• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Щадлер - Австрия

Започната от к100, Четвъртък, 17 Март, 2011, 14:28:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

llars

#15
Защото търсят 500 човека - айде ти ми кажи има ли в БГ 500 свестни шофьори ?? Има друг път !

И още нещо = все си знае себе си , колега ! Има хора с кредити дето няма как да чакат фирмите да вдигнат заплатата и да стане 2000 евро, щото банката не чака. А то докато дойде светлото бъдеще трябва да се яде . Така че всеки си решава - едно е хубаво - дано поне да има работа за БГ шофьорите , щото румънци , босненци и какви ли не вземат местата и ние уж сме свестни ,ама май само на приказки вечно мрънкаме отстрани как хората се оправили и все нас ни прецакали. Да страдаме си е наш хубав български навик , все да се изживяваме като жертви - ама няма кой да ни съжали вече ! 

llars

#15

BoBy_BoY

#16
Цитат на: llars - Вторник, 26 Април, 2011, 23:49:29
Защото търсят 500 човека - айде ти ми кажи има ли в БГ 500 свестни шофьори ?? Има друг път !

И още нещо = все си знае себе си , колега ! Има хора с кредити дето няма как да чакат фирмите да вдигнат заплатата и да стане 2000 евро, щото банката не чака. А то докато дойде светлото бъдеще трябва да се яде . Така че всеки си решава - едно е хубаво - дано поне да има работа за БГ шофьорите , щото румънци , босненци и какви ли не вземат местата и ние уж сме свестни ,ама май само на приказки вечно мрънкаме отстрани как хората се оправили и все нас ни прецакали. Да страдаме си е наш хубав български навик , все да се изживяваме като жертви - ама няма кой да ни съжали вече !
       Браточка, всеки път ще е така до като човек не си усвои и устои свободата и правото на избор. За жалост тука всеки иска да е роб и зависим на тежката система на робовладеене! Има една глупава Идея, на  коята 20% да повярват и ще е реалност! 20%!

;) :)

BoBy_BoY

#16

raptor

#17
Какви релации пътуват? Бях чел някъде, че курсовете са предимно къси вярно ли е? За линиите как стои въпроса, къде е по добре на линия или спедиц. Заплащането как става и след колко време.

Към llars разправят, че поддръжката била на ниво навигациите дето ги дават добри ли са? Често ли се прибираш в базата, там има ли някви условия.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: boby_yor - Сряда, 06 Април, 2011, 18:41:28
  ... Дали сме по-добре финансово или не сме така квалифицирани като тях? Защо моя шеф тука кара Волво 2006 година и има 12 камиона, а в БГ с 5 камиона имат и карат Кайен, Q7, Mersedes S, 2011година? Имам и др питания на които не мога да си отговоря! Но като се сетя за изказването на Кулеков(темата,,Некадърен Тракторист") и ми просветва, но пак нещо ме терзае! За това съм в този форум и споделям (мислим) разумни Съфорумци! ??? ??? ???
Същите наблюдения и от мен. Разхождал съм се по цял ден в центъра на Париж. Броя луксозните лимузини и джипове, за 10 часа преброих, едва 7-8. В София пред едно заведение са повече. В края на 2007 година бях във Франкфурт на Майн, появи се audi R8, гледаха го като извънземно. Напомня ми как, преди 20 години и ние не бяхме виждали западни коли. Предполагам, че в другите страни, бизнесмените знаят как се изкарват пари. Преди години някой ВИП личности, вземаха от банки милиони или просто крадяха. Лесни пари, лесно се дават.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

admin

А сега какво се е променило? Абсолютно същото си е. Може би част от мутрите вече не живеят в България и идват само да си нагледат бизнеса. И поради тази причина може би ни се струва, че няма такава показност на скъпи лимузини.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

adama

#20
Отчайващо е. Аз се каня да замина на 29.05.2011. Много негативизъм за тази фирма. Ако някой в момента е там, нека да ми напише нещо за тях. Какво е нужно за начало да имам при мен? Кои са недостатъците на тази фирма, също така и плюсовете, и коя е истината? :( Успех на всички колеги!

