• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Driving Support - запознайте ме.

Започната от Бриги Магнито, Събота, 26 Май, 2012, 11:29:15

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Бацета гледам ми се дзверите из темите и ми се струва,че ми бездействайте,та реших да Ви впрегнем да ме пообразовате мънинко.
Та,мое ли ме светнете ква е идеята на системата(или там квото е) на Скания с якото име DRIVING SUPORT,oти за мен под подразбиране е:
-система в помощ на шофера.
Обаче след като се изрезилих на състезанието,където част от резултата се формира от тази система възникна следният въпрос.
Защо хора не използващи или просто безхаберни (като мен) ,тази система дават не лоши постижения в графи време и разход на гориво,тоест ако тази система е с цел тези показатели е как да кажа ,малко безрезултатна.

За анализ ви поствам резултатите от състезанието,където е видно,че 5-ят и последният имат разлика само в това,че единият я е ползвал ,а другият грам,погледнато даже от факторите време и разход последният има и преднина.

Та ако е възможно,дайте акъл каква е идеята на DRIVING SUPORT в реалният живот на пътя?
Много ще съм доволен ако участие в темата вземе и представител от Скания,не е гот само ми се смеете на публикациите,ми вземете и мъцнете нещо.
Мерси на всички ,които драснат по некой ред.

П.П. Тракерчо баце,гледам първи си постнал снимка с резултатите ,мъцни на бацко на уше откъде я добара.


Бриги Магнито



loshdancho

Ако пуснеш по инерция , ще имаш също не лоши постижения като разход и време....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 26 Май, 2012, 16:27:20
Ако пуснеш по инерция , ще имаш също не лоши постижения като разход и време....

Сигурен съм,но ква е идеята,безопасност ли ,правилно бръмчене ли или тотално никой не знае ,а че мойте размишления по въпроса са грешни си е ясно.


loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Тенкю Лошио в общи линии идеята е икономичност и безопастност,а мен баш икономичността ми убягва от целата история,как и да е,ще си умрем невеж.


loshdancho

На теб май "не ти убягва икономичността"  ама въпроса е на каква "цена" го постигаш.
Хората  са направили състезание за - Най-добрият , в това число : безопасен, пазещ техниката и икономичен, и запознат с документации регламенти изисквания.....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Лошио тук не говорим за състезанието баце ,а за системата сешаш ли се,вдигни глава викни си бръмбаро и ми кажи 80 грама ли е далаверата от система за милиони.направи анализ време,разход,%супорт между първият и последният
Аз се бъзирам на състезанието до толкова,доколкото имам някви цифри за усмисляне.


abator

Цялата история си е чиста реклама. Като са им толкова умни камионите що не се карат сами? Най-добре си е кон с каруца! Разход една кофа вода и една бала слама на ден. Отиваш до обекта, а на връщане можеш да си полегнеш и да си поспиш сладко, сладко в каруцата. Със сигурност глупавия кон ще съумее да държи пътя без един куп скъпи датчици и ще те прибере до вас без да си принуден да закупуваш скъпи GPS-и.  ;D

loshdancho

Идеята не е само разхода, а безопасен, пазещ техниката......
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 26 Май, 2012, 17:29:46
Идеята не е само разхода, а безопасен, пазещ техниката......
Лошио приемам отговора ти,донякъде.
Тук нейде из форума пак мойта особка (тва да се изтъкнем) беше пуснал и тема с друг въпрос и този въпрос гласеше следното ,,Безопасно ли е икономичното каране ?"
Линк към тази тема-http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=821.0


abator

Момци, моето мнение е, че един дръгел с добър шофьор, струва повече от супер камион с калпав шофьор. Уникалното е шофьора, а не разни системи, които да ти казват как да караш. Ако не дай си Боже стане катастрофа, няма да бъде осъдена системата или инженерите, които са я създали, а шофьора. Тези системи служат единствено за зарибяване на чорбаджиите, та да си закупят съответната техника.

loshdancho

Това си е твое мнение, с което не се съгласявам.
Поради причината, че системата  само пасивна и те оценява показвайки  грешките ти.
Не е нещо, което те  принуждава да правиш  непозволени и опасни  ситуации по пътя.
В описанието е казано какво точно оценява:
Шофиране по наклон,прогноза, избор на скорост и спирачки(ретардер и моторна).
Ако си вземеш забележка от недостатъците си , със сигурност ще си по  добър на пътя.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

 ;) Е именно де системата е пасивна,пък според производителят те води към икономичност(което малко не е така) и безопасност(което пък е спорно).
Силно се надявам представител на Скания да вземе отношение по темата през утрешният работен ден.


Docho

Привет колеги,

казвам се Дочо и съм човека който се вози до вас по време на всички състезания.
По темата:

искам да благодаря на loshdancho, че е обяснил системата .

За колегата който се притеснява, че е икономичен и бърз и въпреки това има лош резултат на Driver Support ще споделя, че системата не я интересува колко бързо и икономично си шофирал, тя просто показва дали си го направил правилно. Практиката показва, че колкото по- висок резултат имаш по-икономичен си. Така че, Бриги и ти ако не беше шофирал от караулката до Нови хан с включен ретардер , а после и на околовръстното,  при левия завой на баретите и т.н щеше да получиш висок резултат. Системата те оценява в 4 категории:
1.Изкачване и спускане на наклони- Бриги имаше около 70 %
2.Смяна на скорости - Бриги умаше около 80 %
3.Използване на спирачките мисля че беше около 70%
4. Предвиждане на ситуацията- 0 %, това е и пречината общия резултат да е под 50%.
А 0 % имаш защото след като си забравил да деактивираш ретардера , в момента в който махнеш крака си от газта камиона спира, след това го ускоряваш (допълнителен разход на гориво) след това пак си махаш крака от газта, 33,34 тонната композиция спира веднага ти пак оскуряваш и т.н докато един от двма ви не се предаде. :D
Надявам се следващия път да не правиш тази грешка и ще видиш, че системата би те оценила доста по-добре.

DeDo Vi

Цитат на: Docho - Понеделник, 28 Май, 2012, 09:00:56
Привет колеги,

казвам се Дочо и съм човека който се вози до вас по време на всички състезания.
По темата:

искам да благодаря на loshdancho, че е обяснил системата .

За колегата който се притеснява, че е икономичен и бърз и въпреки това има лош резултат на Driver Support ще споделя, че системата не я интересува колко бързо и икономично си шофирал, тя просто показва дали си го направил правилно. Практиката показва, че колкото по- висок резултат имаш по-икономичен си. Така че, Бриги и ти ако не беше шофирал от караулката до Нови хан с включен ретардер , а после и на околовръстното,  при левия завой на баретите и т.н щеше да получиш висок резултат. Системата те оценява в 4 категории:
1.Изкачване и спускане на наклони- Бриги имаше около 70 %
2.Смяна на скорости - Бриги умаше около 80 %
3.Използване на спирачките мисля че беше около 70%
4. Предвиждане на ситуацията- 0 %, това е и пречината общия резултат да е под 50%.
А 0 % имаш защото след като си забравил да деактивираш ретардера , в момента в който махнеш крака си от газта камиона спира, след това го ускоряваш (допълнителен разход на гориво) след това пак си махаш крака от газта, 33,34 тонната композиция спира веднага ти пак оскуряваш и т.н докато един от двма ви не се предаде. :D
Надявам се следващия път да не правиш тази грешка и ще видиш, че системата би те оценила доста по-добре.
Е може ли бе Баце да караш на включен ретардер? Само Камаз за теб.

DeDo Vi