• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Щадлер - Австрия

Започната от к100, Четвъртък, 17 Март, 2011, 14:28:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

llars

Свърши темата "Щадлер" -след преценка на досегашната дейност фирмата реши повече да не наема български шофьори и разпусна досегашния български отдел. Ще работят с босненци и румънци. За съжаление общото представяне на българите е много лошо. Иначе ние сме най-работливите и умните в света, но все нещо ни пречи да го покажем. Цялата ни работа е такава като се поогледа човек.
Но няма да униваме , има толкова други фирми

llars


LKW

Докато професията международен шофьор се работи от сульо и пульо така ще е.С това исказване нямам предвид хора които  почват работа като международни шофьори защото това им харесва и когато работят все едно не са на работа , а имам предвид хора които почват защото си мислят ,че ще взимат пари с чували и само ще си карат.Професията ни е трудна , не редовно спане ,хранене и още неща.За това трябва да се работи от хора които им харесва да са тираджии.В тротивен случай има  гондоли ,самосвали , маршрутки, рейсове на градски транспорт,между градски линии.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Бриги Магнито

Определено схванах намека и за това си седа у въпросните маршрутки и т.н.
Баце ма наш ли колко ми е за Щадлер бре,ич не ми е,ти все едно са ти оправили живота се изказа.
Айде джиткайте си със здраве,ние че си седиме у ДаПу не бой са ,дишни.


Бриги Магнито

#138
история

развитието на компанията

1942 г. Основаване на Инженеринг Офис Щадлер от Ернст Щадлер в Цюрих

1945 Начало на захранван от батерии и дизелови двигатели производство на локомотиви

1962 Изграждане на първото събрание работи в Bussnang / TG

1976 Преименуване на компанията да Stadler Превозни средства AG

1984 Начало на производството на железопътни пътнически превозни средства

1989 г. Приемането на Щадлер Превозни средства AG от Петър Spuhler

1995 Представяне на първата GTW 2 / 6

1997 г. Приемането на Шиндлер Работи в Altenrhein и основаването на Щадлер Altenrhein AG

1998 Придобиване на борда на бившия УУЗ багажник бизнес

1999 Основаване на Щадлер Pankow GmbH като джойнт-венчър с Adtranz

2001 г. 100% поглъщане на Щадлер Pankow GmbH

Изграждане на нова монтажния завод II от 2001 г. и офиси в Bussnang

2002 г. 60-годишнината от Stadler AG и поглъщане на Център за обслужване на Velten от Stadler Pankow GmbH

2004 г. Официално откриване на монтажния завод III в Bussnang

2005 Придобиване на Winpro AG, Winterthur

2005 Основаване на Щадлер Унгария

2006 Преименуване WINPRO AG Winterthur AG Stadler

2006 Основаване на Щадлер Полша

2008 Основаване на Щадлер Алжир

2009 Основаване на Щадлер Praha

2010 Рол-на първата двуетажен влак KISS

2010 Откриване на нови въвеждане в експлоатация център в Erlen

2011 Основаване на Щадлер САЩ

2011 Откриване на новата продукция сайтове в Берлин-Райникендорф и Берлин Hohenschoenhausen

2012 Отказват се от евтина работна ръка от РБългария и се преориентират към други държави затвърдили позиции на трудовите борси.
Опс сбъркал съм фирмата ,ма и тея са от онея

Решението да бачкат с убавците от клипчето е мъдро,дръгело зад тех е на Щадлер


loshdancho

 Нещо  мятаме ка
Цитат на: LKW - Вторник, 10 Януари, 2012, 20:57:54
Докато професията международен шофьор се работи от сульо и пульо така ще е.С това исказване нямам предвид хора които  почват работа като международни шофьори защото това им харесва и когато работят все едно не са на работа , а имам предвид хора които почват защото си мислят ,че ще взимат пари с чували и само ще си карат.Професията ни е трудна , не редовно спане ,хранене и още неща.За това трябва да се работи от хора които им харесва да са тираджии.В тротивен случай има  гондоли ,самосвали , маршрутки, рейсове на градски транспорт,между градски линии.
Нещо мятаме камъни в чуждите градини...
Внимавай да не се върнат!
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

llars

То хубаво шеги и закачки, ама не ви ли прави впечатление, че едно и също се повтаря от доста време насам. Идват гадните капиталисти при нас хубавите и умни българи. Пооглеждат се , поопитват това - онова! Айде не баш като у тех да стане, ама по някакъв техен стил да поработят и ... греда! Бам, блъскат се в стената "България" и се отказват! Не да ни е мъчно за тях, неее! Те ще се оправят и без нас, както са се оправяли. Ама ние ? Що все у лайната бе ? Ходили ли сте като сте международни шофьори в Западна Европа ? Ходили ли сте и в БГ ? Е ? И там хора и тука хора ! Защо тогава тук е кочина ? Свини ли сме ? Какви сме ?

