• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Регламент 561 - въпроси и отговори

Започната от комбайнер, Четвъртък, 31 Май, 2012, 20:16:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Чели ли сте регламент 561

Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

admin

Аз пък се замислих върху друго. По регламент в рамките на две седмици часовете за управление не могат да надвишават 90 часа. Дори и през първата седмица да има общ сбор от 56 часа управление, през втората не трябва да са повече от 34 часа.

При 168 часа в седмицата ако извадим 45 часа за седмична почивка, остават 123 часа. Изваждаме и 56 часа управление и остават 67 часа за дневни почивки и друга работа в рамките на 5 дни. Следователно в този период могат напълно спокойно да се вместят и 5 почивки по 11 часа и пак ще останат 12 часа за друга работа като например връзване на колани и други подобни неща.

За втората седмица остават още повече часове и не виждам къде е драмата, освен ако някой шеф не иска да ви изстиска като лимон, за да има повече пари за себе си и за любовницата.

Забележка: Извинете за грешката относно часовете за втората седмица, те са 34!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

цецодебел

Цитат на: admin - Неделя, 24 Април, 2016, 13:00:16
Аз пък се замислих върху друго. По регламент в рамките на две седмици часовете за управление не могат да надвишават 90 часа. Дори и през първата седмица да има общ сбор от 56 часа управление, през втората не трябва да са повече от 44 часа.

Еми нормално :)Всеки който знае да си прави програмата, ще си пази двете десетки за края !
Като ги изпукаш в началото ,после нарушаваш ;D
П.П. Админ. 56+44 = ГЛобен
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

цецодебел

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

micyri

Цитат на: цецодебел - Неделя, 24 Април, 2016, 13:07:44
Еми нормално :)Всеки който знае да си прави програмата, ще си пази двете десетки за края !
Като ги изпукаш в началото ,после нарушаваш ;D
П.П. Админ. 56+44 = ГЛобен
Ще се връщаме в 3-ти клас ;)

Boroman21

Цитат на: Hristo Lishev - Неделя, 24 Април, 2016, 11:55:57
Все си мисля, че тези 15-ки са дадени за форсмажорни ситуации, не знам какъв е зорът да се "изпукат" още първите три дни, пък и още. Или колегата прави по пет адреса на ден всеки ден, или... И аз не знам, нека каже той. Мисля, че не е проблем да хвърлиш 10-ка каране в рамките на 13 часов работен ден, а и позволените десетки са две, и край. Защо умишлено се вика "Ела, вълчо (ДАИ-чо). изяж ме", това ми е интимната мисъл. Може и да има логично обяснение де.
Не всеки кара Бг-Испания примерно и да прави 2 курса у месеца. Вътрешното при което курс ти е 300-400км няма как да не правиш 15ки всеки ден.
Примерно паузите може и да бъдат 9+9+9+(3+9)+(3+9) така реално винаги правиш 15часов работен ден като последните ти 2 дневни са разделени 3+9=12(взема се като нормална дневна  но алтернативна чочивка)


Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

loshdancho

Ами въпроса беше неправилно зададен, за това се получават такива смешки.
Аз разбрах че в петък работният ден е 13 часа...
Ако е 15часа в петък се наказва.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: цецодебел - Неделя, 24 Април, 2016, 13:07:44
Еми нормално :)Всеки който знае да си прави програмата, ще си пази двете десетки за края !
Като ги изпукаш в началото ,после нарушаваш ;D
П.П. Админ. 56+44 = ГЛобен
По невнимание съм написал 44!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

micyri

Понеже темата набира скорост,а аз изоставам,та я кажете ,защо спазвате регламента(ама честно),щото аз да си призная вече много ,ама много ви се чудя.
Ако сега прочета коментарите ви ,ще си помисля ,че някой м/у другото работи и като ДАИ-джия :)
То закони ли не измислихте ,то поправки ли не направихте,то чудо..... :)
Само да вметна ,че не се заяждам,просто искам да чуя отговори ,ама честно!

vraykov

Цитат на: micyri - Понеделник, 25 Април, 2016, 11:49:23
Понеже темата набира скорост,а аз изоставам,та я кажете ,защо спазвате регламента(ама честно),щото аз да си призная вече много ,ама много ви се чудя.
Ако сега прочета коментарите ви ,ще си помисля ,че някой м/у другото работи и като ДАИ-джия :)
То закони ли не измислихте ,то поправки ли не направихте,то чудо..... :)
Само да вметна ,че не се заяждам,просто искам да чуя отговори ,ама честно!

