Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 14:38:22
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Дискусии и проблеми
>
Законодателство
>
Регламент 561 - въпроси и отговори
Анкета
Въпрос:
Чели ли сте регламент 561
Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!
Страници:
1
...
41
42
[
43
]
44
45
46
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Регламент 561 - въпроси и отговори (Прочетена 271331 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
micyri
Потребител герой
Рейтинг: +66/-131
Неактивен
Пол:
Germany
Публикации: 958
Теми: 19
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #630
-:
Събота, 12 Август, 2017, 13:31:43 »
Отговор
Цитат на: Boroman21 в Събота, 12 Август, 2017, 11:49:45
Хем работен процес па хем е на закуска или друса крушата , и немчорлята са му измислили калема ама нас ни кълчат за глупости само.
Не,те се чудят защо сте толкова работни!
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #630 -:
Събота, 12 Август, 2017, 13:31:43 »
Активен
latzi
Младши потребител
Рейтинг: +4/-0
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 68
Теми: 9
Активност
0%
Re:
«
Отговор #631
-:
Събота, 12 Август, 2017, 14:06:55 »
Отговор
Е кой с лежане не иска да лапа пара. Видехме ги отдавна фрицовете но така са си постлали.
Изпратено от моят SM-G389F с помощта на Tapatalk
Активен
Челно с 70!
Форум на българските шофьори
Re:
«
Отговор #631 -:
Събота, 12 Август, 2017, 14:06:55 »
Активен
micyri
Потребител герой
Рейтинг: +66/-131
Неактивен
Пол:
Germany
Публикации: 958
Теми: 19
Активност
0%
Re:
«
Отговор #632
-:
Събота, 12 Август, 2017, 15:44:26 »
Отговор
Цитат на: latzi в Събота, 12 Август, 2017, 14:06:55
Е кой с лежане не иска да лапа пара. Видехме ги отдавна фрицовете но така са си постлали.
Изпратено от моят SM-G389F с помощта на Tapatalk
Не,не,това не е лежане.Това е нормален работен процес!
Това ,че ти бързаш си е твой проблем.Да ,казвам проблем.Тук ,никой не бърза.....просто защото е излишно.Достатъчен е другия стрес.
Активен
latzi
Младши потребител
Рейтинг: +4/-0
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 68
Теми: 9
Активност
0%
Re:
«
Отговор #633
-:
Сряда, 16 Август, 2017, 14:26:58 »
Отговор
Никой не бърза па почти всеки кара с превишена скорост.
Изпратено от моят SM-G389F с помощта на Tapatalk
Активен
Челно с 70!
latzi
Младши потребител
Рейтинг: +4/-0
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 68
Теми: 9
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #634
-:
Вторник, 09 Януари, 2018, 17:07:37 »
Отговор
Дневната пауза от 45 минути колко пъти в седмицата мога да я раздробя на две?
Активен
Челно с 70!
Hristo Lishev
Старши потребител
Рейтинг: +585/-6
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 317
Теми: 7
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #635
-:
Вторник, 09 Януари, 2018, 20:18:09 »
Отговор
45-минутната "почивка по време на работа", както е известна в Регламента, е без ограничение в "цепенето". Всеки път можеш да правиш първо 15 минути, после да допълваш до 45. И без значение на каква стратегия караш за деня - на 1, 2 или 3 почивки по време на работа, което пък зависи от това дали денят ти е само за каране или ще има товаро-разтоварна дейност, дали ще правиш "десетка каране" и така. Дано съм бил полезен.
Активен
D.V.Nikolov
Начинаещ
Рейтинг: +0/-0
Неактивен
Публикации: 2
Теми: 1
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #636
-:
Понеделник, 09 Април, 2018, 19:13:17 »
Отговор
Колеги един въпрос относно тълкуването на регламент 561.Стартирам работен ден в 05.30 карам 5 часа разтоварвам и в 12.00 ми казват да пусна пауза 9 часа защото ще товаря в 21.00 часа.Въпроса ми е за по малко от 24 часа ще стартирам втори път това разбрах ,че е ок но ще карам седем часа и в рамките на 24 часа ще съм карал повече от 10 часа нищо че съм стартирал нов работен ден.Това ок ли е ? Става въпрос за Германия и тукашния работодател казва ,че в Германия 561 е с други параметри и допълнения и можеш да си стартираш и повече от 6 работни цикъла.Благодаря
Активен
micyri
Потребител герой
Рейтинг: +66/-131
Неактивен
Пол:
Germany
Публикации: 958
Теми: 19
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #637
-:
Вторник, 10 Април, 2018, 11:53:40 »
Отговор
Регламента е един за всяка страна!
След правене на 9 часова пауза,нямаш проблем да работиш.
