• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Регламент 561 - въпроси и отговори

Започната от комбайнер, Четвъртък, 31 Май, 2012, 20:16:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Чели ли сте регламент 561

Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

stoil nedev

Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Сряда, 16 Октомври, 2013, 20:55:44
Т'ва нек'во ново ЕШК, даже ми трудно да го асимилирам. Колко е изобретателно т'ва ЕШК, даже акъла не ми го побира... Да, не ти го отчита като работа, само като каране и съответно прекъсване на почивката...
Абсолютно не те карам да ми вярваш. Казвам нещата от собствен професионален опит.
След 6 часа престой  и преместване до 2 мин. не се отчита работа , не се отчита и прекъсване на почивката. На разпечатката съм го проверявал , написано и отчетено е като почивка.
Цитат на: loshdancho - Сряда, 16 Октомври, 2013, 21:16:53
СТоиле дай цитат от регламента, щото ще ме спукаш от смях.
Що бре, ти откога почна да се интересуваш от регламента , а че и да го спазваш.
Ха ха ха смешно ми е повече отколкото на тебе.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

stoil nedev

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

admin

Цитат на: stoil nedev - Четвъртък, 17 Октомври, 2013, 10:40:52
Абсолютно не те карам да ми вярваш. Казвам нещата от собствен професионален опит.
След 6 часа престой  и преместване до 2 мин. не се отчита работа , не се отчита и прекъсване на почивката. На разпечатката съм го проверявал , написано и отчетено е като почивка.

Аз пък ти казвам, че ДАФ 105 с дигитален тахограф след преместване на не повече от 50 метра и под 2 минути отчете движение и съответно идеята за 45 часа пауза приключи безславно. Наложи се да ги броя пак от начало. Може би е до тахограф или камион.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

stoil nedev

Цитат на: admin - Четвъртък, 17 Октомври, 2013, 11:38:06
Аз пък ти казвам, че ДАФ 105 с дигитален тахограф след преместване на не повече от 50 метра и под 2 минути отчете движение и съответно идеята за 45 часа пауза приключи безславно. Наложи се да ги броя пак от начало. Може би е до тахограф или камион.
Точно на три "ДАФ"- а и на повече от три "Ивеко"- та съм го пробвал описаното от мен по-горе, не само по веднъж. След 6-тия час престой го местя на 50-70 метра, спирам и гася двигателя.
Отчита ми една минута движение, да , но след това продължава да отчита първоначалната  почивка , след втората минута от момента в който съм спрял.
ДАФ 105 и Ивеко Стралис и двата са от или  след 2011г. произведени.
Но си прав че може и до тахограф да е!
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

loshdancho

  Значи по регламент трябва да се помести камиона след 6-ят час....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Аз си карам максимум 7-8 часа и си правя пауза по 14-15,за да ми е спокоен регламента и...диспонента ;)Казват ми-требва да си у Варна в 9.00,аз отивам най-рано в 12,и работата пак си върви.

Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 17 Октомври, 2013, 22:30:45
Аз си карам максимум 7-8 часа и си правя пауза по 14-15,за да ми е спокоен регламента и...диспонента ;)Казват ми-требва да си у Варна в 9.00,аз отивам най-рано в 12,и работата пак си върви.
Е арно де,така че даваш мноо икономия на гориво бре,я фърчим нон стоп по друмовете да даам преразход


ivopifeca

Поне не го разумем регламента,не си правим експерименти...а също не правя и с мене си...яко икономия,а и на диспечерите им правим по лек деня,щото ако не спирам и те трябва само схеми да чертаят-всички весели и бодри!

stoil nedev

Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 17 Октомври, 2013, 11:56:01
  Значи по регламент трябва да се помести камиона след 6-ят час....
Да, да го преместиш до 2 мин. и след това да си продължиш почивката до 9 часа , до 11 часа или пък до 45 часа. Такава каквато ти трябва или си решил да направиш.
В България няма никакви издания на промените правени след 2006г. А те са много и не са маловажни.
Е, поне аз не откривам нищо , нито в нет-а ни в книжарници!
При "джадайте" всичко е направено за тях относно регламента, описани са само нарушенията и последващите санкции за това.
Но регламент 561 с последните му промени от 04.2013г. няма на български език.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Roshko

Дрън-дрън... тук обсъждаме Директива на ЕС, а не ценова листа на хипермаркет!
Ама вие дерзайте, търсете ъпдейти на регламенти!
Унгарците и не само те са ни намерили слабото място, а именно CPU-то и връзката му с RAM-та и си ни праат на маймунки когато, както и колкото си искат...
Ако счетем всяко ЕШК за "промяна" в Регламента, то той е претърпял поне илядо таквиа.