LKW

Данчо с предниа си пост не съм искал да убидя нито теб нито Бригадира ни то някой друг колега който работи на изброените от мен превозни средства (гондоли ,самосвали ,маршрутки и др.).Мисълта ми беше ,че много хора почват защото си мислят ,че ще взимат пари с чували и само ще си кара.Пак казвам професията международен шофьор е трудна и няма нищо общо с другите шофьорски професии.За да я работиш трябва да ти харесва.Товаре не разтоварва не укрепване на товара (независимо от времето) ,хранене ,пазарува не ,спане , преглежда не на непознати маршрути по картата през времето когато сме почивка.Пак казвам за да работиш професията тираджия трябва да ти харесва.  
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

imter

Колега мисля,че не си прав.Така наречените "капиталисти" идват с идеята да ни превърнат в свине, живеещи в кочина.Въпреки това има и изключения,при които когато подхода и заплащането са европейски,работата е европейска,макар свършена от българи.

Don_Bazilio

Всичко е до национален манталитет. Е има и изключения като теб и мен... ;) ;D И най-вече зависи от ясни и точни правила на играта - тоест, законова уредба. При нас скоро такова чудо няма да се случи. В крайна сметка - мечката играе според тоягата. За зла участ в БГ няма тояга, а пачки с пари и за това сме на това дередже!

loshdancho

За мен такава професия - международен шофьор : НЯМА
Има само шофьор на тежкотоварен автомобил-25тона! Останалото са опити да си предаде човек тежест."Всяко човешко същество е безценно само за себе си."- Не знам кой го беше казал.
Така ,че нека да се ограничим в опитите, защото мога да ти посоча също много неща, които гондоладжията прави.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Rammbon

3-4 годишни камиони от Щадлер се разпродават за по 30000-58000 Евра. Наредени като войници, чакат новия си командир :)
На снимката  Mercedes 1844

Бриги Магнито

Бацета ,чешах бръмбаро и мислим,че Щадлеро е тръгнал да гълта вода и защо е решил да го прави само с Босненци и Румънци на борда и идея си нямам,за това съда по Тракторсчетата наредени за ,,женене,, не вервам да са чак толкоз бангии ,та да са решили да ги заменят с други марки,ма знае ли човек .

LKW баце не се впрегам и не се засягам до толкова ,колкото е кофти да обвиняваш или по-точното споменаваш хора от други видове транспорт,лично на мен ми е безразлично дали съм маршруткаджийче,рейсаджийче,гондоладжийче,дападжийче и т.н. ,минал съм през сите и малко или много са ми дали шанс да си купя лебец .
Идеята е че набеждаваме даден дял хора за нещо,което може би нямат грам вина.Преди бях ,,н.тракторист,, поради същата причина,всеки казваше трактористи,комбайнери и тоз и онзи,да има хора които нямат опит ,познания или желание за изискванията на професията(да кажем) и подлъгани за неземните блага за който са слушали легенди скачат в професията готови на всичко,тези хора също имат причина като глад или нещо си,но начина по който се опитват да влезнат е малко некоректен(визирам подбиване на заплати и прочее)
Но определено смятам,че на групите,който сме се разделили са достойни за уважение .
Само да ме зачешате ,преди време където и да отидех на интервю слушах за стажове по Европа,Азия и т.н. ,а интервюто беше за вътрешен транспорт(дападжийска работа) в БГ е кво трябваше тогава да ревнем аман от тираджии ли,не става баце и не е редно.
Относно трудностите във всяко наше деление,мисля че са еднакво трудни всички,преди да се засяга некой да обобща маршруткаджийте и рейсаджии  маат по 18 часа и возат най-смотаният товар(хора),гондоладжиите карат по терени къде с танк вероятно не се минава(не споменавам за тонажи и сие),дападжийте не са като едно време днеска на Варна утре си във вас и товарат и укрепват неща понякога,къде ни е бедно въображението как се укрепват и те кат международните шофьори(тираджийте) почнаха по 2-3 седмици си маат по пътищата ,вие пък международните си имате освен някой от споменатите и други трудности от сорта на днес ша ми минеш 1-2000 км,пазите документи за контроли,внимавате ,че Биг Брадър гледа постоянно и т.н.
Дайте си имаме взаимното елемантарно уважение,а не да говорим за едни други с насмешка и подигравка.
Бренеро не съм го виждал,но Шипка съм и двете се прескачат,но от различни хора ,не казвам ,че едното е трудно другото не,а че е тъпо да се говори и набеждава нещо,което не е баш едно към едно.

Тва е бацета ,мойта философска теза  :D не ,Ви ,,навивам,, с нея,но здраве да е има една приказка -различни хора,различни идеали.
Лека и безаварийна на всички колеги от всички видове и дялове транспорт с призив за колегиалност и с пожелание за нормално и достойно заплащане на положения труд.


stoil nedev

Тази фирма съществува ли още .....!????
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Chankova

да, съществува, но си преместиха централата в Прага , може би поради обстоятелства около разрешителните за работа . Останали са около 50 румънски шофьора и над 150 босненци. Много от австрийските диспоненти напуснаха, останаха само босненци и чехи.

Joro

Вече и българско присъствие ли няма ?

Joro