Регламент 561 - въпроси и отговори
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 14:38:22 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Чели ли сте регламент 561
Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

Страници: 1 ... 41 42 [43] 44 45 46   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Регламент 561 - въпроси и отговори  (Прочетена 271331 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #630 -: Събота, 12 Август, 2017, 13:31:43 »
ОтговорОтговор

Хем работен процес па хем е на закуска или друса крушата , и немчорлята са му измислили калема ама нас ни кълчат за глупости само.
Не,те се чудят защо сте толкова работни!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #630 -: Събота, 12 Август, 2017, 13:31:43 »

 Активен
latzi
Младши потребител
**

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 68
Теми: 9



Активност
0%


Ел. поща
Re:
« Отговор #631 -: Събота, 12 Август, 2017, 14:06:55 »
ОтговорОтговор

Е кой с лежане не иска да лапа пара. Видехме ги  отдавна фрицовете но така са си постлали.

Изпратено от моят SM-G389F с помощта на Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Челно с 70!
Форум на българските шофьори
Re:
« Отговор #631 -: Събота, 12 Август, 2017, 14:06:55 »

 Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


Re:
« Отговор #632 -: Събота, 12 Август, 2017, 15:44:26 »
ОтговорОтговор

Е кой с лежане не иска да лапа пара. Видехме ги  отдавна фрицовете но така са си постлали.

Изпратено от моят SM-G389F с помощта на Tapatalk
Не,не,това не е лежане.Това е нормален работен процес!
Това ,че ти бързаш си е твой проблем.Да ,казвам проблем.Тук ,никой не бърза.....просто защото е излишно.Достатъчен е другия стрес. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
latzi
Младши потребител
**

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 68
Теми: 9



Активност
0%


Ел. поща
Re:
« Отговор #633 -: Сряда, 16 Август, 2017, 14:26:58 »
ОтговорОтговор

Никой не бърза па почти всеки кара с превишена скорост.

Изпратено от моят SM-G389F с помощта на Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Челно с 70!
latzi
Младши потребител
**

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 68
Теми: 9



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #634 -: Вторник, 09 Януари, 2018, 17:07:37 »
ОтговорОтговор

Дневната пауза от 45 минути колко пъти в седмицата мога да я раздробя на две?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Челно с 70!
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +585/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 317
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #635 -: Вторник, 09 Януари, 2018, 20:18:09 »
ОтговорОтговор

45-минутната "почивка по време на работа", както е известна в Регламента, е без ограничение в "цепенето". Всеки път можеш да правиш първо 15 минути, после да допълваш до 45. И без значение на каква стратегия караш за деня - на 1, 2 или 3 почивки по време на работа, което пък зависи от това дали денят ти е само за каране или ще има товаро-разтоварна дейност, дали ще правиш "десетка каране" и така. Дано съм бил полезен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
D.V.Nikolov
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 2
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #636 -: Понеделник, 09 Април, 2018, 19:13:17 »
ОтговорОтговор

Колеги един въпрос относно тълкуването на регламент 561.Стартирам работен ден в 05.30 карам 5 часа разтоварвам и в 12.00 ми казват да пусна пауза 9 часа защото ще товаря в 21.00 часа.Въпроса ми е за по малко от 24 часа ще стартирам втори път това разбрах ,че е ок но ще карам седем часа и в рамките на 24 часа ще съм карал повече от 10 часа нищо че съм стартирал нов работен ден.Това ок ли е ? Става въпрос за Германия и тукашния работодател казва ,че в Германия 561 е с други параметри и допълнения и можеш да си стартираш и повече от 6 работни цикъла.Благодаря

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #637 -: Вторник, 10 Април, 2018, 11:53:40 »
ОтговорОтговор

Регламента е един за всяка страна!
След правене на 9 часова пауза,нямаш проблем да работиш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
pirovski
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-21
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 153
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #638 -: Вторник, 10 Април, 2018, 13:00:58 »
ОтговорОтговор

За всеки период от 24 часа след края на предходната дневна
почивка или седмична почивка водачът трябва да е ползвал следващата дневна почивка.Ако частта от дневната почивка, която попада в този 24-часов
период, е поне девет часа, но е по-къса от 11 часа, въпросната
дневна почивка се разглежда като намалена дневна почивка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #639 -: Вторник, 10 Април, 2018, 14:35:23 »
ОтговорОтговор