stoil nedev

Да, изменение от 04.2013г. има !!!
Изменение на регламент 561 на Европейския парламент и на съвета , за хармонизиране на разпоредбите свързани с автомобилния транспорт.
Виждал съм го !
Но явно споровете с някой хора са равнозначни на спор със сателитна телевизия или радиостанция.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Roshko

Цитат на: stoil nedev - Петък, 18 Октомври, 2013, 19:35:05
Да, изменение от 04.2013г. има !!!
Изменение на регламент 561 на Европейския парламент и на съвета , за хармонизиране на разпоредбите свързани с автомобилния транспорт.
Виждал съм го !
Но явно споровете с някой хора са равнозначни на спор със сателитна телевизия или радиостанция.

Тц, по сателитната телевизия предаванията се гледат от минимум 2+ човека, а изменението на регламента от 04.2013г. си го виждАл само ти!  ;D :D :D ;D

admin

Имам една питанка относно карането на "двойка". Има ли изискване кой от двамата водачи да започне пръв шофиране след 9 часа пауза предвид това кой е карал последно преди паузата?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: admin - Понеделник, 21 Октомври, 2013, 11:26:25
Имам една питанка относно карането на "двойка". Има ли изискване кой от двамата водачи да започне пръв шофиране след 9 часа пауза предвид това кой е карал последно преди паузата?

     При "двойката" се приема, че двамата работят еднакво! А дали е така?

     Преди година и нещо бях взел един вече бивш приятел. Веднъж се изрази: "Да взема да помогна в карането". Тогава си мислих, взел съм те да си разделя парите с теб (той е работил само по Испания), нормално е да работим по равно!
     Когато си сам, управление и друга работа, най-много 6 часа - така ли беше? При нормалния ден, два пъти по 6 часа и 45-60 минути почивка, общо 12 часа (например 9 - каране и 3 - друга работа или по-различно). При по-дългия, две почивки по 45 минути и остава 13,5 часа управление и друга работа.
     При "двойката", ако единия го мързи и картата му стои само във второто гнездо и удължава деня до 21 часа? Тогава три почивки по 45 минути и 18 часа и 15 минути управление и друга работа! И след 9 часа пак наново! Накрая на месеца дали в това съотношение ще делят парите.


     По въпроса, не съм срещал такива изисквания. По предпочитания.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Roshko

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Понеделник, 21 Октомври, 2013, 23:29:19
     При "двойката" се приема, че двамата работят еднакво! А дали е така?

     Преди година и нещо бях взел един вече бивш приятел. Веднъж се изрази: "Да взема да помогна в карането". Тогава си мислих, взел съм те да си разделя парите с теб (той е работил само по Испания), нормално е да работим по равно!
     Когато си сам, управление и друга работа, най-много 6 часа - така ли беше? При нормалния ден, два пъти по 6 часа и 45-60 минути почивка, общо 12 часа (например 9 - каране и 3 - друга работа или по-различно). При по-дългия, две почивки по 45 минути и остава 13,5 часа управление и друга работа.
     При "двойката", ако единия го мързи и картата му стои само във второто гнездо и удължава деня до 21 часа? Тогава три почивки по 45 минути и 18 часа и 15 минути управление и друга работа! И след 9 часа пак наново! Накрая на месеца дали в това съотношение ще делят парите.


     По въпроса, не съм срещал такива изисквания. По предпочитания.

Баси, е те тоя пост го прочетох дузина пъти. Е, нищичко не разбрах!  ::)
По въпроса с въпрос - защо търсите под вола теле? Обещавам си тази тема да не я отворя повече!

admin

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Понеделник, 21 Октомври, 2013, 23:29:19
    При "двойката", ако единия го мързи и картата му стои само във второто гнездо и удължава деня до 21 часа? Тогава три почивки по 45 минути и 18 часа и 15 минути управление и друга работа! И след 9 часа пак наново! Накрая на месеца дали в това съотношение ще делят парите.

Как така 18 часа и 15 минути? Искаш да кажеш, че ще кара само единия и само с неговата си карта, а другата ще стои в тахографа? Аз съм пътувал с такъв колега, онзи с моторната спирачка на ремаркето и тъй като отказа да кара, от време на време сменях картите, но когато карах само с моята, часовете са като на "единичка", нищо, че и другата карта е в тахографа.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!