• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Щадлер - Австрия

Започната от к100, Четвъртък, 17 Март, 2011, 14:28:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bruto

Цитат на: imter - Неделя, 18 Декември, 2011, 18:46:09
Ако имаш възможност,по-добре работи там.Ако не друго,поне там ще си спасиш нервите :).
Нерви колега има навсякъде , но тук поне се заплаща доста по-добре . А в България въобще не съм си и помислял да се прибирам (да работя) . Интересно ми е как е в Швеция , Дания и Норвегия .

bruto


Trucker_Boy

Цитат на: bruto - Неделя, 18 Декември, 2011, 22:08:47
Цитат на: imter - Неделя, 18 Декември, 2011, 18:46:09
Ако имаш възможност,по-добре работи там.Ако не друго,поне там ще си спасиш нервите :).
Нерви колега има навсякъде , но тук поне се заплаща доста по-добре . А в България въобще не съм си и помислял да се прибирам (да работя) . Интересно ми е как е в Швеция , Дания и Норвегия .

Напълно съм съгласен с теб.
Има ли някой от участниците работещ в тези Скандинавски страни ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

bruto

Да ще бъде от полза за всички ако има колеги , които живеят и работят там .

Chankova

и аз работех в Stadler до края на октомври, но не като шофьор и реших сама да напусна. Изчетох всички мнения в темата и има доста неща , с които не съм съгласна. Мога да ви разкажа информация от кухнята на фирмата.

admin

Цитат на: Chankova - Петък, 23 Декември, 2011, 08:50:52
и аз работех в Stadler до края на октомври, но не като шофьор и реших сама да напусна. Изчетох всички мнения в темата и има доста неща , с които не съм съгласна. Мога да ви разкажа информация от кухнята на фирмата.

Добре дошла във форума. Ще бъде добре да разкажеш.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Chankova

Относно глобите при нарушаване времето за каране и настъпването на картата, след изричното указание/разрешение  от диспонента, се плащат винаги от фирмата, не се удържат от шофьора. Друг е въпроса дали това е правилно.
Имаше много обиграни шофьори, които се справяха с непосилни задачи, за което получават моите адмирации. Но имаше и такива, за които първо беше по-важно, след като получат адреса, да отидат спокойно да си напазаруват и след това да се обадят и да кажат, че не могат да стигнат на адреса в зададеното време.

georgi87

Много ясно че ще си напазаруват няма да тръгнат без храна а на ударниците сложихте ли им медал за непосилните задачи или ги потупахте по рамото. Как ги мразя такива боклуци в СОМАТ беше пълно с такива драйвъри предимно пенсионери дето карат и днеска и нощеска и клепат другите после началството вика как Пешо Гошо Анчо Манчо Ванчо и Данчо могат да идат от точка А до точка Б за толкова време а ти неможеш. От такива обиграни шофьори ми се повръща. А пък незнам на вас диспонентите че тия камиони ги карат Хора а не роботи. И тия хора имат нужда да пазаруват да ядат да пият по ракия да треснат некоя невеста ако има също така ходят до тоалетна няколко пъти на ден от време на време се къпят и спят. А и незнам как си го представяте че ако видя някой колега с който се уважаваме и сме заобикаляли заедно камилите по Казахстанската дорога няма да спра поне за 30минути да се видим понеже товара ви е много спешен.

niki2

Последните години все работя към фирми със срок доставка.Всичко така е изчислено даже имаш аванс от 3-4часа!Еми кажи ми баце как да си позволя излишни паузи!Карам на дигитал имам и GPS!:Минаха годините където бяхме ескурзианти!А за Щадлер!Най редовно товарим от едни и същи фирми!Еми какво да кажа))))))))Нямам думи!Желанието ми само е не да ревем,а всеки да каже от кога е шофйор!Весели празници на всички и безаварийна 2012г!

velizar

Цитат на: ivan_karamanski2 - Петък, 26 Август, 2011, 14:26:48
Цигани да не вземат в ЩАДЛЕР! Работих с мангал два месеца, умириса ни се душата.

Забранено е писането само с главни букви.
Умирисването е най-малкия проблем с ромите. Там където е намесен циганин, всичко върви по цигански и околните не ти имат доверие.
Колежката Chankova , какво е работила в Щадлер? Интересно ми е да ни разкаже лошите и добри моменти и начин на работа според нея както е. И защо ли колеги шофьори работили там ще разказват за неща, за които според Chankova са лъжи. Вероятно истината се крие някъде посредата ... но ще научим и от нея :)

niki2

Батка не спомена само дали изобщо си работил като шофьор в ЕС!Работата тук няма нищо общо с твоята!Имам много познати където в България не знаеха какво е кола ама сега са камионджии в Америка и Канада!Бях на интервю преди много години с един който 10г карал в Америка!Голям смях!

