• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Регламент 561 - въпроси и отговори

Започната от комбайнер, Четвъртък, 31 Май, 2012, 20:16:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Чели ли сте регламент 561

Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

Бриги Магнито



Бриги Магнито



abator

Компенсация се прави само за намалена седмична почивка. За намалена дневна почивка няма компенсации.

abator


Rammbon

Цитат на: Tihomir78 - Събота, 01 Септември, 2012, 22:26:54
Принципно работното ти време е  13 часа и трябва да се съобразяваш с това, но три пъти седмично можеш да го увеличиш на 15 часа, като часовете трябва да ги компенсираш до края на следващата седмица.  В работно време се включва товарене разтоварване и други дейности. А като шофиране максимума е 10ч два пъти седмично /4,5+4,5+1/ Значи излиза че можеш да товариш до около 5ч.


А като шофиране максимума е 10ч два пъти седмично /4,5+4,5+1/ . В този случай примерно мога да карам 2 часа, да ме разтоварват и товарят заедно с тяхното мотаене общо 11 часа и ми остават само 2 часа каране. Правилно ли съм разбрал ? След това почивам 9 часа и започва новия работен ден.

MB Actros

Цитат на: Rammbon - Неделя, 02 Септември, 2012, 19:05:14
А като шофиране максимума е 10ч два пъти седмично /4,5+4,5+1/ . В този случай примерно мога да карам 2 часа, да ме разтоварват и товарят заедно с тяхното мотаене общо 11 часа и ми остават само 2 часа каране. Правилно ли съм разбрал ? След това почивам 9 часа и започва новия работен ден.

Ти като караш 2 часа и те товарят 9 часа ,ако не си мърдал камиона може направо да си почваш нов работен ден.

loshdancho

Цитат на: MB Actros - Неделя, 02 Септември, 2012, 20:27:38
Ти като караш 2 часа и те товарят 9 часа ,ако не си мърдал камиона може направо да си почваш нов работен ден.
Ха-ха, а уж спазвате... та разтоварване и товарене не се ли смятат за работа... или нещо не съм разбрал регламента...... Ма много сте ми смешни когато залаете срещу магнитеджиите, а после  се чудите от къде да спестите почивката. Затова си кажете , че спазвате колкото да не ви хванат в нарушение .


Нищо лично, към колегата МВ Актрос.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

MB Actros

Цитат на: loshdancho - Неделя, 02 Септември, 2012, 21:22:32
Ха-ха, а уж спазвате... та разтоварване и товарене не се ли смятат за работа... или нещо не съм разбрал регламента...... Ма много сте ми смешни когато залаете срещу магнитеджиите, а после  се чудите от къде да спестите почивката. Затова си кажете , че спазвате колкото да не ви хванат в нарушение .


Нищо лично, към колегата МВ Актрос.


Аз си спазвам регламента просто му давам пример,че ако е на зор може да кара.
П.П Днес ти ли беше на складовете на Метро возеше олио от Унгария.

Tihomir78

Цитат на: LKW - Неделя, 02 Септември, 2012, 01:07:25
Нищо не трябва да компенсира.
Е не знам това го пише в някакъв наръчник или нещо такова. Написао е относно регламента на малко по разбираем език. Ако те нещо са объркали значи и аз.

Бриги Магнито

Цитат на: Tihomir78 - Понеделник, 03 Септември, 2012, 20:58:44
Е не знам това го пише в някакъв наръчник или нещо такова. Написао е относно регламента на малко по разбираем език. Ако те нещо са объркали значи и аз.
Баце аз не съм чел ни регламент ни наръчници,но съм чувал,че дневните паузи биват или 9 часа или 11 с други думи ти ако искаш почивай и 16 и 20 часа някой ден,но ти го водят за 11 часа сещаваш ли се,с други думи дневна пауза не се компенсира.
Компенсира се само седмична пауза когато вместо 45 часа си направил 24 часа.

Естествено така съм чувал.


dimich87

Поправете ме ако греша, но според мене не се компенсира пауза, а повече време на управление. Щото за деня може да се кара 9 часа+45мин почивка ги слагам 10. Една почивка от 11 часа и пак може да се почне каране. Така може да се правят 3 пъти седмично или за 5 дена може да се навъртят 6 смени с 9часа каране, почива се 45 часа и седмицата свършва. Ама общото каране е 54 часа за седмицата. В следващата седмица трябва да се компенсира времето на каране. Общото време от двете седмици не трябва да е повече от 90 часа. Може седмичната почивка да е 24 часа, ама това означава че е имало 6 работни дни по 9 часа каране. ето го пак 54 часа за седмицата, които трябва да секомпенсират.

