• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дайте мнение коя машина е по-добра

Започната от kron, Събота, 26 Май, 2012, 21:57:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Вторник, 13 Ноември, 2012, 19:01:53
Каската е най-икономичната,като я напънем и сондата я фаща земетресение от дебита на засмукване...А леле па като се разклати и тип- завиващото ремарке,та става лауреат на икономията ::)
33-ка мотор баце е доста икономичен
хенгера вкарва по-добър вървеж и съответно по-малък разход от прицеп
Цитат на: kron - Четвъртък, 15 Ноември, 2012, 16:54:29
Не знам какво да кажа но като цяло моите впечатления са че Ман е по икономичен от Мерцедес без да даваме примери че да не объркаме на някой сметките ;D.Като цяло мерцедес до 2008 година гори,след 2008 Актроса сваля разхода с 2-3 литра не мога да докажа с какво поради факта че карам Ман и само слушам от колеги.
ЕШК е свято нещо,но за такива работи се доверявай на себе си,напълно не съм съгласен ,че Ман е по-икономичен от Мерцедес независимо от годината на производство.
Принципно не ми пречите говорете си,но това просто не е така.
Мерцедес гори повече от Ман само когато е назорен иначе забравете няма МАН с разход на Мерцедес

Уично мнение ъф корс


Бриги Магнито



ivopifeca

Цитат на: Бриги Бичкията - Четвъртък, 15 Ноември, 2012, 20:54:54
33-ка мотор баце е доста икономичен
хенгера вкарва по-добър вървеж и съответно по-малък разход от прицеп ЕШК е свято нещо,но за такива работи се доверявай на себе си,напълно не съм съгласен ,че Ман е по-икономичен от Мерцедес независимо от годината на производство.
Принципно не ми пречите говорете си,но това просто не е така.
Мерцедес гори повече от Ман само когато е назорен иначе забравете няма МАН с разход на Мерцедес

Уично мнение ъф корс
Бате камиони от една и съща марка-хенгера гори повече от прицепа при еднакъв тонаж,и съответно гори повече-изпитано много пъти в една фирма,няма да и називавам името засега ;)

ivopifeca


Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Петък, 16 Ноември, 2012, 15:20:56
Бате камиони от една и съща марка-хенгера гори повече от прицепа при еднакъв тонаж,и съответно гори повече-изпитано много пъти в една фирма,няма да и називавам името засега ;)
Баце тва ма не моеш ме убедиш ,точно никогиш да знааш. ;)



ivopifeca

Мноого пъти съм го изпитвал и...винаги хенгера,прави повече лапалома бланка ;)

Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Петък, 16 Ноември, 2012, 20:07:55
Мноого пъти съм го изпитвал и...винаги хенгера,прави повече лапалома бланка ;)
Води го на чичо Доктор ,фанал е глисти за тва.


ivopifeca

Цитат на: Бриги Бичкията - Петък, 16 Ноември, 2012, 20:10:25
Води го на чичо Доктор ,фанал е глисти за тва.
Ха верно ли?Да го изследват за тения най-добре :)

MBD

Карам стар хенгер от 98г.Ман с двигател на тга 19.364 такова пише.Ремаркето е с малки гуми 3 осно.Празен гори 26-28л според терена.Не го напъвам и по-вече от 85км. не карам.Пълен с 15 тона. 33л/100км.Натоварен с 22 тона. 42л/100км.
Нормата от щефа за предния шофьор беше 37/100.
Аз седнах млад шофер без да съм и кономисвал с колкото може да върви и кадето може да върви 1 вия ми разход беше 74л/100
2 рия ми разход среден 57-58/100
после продължих да го смъквам и сега имам среден разход около 33-35/100
Началника вдигна веднага високо кръвно като научи за 74 литровия разход.Сега е доволен и се радва когато го държа на 36/100 пълен празен.Признавам когато го галя Манчо, той ми дава 30-40/1000.Понякога даже не си прибирам икономията,изгарям я по паркингите докато правя маневри за да се науча на заден ход.Тормозя ли го и става лошо.... за всички!

Monster

Цитат на: ivopifeca - Петък, 16 Ноември, 2012, 15:20:56
Бате камиони от една и съща марка-хенгера гори повече от прицепа при еднакъв тонаж,и съответно гори повече-изпитано много пъти в една фирма,няма да и називавам името засега ;)
Единственото логично обяснение,е че полуремаркето има вътрешен обем около 86кубика,а хенгера по стандарт е 120-Въздушно съпротивление!

godji

... и следващото е че 120 куб. композиция започва с тара около 16 тона и то най-леката ;)
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

Haydutyn

Цитат на: godji - Сряда, 05 Юни, 2013, 21:44:58
... и следващото е че 120 куб. композиция започва с тара около 16 тона и то най-леката ;)
И двата варианта са с 43 тона общо тегло композиция и 27  полезен товар по стандарт  B EC. Не ти прав !

Monster

Цитат на: Haydutyn - Четвъртък, 06 Юни, 2013, 20:18:41
И двата варианта са с 43 тона общо тегло композиция и 27  полезен товар по стандарт  B EC. Не ти прав !
Съгласен съм!

ivopifeca

Въздушното съпротивление на двойния камион не е само заради кубатурата...а и също идва от голямото разстояние между камиона и ремаркето-това при тези със завиваш преден мост...Още при завиващите рвмаркета,който е карал знае при по голям товар как "лашка" ремаркето,то е клатене,бутане,дърпа назад... ;)Е как нема да харчи повече?

radkoe1

Му ха ха,камиона гори в зависимиост от шофьора,колко е кадърен.За последните 4 години карах Волво евро-2,3,5 Скания-2,5 Даф-5 и МАН-3.
"М А Н" е камиона създаден за шофьора,най-удобната кабина,най добрата машина  :).Като си купя камион ще МАН 18.480,разликата между ТГА или ТГ или ТГХ не знам,но голямата кабина на МАН най-много ми хареса.

godji

Цитат на: Haydutyn - Четвъртък, 06 Юни, 2013, 20:18:41
И двата варианта са с 43 тона общо тегло композиция и 27  полезен товар по стандарт  B EC. Не ти прав !
Не става въпрос колко е разрешения тотал на двете композиций! Ако имаш един и същи товар от 20 тона например и имаш абсолютно еднакви условия ,припцепа ще даде по-малък разход заради по-малката си маса !
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

profi

Според мен М А Н. Мерцедеса е все едно си хванал крава за рогата.

profi