• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Щадлер - Австрия

Започната от к100, Четвъртък, 17 Март, 2011, 14:28:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bruto

Цитат на: imter - Неделя, 25 Декември, 2011, 09:48:48
Много си прав колега,тук в Европа конкуренцията стана огромна,поради което всеки гледа да прецака другия,а обикновено другия е именно шофьора,особено ако е от България.
Не се притеснявай навсякъде е така.....трудно е да прецениш човек от пръв поглед .

bruto


Chankova

Не можах само да разбера, каква е тази политика на фирмата да уволнява българските шофьори и да се назначават само румънци. А тези румънци си правят каквото искат и то без последствия. Оставят камиона на магистралата и си заминават, източват редовно резервоарите, продават сменените нови гуми, даже няколко пъти се случва да изчезнат камиони директно от централата. А българите редовно всеки месец бяха на челните позиции за най-малък разход на гориво ( напразни усилия според мен). И продължават да назначават само румънци.Последна информация - около 600 румънски шофьори и 70 българи са останали. Но ако наистина на тях им плащат повече от на българите, тогава къде е сметката ?!? като се има и предвид какви загуби търпи фирмата от действията на тези румънци.

Chankova


Boroman21

Последно ги бяха подгонили за визи в Австрия от въпросната фирма.Казва ти се до 2 седмици да си напуснал страната  иначе глоба.Конкретно от тази фирма има и много доволни , тези  дето са на линия 900-1000-1100е си ги вземат и винаги редовно.Няма да се занимаваш с търсене на адреси и т.н. особено ако нямаш и опит е добре.  Румънците са камикадзета , карат и въобще не правят сметка за време , скорост и други такива.Турските шофьори са къде къде по-добри.

Lorinser

Цитат на: bruto - Неделя, 25 Декември, 2011, 03:22:49
Цитат на: niki2 - Петък, 23 Декември, 2011, 21:40:13
Батка не спомена само дали изобщо си работил като шофьор в ЕС!Работата тук няма нищо общо с твоята!Имам много познати където в България не знаеха какво е кола ама сега са камионджии в Америка и Канада!Бях на интервю преди много години с един който 10г карал в Америка!Голям смях!

Преди малко спестих много, но вече не мога!Тая година карах Великден с двойка от Щадлер!Два дни пиене,ядене и шофьрски истории! Мисля че понеделник беше работния ден!Нещо не им работила машинката за Германия!Ми те не могат да си извадят TOLL! Има ли смисъл да пишем повече!
Започнах да се уча да карам камион в България , но по стечение на обстоятелствата заминах за Канада . Да карал съм в Европа с приятел един  - два месеца , и ми харесваше ,но там парите отдавна са изчезнали за българите в този бранш ( лично мнение ) . Не желая да влизам в спорове ,кой какъв шофьор е и къде е по-добре , защото аз съм прагматичен човек и се интересувам от това дали съм платен добре или не . Колега тук тази работа се заплаща добре  ако си работлив и коректен за 10 години работа си оправаш живота .Преди 3 години в нашата фирма дойде едни шофьор  с много стаж от Европа с огромно самочувствие  няма да ти разправам как се изложи като замина за Щатите . Работата на всякъде е различна и човек се учи постоянно . Имам доста приятели , които карат и живеят в Европа и съм в почти ежедневна връзка с тях по телефона и си говорим глупости да минава времето и смятам , че за труда който полагат не са платени достойно .

Ако не е тайна да споделиш със съфорумниците каква заплата вземаш, защото и аз имам приятели там и знам за какво заплащане става въпрос.Европейците вземат по-големи заплати от канадците.

bruto

Колега , няма никакъв проблем , аз от 2 години вече карам само градско и не карам за Америка . Значи на мен ми плащат 20$ на час и права между 60 и 70 часа седмично като часовете над 60 часа ми ги плащат вече по 30 $ на час . Значи миналата седмица имам 66 часа , което прави 1200 + 180 = 1380 $ . До сега под 4000 $ на месец не съм падал . Доволен съм , защото вечер се прибирам в къщи ,пийна си някоя ракийка ,спа си в леглото.....и други екстри .Това е . Иначе могат да се изкарват и доста по-добри пари , но става въпрос за каране на дълги разстояния .