Roshko

Цитат на: dimich87 - Понеделник, 03 Септември, 2012, 22:01:20
Поправете ме ако греша, но според мене не се компенсира пауза, а повече време на управление. Щото за деня може да се кара 9 часа+45мин почивка ги слагам 10. Една почивка от 11 часа и пак може да се почне каране. Така може да се правят 3 пъти седмично или за 5 дена може да се навъртят 6 смени с 9часа каране, почива се 45 часа и седмицата свършва. Ама общото каране е 54 часа за седмицата. В следващата седмица трябва да се компенсира времето на каране. Общото време от двете седмици не трябва да е повече от 90 часа. Може седмичната почивка да е 24 часа, ама това означава че е имало 6 работни дни по 9 часа каране. ето го пак 54 часа за седмицата, които трябва да секомпенсират.

Това да не е ново течение в "out of the box thinking"  ???  ;D :D ;D :D ;D :D
На мен твоето "компенсиране" по-скоро ми изглежда ограничение, ма нейсе...  ::)

abator

dimich87, повече време на управление се компенсира само с пари.  ;)

Бриги Магнито

Аз кат пеем ,че тоз Регламент всеки си го тълкува как му е на удобно никой ми не вярва .

Баце 54 часа на седмица и 90 часа на две  седмици са ограничения или с други думи ,можеш да бачкаш 6 дена по 4 часа каране да врътнеш 24 часа пауза ,ма после трябва пак да компенсираш ,сещаваш ли се.
Или с други думи 6 по 4 са 24 часа каране ,влизаш в ограничението от 54 часа,но нямаш 45 часа пауза.
Също е важно да се знае ,че седмично е арно да нямаш над 6 шайби с карано  ;)-ето едни сметки без кръчмар 6 дена караш по 9 часа + 11 часа пауза ,което е 20 часа или с 4 часа по -малко от деня или с други думи на ден пестиш по 4 часа -6 по 4 часа са цял ден и като турнеш седмият баси седмицата стана осемдневна  ;),тва примерно де  ;)

Са ако някой каже не е така щото не съм сметнал по 45 минути паузи ,не нам ко че му мъцам  :(


loshdancho

ЦитатСъщо е важно да се знае ,че седмично е арно да нямаш над 6 шайби с карано
А ако сложа шайбата в понеделник в 00.00 и тръгна в 23.50 (работен период от 23.50) на коя шайба ми се пада да си приключа седмицата? И колко шайби ще имам за седмицата?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 03 Септември, 2012, 22:31:12
А ако сложа шайбата в понеделник в 00.00 и тръгна в 23.50 (работен период от 23.50) на коя шайба ми се пада да си приключа седмицата? И колко шайби ще имам за седмицата?
Не моеш да я сложиш в 00:00,а по скоро в 00:01 тъй като пък тръгваш в 23:50 ,само да те питам за 10 минути каране и шайба ли слагаш(аз шех да я извадя на 23,50 часа пауза) ? Уставняк си да знаеш.А от друга страна що съсипа 24 часова паузица за 10 минутки возене ? :'(
За другите ти въпроси не съм компетентен за да дам отговор.


Roshko

Цитат на: Бриги Бичкията - Понеделник, 03 Септември, 2012, 22:39:44
Не моеш да я сложиш в 00:00,а по скоро в 00:01 тъй като пък тръгваш в 23:50 ,само да те питам за 10 минути каране и шайба ли слагаш(аз шех да я извадя на 23,50 часа пауза) ? Уставняк си да знаеш.А от друга страна що съсипа 24 часова паузица за 10 минутки возене ? :'(
За другите ти въпроси не съм компетентен за да дам отговор.

Леле че се скинем а се смеем с вазе... Къде прочетохте понятието шайби у регламенто?
Онам ясно се е казАло 24-часов период. Какво означава седмица и ред таквиа убавинки.
От" просто не го прочетете толкова пъти, колкото накрая на сън да ви бутнем, а го изрецитирате ???  :D :D :D ;D ;D ;D

Roshko