• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Регламент 561 - въпроси и отговори

Започната от комбайнер, Четвъртък, 31 Май, 2012, 20:16:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Чели ли сте регламент 561

Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

juli76

Голяма дискусия завързахте по моя случай. Благодаря все пак за отговорите. Да пътувам само в тъй наречените бели държави. Последно ми правиха контрол в Австрия преди 2 месеца всичко беше точно. А за следващите 28 дни нямам особени притеснения защото смятам да ги прекарам почивайки активно в БГ. Остана само една вътрешна кирия в северна Италия някакви 200км.утре и съм бай за месец. ;)

juli76


Boroman21

Цитат на: SOLAR - Четвъртък, 04 Август, 2016, 14:57:47
....
Почивката е да разполага със свободното си време, означава, че тези 2 часа се зачитат. Колегата е в Австрия, както пише и няма да има проблем ако там го проверят. Давността е 28 дни, до тогава ако бъде проверен в "кофти" страна може да бръкне в джоба.


ЛЕКИ ПЪТИЩА !
2 са си два , след тва е набил край и е направил още 7 ч. Тва няма как да не го види компа . Реално се зачитат само 7те часа , въвеждането на край/начало се взема като прекъсване на пауза.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Boroman21


SOLAR

В случай на интерес към Регламента предоставям:

Тълкуване на Регламент (ЕО) № 561/2006 в помощ
на хармонизираното извършване на пътни проверки


Reglament-EO-561-2006.doc
и
Reglament-EO-561-2006.pdf



ЛЕКИ ПЪТИЩА !

Бриги Магнито

Баце от дааш линкове към регламенто от 2006-та ,като половината карат по ,,новия" по него,мноо неща не са баш така както са описани в тоя от 2006-та
:D ;D :D
Обикновено запознатите с ,,новият" са ОДИЛИ на професионална квалифакация,а не кат мен....
:D ;D ;D


SOLAR

Цитат на: Бриги Магнито - Петък, 12 Август, 2016, 17:57:21
Баце от дааш линкове към регламенто от 2006-та ,като половината карат по ,,новия" по него,мноо неща не са баш така както са описани в тоя от 2006-та
:D ;D :D
Обикновено запознатите с ,,новият" са ОДИЛИ на професионална квалифакация,а не кат мен....
:D ;D ;D

"Нов регламент" може да има само ако е съчинен от някой диспонент. Към този от 2006 г. има само допълнения които не противоречат на основната му част! (Регламента не е съчинен от българския парламент за да има ежегодни поправки.)  ;)
Тъй като има много тълкувания от ЕШК (Един Шофьор Каза) или ЕДК (Един Диспонент Каза) които са написани в темата, съм предоставил тълкуването на Регламента в официалната му форма.
За удобство съм го конвертирал от *pdf в *dok. Така могат да се публикуват отделни цитати.
Например по даден въпрос по-горе съм предоставил 3 пъти тълкувания които си противоречаха, тъй като в момента имаше съдебни решения по казуса. Мисля, че това което предоставям е актуално.
Ако някой има нова версия, нека я публикува заедно с източника.



ЛЕКИ ПЪТИЩА !

ruskov

SOlAR e прав. Няма никакво изменение на регламента от 2006г. Диспонентите ви "изнасилват". Тех ги интересувао да им свърщиш работа, я ти може да изхгориш това не го интересува. Не слушайте ЕШК

juli76

Въпрос може би малко извън темата но все пак свързан с нея. Прецаках една 45 мин. пауза.Няма да обяснявам защо и как.Фирмата уж ще плати ако се стигне до там опази боже...На какво "сурвакане" мога да  разчитам ако ме проверят да речем в Австрия или Германия следващите 28 дни. Други нарушения по картата нямам,и не съм имал в скромния ми опит до сега.

Boroman21

Зависи с колко , 2-3минути може и да минеш  а иначе приготви 70-80евра  да са готови.
Унгария и Франция е по-дебела работата.
Пп.Правих 45ч.  на паркинг на Тулуза и след това жандарма ма спира по  н88  , викам си готов съм отидоха 3000евра ама йок проблем.
Франсетата си ми върна всичките документи казаха че няма проблем и бонвояж ;)
Ааа и за скоростта ми нищо не каза
100-110 надолу по байрите.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Бриги Магнито

Баце за нарушена пауза във братска Румъния търсят 150еврака


Boroman21

Тия влахундере нещо са си повервали , да не тръгват по пътя на маджарете .

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

loshdancho

Мноо филми гледате.
Васил те пита преди проверката в ред ли си...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dido_9104

Здравейте колеги имам запитване относно Регламент 561 който все още важи и за Англия

Като правиш 15 часов работен ден как трябва да си вземеш почивката, примерно аз имам 30 минути каране и 30 товарене и разтоварване системно може и да е  1 час каране и 40 мин товарене,  изчаквам да се съберат общо от товаренето и карането или изчаквам и събирам само карането и на 4.30 мин правя 0:45 някаква схема ако може да ми направете как ще е по добре за шайбата че тахограф няма. Благодаря

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dido_9104

Тоест само карането смятам без товарене или разтоварване, защото има 3 режима на тахографа най-вдясно е легло (почивка) посредата тварене разтварване и най-вляво са два кръстосани чука, в каква позиция се изважда шайбата аз карам на средно положение и в най-вляво където са тия чукчета я свалям след завършване на деня

micyri

Сумира се само карането!
Товарене/разтоварване слагаш на друга работа"чукчета" или изчакване"квадрати".След като карането ти стане 4:30ч. трябва да направиш минимум 0:46 мин. почивка.
След приключване на раб. ден ,поставяш на легло и вадиш шайбата.

micyri