driver1

Цитат на: bruto - Сряда, 28 Декември, 2011, 03:32:51
Колега , няма никакъв проблем , аз от 2 години вече карам само градско и не карам за Америка . Значи на мен ми плащат 20$ на час и права между 60 и 70 часа седмично като часовете над 60 часа ми ги плащат вече по 30 $ на час . Значи миналата седмица имам 66 часа , което прави 1200 + 180 = 1380 $ . До сега под 4000 $ на месец не съм падал . Доволен съм , защото вечер се прибирам в къщи ,пийна си някоя ракийка ,спа си в леглото.....и други екстри .Това е . Иначе могат да се изкарват и доста по-добри пари , но става въпрос за каране на дълги разстояния .

Колега, елементарното сравнение показва, че парите са по-малко, отколкото в Европа. При 60 и повече работни часа седмично, това прави ежедневно по над 10 часа работен ден, включително и в събота. Не знам как при тази заетост намираш време и желание за екстрите за които намекваш...

bruto

Е това е живота....аз съм глупав и работа в Канада . Желая ти успех .
П.С :А работил съм по Европа от 1990 година и знам за какво става на въпрос . Последно взимах 1500 евро в Болоня ( Италия ) и не можах да спеста и един лев . Половината ми род е в Европа .

driver1

Цитат на: bruto - Сряда, 28 Декември, 2011, 22:44:08
Е това е живота....аз съм глупав и работа в Канада . Желая ти успех .
П.С :А работил съм по Европа от 1990 година и знам за какво става на въпрос . Последно взимах 1500 евро в Болоня ( Италия ) и не можах да спеста и един лев . Половината ми род е в Европа .

Никой не е казвал кой е глупав, кой - не. Всеки си е направил избора и сметката. Само да ти напомня, че през '90-та и няколко години след нея еврото не съществуваше, а в Италия бяха лиретите - прибл. 1000лирети = 1 герм. марка. А 1500евро отнесени към онези години са суперзаплащане...

bruto

Колега , сравненията които правим са доста нереалистични спред мен . Европа си е Европа и там е доста скъп живота и трудно се спестява . Не желая да влизаме в излишни спорове , ако нещо искаш да ме попиташ съм готов да ти отговоря . Ако не е таина все пак ти къде работиш.....в България или в Европа .

driver1

В Испания, колега. Доколкото това е в Европа...

abator

bruto, ще се радвам ако споделиш какви документи се изискват за работа в Канада. Любопитно ми е и как се определя работното време.

bruto

Цитат на: abator - Четвъртък, 29 Декември, 2011, 06:55:17
bruto, ще се радвам ако споделиш какви документи се изискват за работа в Канада. Любопитно ми е и как се определя работното време.
Първото и наи-важно е човек да бъде легален тук ......аз специално съм по емигрантска процедура . Ако някои се интересува за процедурата да пише на лични . Работните часове са 40 на седмица , но ако желаеш можеш да работиш и повече , но максимума е 70 седмично . В някой фирми работата е по-трудна в други по-лесна.....нормално , като навсякъде . Аз специално където работя е много спокойна фирма и затова си позволявам да бачкам повече . Доста често във фирмите където се разтоварва се чака по 2-3 часа и това се плаща . Например днес бях в гаража 3.5 часа и си играх на игрички и хората си плащат . Е минал съм и през една две кофти фирми ама веднага им казах ЧАО . Това е .

Chankova

Някой дали знае как се развиват нещата след  нова година в Stadler ? Последно научих, че повечето шофьори са се прибрали за празниците, но от централата са им прибрали служебните телефони и всякакви карти ( което означава, че може да не ги върнат обратно на работа).

Бриги Магнито

Цитат на: Chankova - Четвъртък, 05 Януари, 2012, 10:17:18Някой дали знае как се развиват нещата след  нова година в Stadler ? Последно научих, че повечето шофьори са се прибрали за празниците, но от централата са им прибрали служебните телефони и всякакви карти ( което означава, че може да не ги върнат обратно на работа).
Което означава,че до седмица ще пуснат обява за нови или до месец приключват с дейността си.


Boroman21

Всички дето са поискали отпуск за празниците им е казано да не се връщат.В момента а са останали  около 10 човека българи.Не вярвам да има нов подбор на българи , по-скоро румънци .

Boroman21