Преди малко спестих много, но вече не мога!Тая година карах Великден с двойка от Щадлер!Два дни пиене,ядене и шофьрски истории! Мисля че понеделник беше работния ден!Нещо не им работила машинката за Германия!Ми те не могат да си извадят TOLL! Има ли смисъл да пишем повече!

Chankova

За такива шофьори говоря, които само реват  и все не им изнася нещо. Защо може да има такива, които могат да преценят,кога  да отидат да си напазаруват и да свършат лична работа, и да смогнат например да натоварят , защото работното време във фирмата,където ще товарят, е до 18 часа. А не после да реват по телефона, че фирмата е затворила и са им казали, че ще товарят чак утре сутринта. Как може да има такива шофьори, които се обаждат само да кажат,че са натоварили или разтоварили.И съм им виждала фишовете-имаше от 1200/1300 до 1600 евро.
Бях преводач във фирмата.

admin

Колежке, шарен свят, хора всякакви. Едва ли обаче от бюрото, на което си била, си могла да видиш дори и малка част от това, което се случва по пътищата. Имал съм случай например на пристанището в Антверпен, където по настояване на шефа ходих сигурно 20 пъти до кантората и всеки път ми казваха, че няма товар за мен. А той продължаваше да настоява, че това не било възможно. Имал съм и други случаи, в които нямам никаква вина за каквото и да било, но от неговото бюро нещата се случват или не се случват заради мен. Що се отнася до пазаруване или баня, нормално е шофьора да има нужда от храна и от къпане. Проблемът обаче на повечето работодатели е, че никога не им излизат сметките. И съответно трябва да се ползват магнити и да се правят още един куп нарушения.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Chankova

да знам, че от бюрото е по-лесно, но винаги се стараех да съм на страната на шофьорите, и ако имаше проблеми на товарен/разтоварен адрес, винаги се опитвах да съм в помощ на колегата. В повечето пъти шофьорът ми даваше да говоря с някой човек от адреса, за да ми обясни по-точно какъв е проблема, за да знам какво точно да предам на диспонента. Имало е и случай, когато колегата ми казва, че има някаква лична работа, и аз го покривам за малко-пускам информацията на диспонента след известно време. Често се случваше и след работно време да отговарям на телефона, само и само да се реши проблема. Просто не можех да си тръгна от офиса и да знам, че някой стои и чака на теб да му помогнеш. Дори и на доктор съм обяснявала, какво му е на човека, защото той не говори чужд език.
Някъде по-напред в темата прочетох едно мнение,че много хора са били уволнени безпричинно. И наистина съм съгласна с това. Много добри шофьори  освободиха. И така и не разбрах защо. е,имаше и един подбудител за това, но не мога да пиша за това тук. Все пак трябва да се спазва някаква колегиалност.
Нека да се включат колеги, които са работели с мен ,за да изкажат мнение и те .

bruto

Цитат на: niki2 - Петък, 23 Декември, 2011, 21:40:13
Батка не спомена само дали изобщо си работил като шофьор в ЕС!Работата тук няма нищо общо с твоята!Имам много познати където в България не знаеха какво е кола ама сега са камионджии в Америка и Канада!Бях на интервю преди много години с един който 10г карал в Америка!Голям смях!

Преди малко спестих много, но вече не мога!Тая година карах Великден с двойка от Щадлер!Два дни пиене,ядене и шофьрски истории! Мисля че понеделник беше работния ден!Нещо не им работила машинката за Германия!Ми те не могат да си извадят TOLL! Има ли смисъл да пишем повече!
Започнах да се уча да карам камион в България , но по стечение на обстоятелствата заминах за Канада . Да карал съм в Европа с приятел един  - два месеца , и ми харесваше ,но там парите отдавна са изчезнали за българите в този бранш ( лично мнение ) . Не желая да влизам в спорове ,кой какъв шофьор е и къде е по-добре , защото аз съм прагматичен човек и се интересувам от това дали съм платен добре или не . Колега тук тази работа се заплаща добре  ако си работлив и коректен за 10 години работа си оправаш живота .Преди 3 години в нашата фирма дойде едни шофьор  с много стаж от Европа с огромно самочувствие  няма да ти разправам как се изложи като замина за Щатите . Работата на всякъде е различна и човек се учи постоянно . Имам доста приятели , които карат и живеят в Европа и съм в почти ежедневна връзка с тях по телефона и си говорим глупости да минава времето и смятам , че за труда който полагат не са платени достойно .

imter

Много си прав колега,тук в Европа конкуренцията стана огромна,поради което всеки гледа да прецака другия,а обикновено другия е именно шофьора,особено ако е от България.

imter