• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Скорости

Започната от Scania Power, Неделя, 27 Май, 2012, 12:30:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Scania Power

Цитат на: dinko_ferrari - Понеделник, 28 Май, 2012, 13:02:16
Колега като карах Iveco и Mercedes (бусове) си ги карах като лека кола и си превключвах почти еднакво.
Като че ли зависи колко си натоварен и оттам внимаваш повече със скороста и оттам идва разликата в работата с предавките.
Много си зависи и от изправноста на дръгела ,изобщо много неща могат да влиаят пак казвам на самата работа с предавките.
Иначе да ти обясняваме как се изреждат нагоре и надолу едва ли това си имал предвид.

Мерси за отговора не нямах предвид как се местят ами какви са и все пак мерси за отговора. ;)

Scania Power


SEMPER

На Жук-а скоростите бяха
първа - за потегляне
втора - за наемане
трета - за каране

И сега не са се променили много, само скорстите за набиране са станали повечко.


Иначе предавките на повечето бусове се вкарват като на лека кола

Има обаче една съществена разлика с колите

Когато качваш дълъг баир натоварен (претоварен)
Тогава, ако не знаеш какво правиш, има голяма вероятност една от стрелките на приборите да застане на крайно положение  ;D ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

borgir1111

Пежото дърпа и от 1000 оборота.Фиата от 1600 оборота.Иначе и двата буса пълнят километража.Мерцедесите имат ограничение.

SEMPER

Аз по начина по който е зададен въпроса по скоро смятам, че питащия има шанс някъде да напълни не километража, ами датчика за температурата.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Jack77

Аз мисля, че за ограниченията ни лафи момчагата, а то какво било  ;D. Еми пак ти казвам същото на повечето бусове са си като на лека кола, на по-стари дръгели като Ивеко 3510 Турбо Дейли и Мерцедес 608 примерно има първа балканска, която се води и тя е към тебе и назад.

Бриги Магнито

Бацета половината от нещата които сте написали са пълна щуротия аз пък да Ви светнем.

Баце както казах от пета ,трета и газ ако пък не си толкова мераклия може да пробваш и с четвърта,желая успех в професията или в хобито или в начина на живот(не разбрах за какво ставаш шофер)





Scania Power

Цитат на: Бриги Бичкията - Понеделник, 28 Май, 2012, 20:00:37
Бацета половината от нещата които сте написали са пълна щуротия аз пък да Ви светнем.

Баце както казах от пета ,трета и газ ако пък не си толкова мераклия може да пробваш и с четвърта,желая успех в професията или в хобито или в начина на живот(не разбрах за какво ставаш шофер)




Аз мисля с шоферлък да се занимавам и заради това исках малко да се поинформирам за тея микробуси.

DeDo Vi

Цитат на: Scania Power - Понеделник, 28 Май, 2012, 21:20:04
Аз мисля с шоферлък да се занимавам и заради това исках малко да се поинформирам за тея микробуси.
Леле божке, да ни пази господ от такива колеги като теб. Това да не ти е шиене нс гоблени бре та ше се "позанимаваш". Земи се скрий некъде, и стига писа глупости че ме нервиш. А и тея дето ти се връзват немат грам мозък. Тоя форум стана деттска градина вече. Нека админа да ви пусне Картун-Нетуърк и да лягате по креватчетата.

Scania Power

Цитат на: DeDo Vi - Вторник, 29 Май, 2012, 20:42:12
Леле божке, да ни пази господ от такива колеги като теб. Това да не ти е шиене нс гоблени бре та ше се "позанимаваш". Земи се скрий некъде, и стига писа глупости че ме нервиш. А и тея дето ти се връзват немат грам мозък. Тоя форум стана деттска градина вече. Нека админа да ви пусне Картун-Нетуърк и да лягате по креватчетата.
Да пази Господ от такива любезни учители като теб.Да не би да си се родил в кормило в ръцете,или се учеше още в корема на майка си?Всеки започва от нулата и се учи цял живот и умира ненаучен,така че не се прави на всезнаещ а бъди малко по любезен във форума.Въпросът е че имам амбиция и аз да се науча за мен това е най-важното.Айде лек и безавариен път. :) ;) ;)