Активен
pirovski
Пълноправен потребител
Рейтинг: +14/-21
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 153
Теми: 3
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #638
-:
Вторник, 10 Април, 2018, 13:00:58 »
Отговор
За всеки период от 24 часа след края на предходната дневна
почивка или седмична почивка водачът трябва да е ползвал следващата дневна почивка.Ако частта от дневната почивка, която попада в този 24-часов
период, е поне девет часа, но е по-къса от 11 часа, въпросната
дневна почивка се разглежда като намалена дневна почивка.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #639
-:
Вторник, 10 Април, 2018, 14:35:23 »
Отговор
Цитат на: D.V.Nikolov в Понеделник, 09 Април, 2018, 19:13:17
Колеги един въпрос относно тълкуването на регламент 561.Стартирам работен ден в 05.30 карам 5 часа разтоварвам и в 12.00 ми казват да пусна пауза 9 часа защото ще товаря в 21.00 часа.Въпроса ми е за по малко от 24 часа ще стартирам втори път това разбрах ,че е ок но ще карам седем часа и в рамките на 24 часа ще съм карал повече от 10 часа нищо че съм стартирал нов работен ден.Това ок ли е ? Става въпрос за Германия и тукашния работодател казва ,че в Германия 561 е с други параметри и допълнения и можеш да си стартираш и повече от 6 работни цикъла.Благодаря
Точно по подобен повод комуникирах с джадайте.
Слага се край на работния ден, после си правиш паузата. После слагайки начало на работния ден, караш тахографа да записва отделни работни периоди. По същия начин се процедира и със шайбите: Всеки нов работен период, на нова шайба....ако искаш да не попадаш на екземпляри, които ще свалят звездите от небето, за да те убедят, че си виновен.
Точно това, ме убеди даяджията, казвайки ми, че е с не слагането на край и начало работния ден...тахото има навика да сборува часовете до момента, в който сложиш край....
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Hristo Lishev
Старши потребител
Рейтинг: +585/-6
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 317
Теми: 7
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #640
-:
Вторник, 10 Април, 2018, 16:16:37 »
Отговор
Колега Николов, твоят работодател е един долен, мазен и подъл лъжец и използвач. Ни в Германия има разлики в регламента, ни никъде. Просто иска да те използва, ако мине номера, мине, ако не, не. Моят съвет към теб е да го смениш (работодателя де) при първа възможност. Ако така си отваряш и затваряш работни дни, както на него му се сака и един хубав ден в Италия или пък, не дай Боже за теб в Испания ти разгледат картата, ще има леееле майкоооу.
ПП: Колеги, днес чух едно ЕШК, колко е вярно, колко не е, не знам. Колега от българската фирма Х е бил заловен в Унгария с две карти, осъден е на 5 години затвор и 6 хиляди евро глоба. Пак повтарям - ЕШК. Но и така да е, умната и полека. За манчовци не коментирам, по този казус отдавна вкарват в затвора.
Активен
Boroman21
Потребител герой
Рейтинг: +144/-32
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 1088
Теми: 13
Активност
0%
for Life
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #641
-:
Вторник, 10 Април, 2018, 16:56:55 »
Отговор
В един 24 часов период максимални 10ч каране , отваряне и затваряне на работен период ограничение няма.
Принципно закона е един навсякъде ама всяка членка приела го има право на ДЕРОГАЦИЯ .
Активен
micyri
Потребител герой
Рейтинг: +66/-131
Неактивен
Пол:
Germany
Публикации: 958
Теми: 19
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #642
-:
Вторник, 10 Април, 2018, 18:44:51 »
Отговор
Аз работя на този принцип в Германия.
Тръгвам в 4:00ч.,карам 3ч.,разтоварвам още 2ч.,карам още 1ч. и правя пауза от 11 или 12-22:00ч.
След което карам още 2:20 и разтоварвам и товатя 3ч.
След което си отивам в къщи в 3 или 4ч. до другия ден пак до 4ч.
Активен
Dilyan_Zagorchev
Пълноправен потребител
Рейтинг: +21/-3
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 201
Теми: 8
Активност
0%
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #643
-:
Сряда, 11 Април, 2018, 18:42:16 »
Отговор
Преди време колега ми разправя,че е бил глобен във Франция не защото е отворил втори работен период за 24 часа,а защото е превишил 10 часа каране общо за двата периода.с две думи:първия период си карал 3 часа да кажем.Карат те да правиш пауза 9-11 часа.Отваряш нов работен период и караш 8 часа.Ето ти го нарушението-имаш 11 часа каране.Така ми бе обяснено и така го предавам
Активен
Boroman21
Потребител герой
Рейтинг: +144/-32
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 1088
Теми: 13
Активност
0%
for Life
Re:Регламент 561 - въпроси и отговори
«
Отговор #644
-:
Сряда, 11 Април, 2018, 19:15:07 »
Отговор
ГЛАВА ІІ
ЕКИПАЖИ, ВРЕМЕ НА УПРАВЛЕНИЕ, ПОЧИВКИ ПО ВРЕМЕ НА РАБОТА И ПОЧИВКИ:
Член 6
1. Дневното време за управление не следва да надхвърля девет часа.
Независимо от това дневното време за управление може да бъде удължено до максимум 10 часа не повече от два пъти седмично.....
.....ГЛАВА І
УВОДНИ РАЗПОРЕДБИ
Член 4
За целите на настоящия регламент се прилагат следните определения:
....
к) „дневно време на управление“ означава общата продължителност на времето на управление между края на една дневна почивка и началото на следващата дневна почивка или между дневна почивка и седмична почивка;...
Активен
Етикети:
Страници:
1
...
41
42
[
43
]
44
45
46
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...