Ами регламетът е добре да се спазва заради нас самите, защото шефовете както са набрали инерция, още малко и ще променят денонощието на 30 часа.

vraykov

Цитат на: Boroman21 - Неделя, 24 Април, 2016, 13:26:52
Не всеки кара Бг-Испания примерно и да прави 2 курса у месеца. Вътрешното при което курс ти е 300-400км няма как да не правиш 15ки всеки ден.
Примерно паузите може и да бъдат 9+9+9+(3+9)+(3+9) така реално винаги правиш 15часов работен ден като последните ти 2 дневни са разделени 3+9=12(взема се като нормална дневна  но алтернативна чочивка)


Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Да точно така. Схемата на планиране на седмицата зависи от естеството на работата. Ако курсовете ти се дават ден за ден по 4-5 то ще бачкаш 15-ки когато има работа, защото утре може да имаш време, но да няма кво да караш.

цецодебел

Цитат на: micyri - Понеделник, 25 Април, 2016, 11:49:23
Понеже темата набира скорост,а аз изоставам,та я кажете ,защо спазвате регламента(ама честно),щото аз да си призная вече много ,ама много ви се чудя.
Ако сега прочета коментарите ви ,ще си помисля ,че някой м/у другото работи и като ДАИ-джия :)
То закони ли не измислихте ,то поправки ли не направихте,то чудо..... :)
Само да вметна ,че не се заяждам,просто искам да чуя отговори ,ама честно!
Еми за да не олекваш при всяка проверка ;D Ако злонамерения ще те глоби винаги,то при неспазване ще те глобяват и най- добронамерените !
Нали не сме тръгнали да вдигаме пепел по пътищата само ? И ако не спазваш дали ще ти вдигнат заплатата ???
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

m_a_rtins

   Колега цецодебел в последното изречение от коментара ти е отговора на доста въпроси от дискусията .... т.е  всеки работодател иска повече километри за сметка на шофъора си т.е глобата която може да му бъде наложена не го засяга (шефа) , нов шофъор и напред . Станното в случая е заблудата на доста колеги ,  повече километри повече пари с което аз лично не съм съгласен защо ли - ако си договорим в началото с работодателя условията и те бъдат упоменати писмено нещата на по-късен етап са по-спокойни и за двете страни . Лично според мен след като седна зад волана аз съм отговорен за всички последващи действия и това е определящият фактор ,,,след това всичко друго .

micyri

Цитат на: цецодебел - Понеделник, 25 Април, 2016, 12:48:24
Еми за да не олекваш при всяка проверка ;D Ако злонамерения ще те глоби винаги,то при неспазване ще те глобяват и най- добронамерените !
Нали не сме тръгнали да вдигаме пепел по пътищата само ? И ако не спазваш дали ще ти вдигнат заплатата ???
Опитвам се да следвам логиката ти!
Така и така ще ме глобят на пътя от добронамерен или недобронамерен джедай,ама ако ми вдигнат заплатата при нарушение(или платят глобата),що да не нарушавам? :)
Опаааа на къде отиват нещатаааа....:)

micyri

m_a_rtins ,много ми хареса последното ти изречение. Абсолютно точно!
Не разбрах обаче ти нарушаваш ли или се опитваш да се "държиш на повърхността"?
Шефовете са ми  ясни и тях ще ги засегнем на по-късен етап,неизбежно е. :)


admin

Искам да питам дали при управление на двойка дневната почивка винаги е 9 часа?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

Толкова се изисква минимум за 30 часа. Пък никой не забранява по-голяма.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.