ИванТ

Зa известно време съм упрaвлявaл микробус Opel Vivaro, с много удобнa трaнсмисия с 6 степени. Нa прaктикa е невъзможно дa се открие същественa рaзликa с упрaвлението нa лек aвтомобил.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

DeDo Vi

Цитат на: ИванТ - Събота, 02 Юни, 2012, 22:04:06
Зa известно време съм упрaвлявaл микробус Opel Vivaro, с много удобнa трaнсмисия с 6 степени. Нa прaктикa е невъзможно дa се открие същественa рaзликa с упрaвлението нa лек aвтомобил.
Ами това си е лек автомобил на практика. Не напразно в талона на буса пише "лекотоварен".

SEMPER

Цитат на: DeDo Vi - Понеделник, 18 Юни, 2012, 11:13:34
Ами това си е лек автомобил на практика. Не напразно в талона на буса пише "лекотоварен".

Дедо, в грешка си, отдавна не съществува тази категория - лекотоварен.


Дори и баничарките се водят по талон - товарен автомобил, ако са товарен отсек и 1+1 или 2+1 по талон

Което доведе една година до необходимост да си купуват винетки за товарни автомобили, следващата година се светнаха що за дивотия са сътворили и го оправиха.

Но все още си остава дивотията, където вместо ограничение до определен тонаж някоя умна глава е пльоснала знак забранено за товарни автомобили.  И на тези ограничения водачите са оставени единствено на благоразположението и интелекта на куките  ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

DeDo Vi

#27
Цитат на: SEMPER - Понеделник, 18 Юни, 2012, 11:54:46
Дедо, в грешка си, отдавна не съществува тази категория - лекотоварен.


Дори и баничарките се водят по талон - товарен автомобил, ако са товарен отсек и 1+1 или 2+1 по талон

Което доведе една година до необходимост да си купуват винетки за товарни автомобили, следващата година се светнаха що за дивотия са сътворили и го оправиха.

Но все още си остава дивотията, където вместо ограничение до определен тонаж някоя умна глава е пльоснала знак забранено за товарни автомобили.  И на тези ограничения водачите са оставени единствено на благоразположението и интелекта на куките  ;D
Може и да ги водят товарни, но пак са си леки. След като двигателя е като на лека кола и е на четири малки гумета значи не е камион, нали. Който кара бус не може да има претенции че е водач на камион. За мен бусовете са в категория леки коли, след като не мога да го натоваря с 20 тона. Имам бус и си го карам като лека кола, много рядко да го натоваря с некъв товар срещу заплащане, в повечето случай върша услуга на приятел. Никой не може да ме убеди че буса е за професионални шофьори, независимо какво пише в талона и в книжката на тоя дето го кара.
Писнало ми е такива с бусове по границите и пътищата да ми се правят на отворковци.

Причина за редакция: Нецензурна дума!!!

Rammbon

Микробусите 8+1 и баничарките със седалки и остъклени 4+1 или 6+1 по талон са леки автомобили, категория М1. Категорията я пише в десния горен ъгъл.
Баничарката 1+1 и товарните бусове до 3.5 общо тегло са категория Н1. Дори бус с 3 оси е с категория Н1. Товаромосимост 2т

Jack77

Абе бусаджията няма нищо общо с шофьор, съгласен съм с дядо, аз самият съм само с "C" и не се наричам професионален шофьор, защото карам 18 тонно волво и 15 тонно атего (соло камиони), като взема Е и покарам 10 - ина години вече може и да се ъпгрейдна до профи, до тогава съм си аматьор, а бусаджиите ги сравнявам с каруцари. Не може човек, който цял ден ми настъпва педала до метала и не може да направи 2 маневри да се има за шофьор, смешно е, за това и бусовете се карат с В, защото това са си леки коли.

Jack77