Колеги един въпрос относно тълкуването на регламент 561.Стартирам работен ден в 05.30 карам 5 часа разтоварвам и в 12.00 ми казват да пусна пауза 9 часа защото ще товаря в 21.00 часа.Въпроса ми е за по малко от 24 часа ще стартирам втори път това разбрах ,че е ок но ще карам седем часа и в рамките на 24 часа ще съм карал повече от 10 часа нищо че съм стартирал нов работен ден.Това ок ли е ? Става въпрос за Германия и тукашния работодател казва ,че в Германия 561 е с други параметри и допълнения и можеш да си стартираш и повече от 6 работни цикъла.Благодаря
Точно по подобен повод комуникирах с джадайте.
Слага се край на работния ден, после си правиш паузата. После слагайки начало на работния ден, караш тахографа да записва отделни работни периоди. По същия начин се процедира и със шайбите: Всеки нов работен период, на нова шайба....ако искаш да не попадаш на екземпляри, които ще свалят звездите от небето, за да те убедят, че си виновен.
Точно това, ме убеди даяджията, казвайки ми, че е с не слагането на край и начало работния ден...тахото има навика да сборува часовете до момента, в който сложиш край....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +585/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 317
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #640 -: Вторник, 10 Април, 2018, 16:16:37 »
ОтговорОтговор

Колега Николов, твоят работодател е един долен, мазен и подъл лъжец и използвач. Ни в Германия има разлики в регламента, ни никъде. Просто иска да те използва, ако мине номера, мине, ако  не, не. Моят съвет към теб е да го смениш (работодателя де) при първа възможност. Ако така си отваряш и затваряш работни дни, както на него му се сака и един хубав ден в Италия или пък, не дай Боже за теб в Испания ти разгледат картата, ще има леееле майкоооу.

ПП: Колеги, днес чух едно ЕШК, колко е вярно, колко не е, не знам. Колега от българската фирма Х е бил заловен в Унгария с две карти, осъден е на 5 години затвор и 6 хиляди евро глоба. Пак повтарям - ЕШК. Но и така да е, умната и полека. За манчовци не коментирам, по този казус отдавна вкарват в затвора.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #641 -: Вторник, 10 Април, 2018, 16:56:55 »
ОтговорОтговор

В един 24 часов период максимални 10ч каране , отваряне и затваряне на работен период ограничение няма.
Принципно закона е един навсякъде ама всяка членка приела  го има право на ДЕРОГАЦИЯ .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #642 -: Вторник, 10 Април, 2018, 18:44:51 »
ОтговорОтговор

Аз работя на този принцип в Германия.
Тръгвам в 4:00ч.,карам 3ч.,разтоварвам още 2ч.,карам още 1ч. и правя пауза от 11 или 12-22:00ч.
След което карам още 2:20 и разтоварвам и товатя 3ч.
След което си отивам в къщи в 3 или 4ч. до другия ден пак до 4ч.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +21/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 201
Теми: 8



Активност
0%


Dilyan Zagorchev LinguaTertiiImperi LinguaTertiiImperi
Ел. поща
« Отговор #643 -: Сряда, 11 Април, 2018, 18:42:16 »
ОтговорОтговор

Преди време колега ми разправя,че е бил глобен във Франция не защото е отворил втори работен период за 24 часа,а защото е превишил 10 часа каране общо за двата периода.с две думи:първия период си карал 3 часа да кажем.Карат те да правиш пауза 9-11 часа.Отваряш нов работен период и караш 8 часа.Ето ти го нарушението-имаш 11 часа каране.Така ми бе обяснено и така го предавам

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #644 -: Сряда, 11 Април, 2018, 19:15:07 »
ОтговорОтговор

ГЛАВА ІІ
ЕКИПАЖИ, ВРЕМЕ НА УПРАВЛЕНИЕ, ПОЧИВКИ ПО ВРЕМЕ НА РАБОТА И ПОЧИВКИ:

Член 6
1. Дневното време за управление не следва да надхвърля девет часа.
Независимо от това дневното време за управление може да бъде удължено до максимум 10 часа не повече от два пъти седмично.....
.....ГЛАВА І
УВОДНИ РАЗПОРЕДБИ
Член 4
За целите на настоящия регламент се прилагат следните определения:
....
к) „дневно време на управление“ означава общата продължителност на времето на управление между края на една дневна почивка и началото на следващата дневна почивка или между дневна почивка и седмична почивка;...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 41 42 [43] 44 45 46   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!