е свързан към задния мост ("магаре"), чрез 2 броя тампони, които се износват сравнително бързо:

Тампон (диференциа), необходими бройки: 2 - "A1293512142"
- ОЕ: 34.93 лева.

Що се отнася до задвижващата част (гамата двигатели), попадал съм на скъсани ангренажни вериги (сдвоена) на двигател "OM646.962", обозначен като "200CDI", с мощност от 90kW, но този проблем го отдавам на собственика на автомобила и начина му на управление, както и избор на неподходящо масло. Препоръчвам масло с вискозитетен клас "5w40", по-възможност с покритие на клас "505.01", който е по Volkswagen/Audi.
Ако имате още въпроси, ще се радвам да помогна.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #8 -: Събота, 09 Юни, 2012, 15:21:47 »
ОтговорОтговор

Мои бивш колега имаше такъв 220 цди,и беше много недоволен,като цяло,все като ме видеше със 190-ката на баща ми,казваше-тва,ако мога да го разкарам,такъв като твоя ще си взема.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #9 -: Събота, 09 Юни, 2012, 15:48:33 »
ОтговорОтговор

ИванТ много ти благодаря за изчерпателната информация.
Със сервиз и поддръжка ли се занимаваш ?
Скоро ще пусна няколко въпроса.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Veco
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 4



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #10 -: Събота, 09 Юни, 2012, 18:37:25 »
ОтговорОтговор

Ето ти четово , писано от хора , които карат такива коли :
http://forums.mbclub.bg/forum/189-w203/
Проблеми и недостатъци.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #11 -: Събота, 09 Юни, 2012, 22:20:30 »
ОтговорОтговор

Ето ти четово , писано от хора , които карат такива коли :
http://forums.mbclub.bg/forum/189-w203/
Проблеми и недостатъци.

Първо се разрових там, има много полезни теми.
Просто реших да пусна тема и тук.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #12 -: Понеделник, 09 Юли, 2012, 20:17:13 »
ОтговорОтговор

Още мнения ?
Бензин или Дизел ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
ИванТ
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +656/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #13 -: Понеделник, 09 Юли, 2012, 20:26:34 »
ОтговорОтговор

Бензин, най-малкото защото конверсията към алтернативно гориво е значително по-евтина и успешна.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #14 -: Понеделник, 09 Юли, 2012, 20:52:38 »
ОтговорОтговор

Бензин, най-малкото защото конверсията към алтернативно гориво е значително по-евтина и успешна.

Питам като двигатели, кой е по-сполучлив.
Не ме интересуват други горива като газ и метан. Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!