Причина за редакцията: Писането на кирилица е абсолютно задължително!

BoBy_BoY

#21
Цитат на: adama - Сряда, 04 Май, 2011, 13:08:29
Отчайващо е. Аз се каня да замина на 29.05.2011. Много негативизъм за тази фирма. Ако някой в момента е там, нека да ми напише нещо за тях. Какво е нужно за начало да имам при мен? Кои са недостатъците на тази фирма, също така и плюсовете, и коя е истината? :( Успех на всички колеги!

Причина за редакцията: Писането на кирилица е абсолютно задължително!
Колега, ще береш грижи заради латиницата! Поправи се и си редактирай поста(съвет)!
Ами пич, то си пише к'во е Щадлер на нашия пазар? Ако ти е сефте курсче в международния транспорт може и да ти хареса, но ако си цениш труда мислим, че няма кво да се коментира. На БГ шофьора му трябва фирмичка къде да се кихат кинти, а не да се удържат или режат за било-не било. На запад това е осъдително и неприемливо(мислим)! Все пак успех ти желая!

llars

Много си прав, ама аз не знам да останаха фирмички дето само кихат пари и нищо не щат....
Както казва едим колега за Щадлер това е фирма дето искат да се работи и зависи от човека малко или много , но си дават парите реално ! Което за сегашните времена си е екстра- по-добре 1300 реално получени, отколкото 2000 обещани , но не дадени както е в някои други фирми. За мен са си ОК

adama

#23
Благодаря ти llars от сърце !


Причина за редакция: Писането на кирилица е задължително !

plyo

#24
Llars, имам чувството, че ти не работиш и не си работил в тази фирма.
Първо: няма фирма която ще ти плаща без да работиш, но има фирми които не ти плащат, за свършената работа.
Второ: промениха заплащането и колегите взеха от 500 до 1600, зависи какви курсове са ти давали.
Трето: румънци и босненци са на по-високо заплащане от нас, за една и съща свършена работа, те получават повече пари.
Четвърто: никой не е сигурен колко ще получи, може да се окаже, че има да даваш.
Пето: не ти плащат осигуровките, не искат да ти издадат документ от който да е видно, че ти ги плащат.
Шесто: може да те изгонят и затова, че отказваш да правиш нарушения (основно часовете за каране).
Ако това е нормално, то защо не си на работа в тази фирма. За тези които имат задължения към банките е ясно защо работят там и имам чувството, че останаха само такива, докато си намерят друга по нормална фирма.

bokata

#25
То за такива дето се оправдават с банките сме на този хал. Та те утре ще работят в Европа и за 500лв. Аз си мисля че  просто отиват там за да говорят хората за тях че работели в чужбина. А реално погледнато щом и там има лъжа, по добре да работим за БГ фирма. Все още има такива които са точни, но стига да не се мислим за по големи тарикати от тях.

Причина за редакцията: Липсват главни букви.

SOLAR

Един от клиентите на спедицията с която работя е:Nettingsdorfer Papierfabrik 4053 Ansfelden, Österreich. Там често срещам колеги от "Щадлер - Австрия", с чешки номера. Относно заплащането са ми казвали: 1100 € малко, но редовно. Карат из Западна Европа. Имат GPS и не правят нарушения. Нормално напрежение в работата. Последната ми информация е от средата на април.
Колегата го е написал точно:

Цитат на: llars - Сряда, 06 Април, 2011, 23:57:02
Колеги за Щадлер положението е следното : ако си бачкаш и съвестно си гледаш работата си взимаш заплатата, ако се правиш на тарикат за служебния телефон, смесеното каране , зареждането с биодизела или не ти харесват брезентите с въжета и ти тежи да караш и работиш по-добре не се хващай! Хората са си немци - не са идеални и имат много кривици, ама ако човек се държи на ниво го оценяват - разбирай получава си редовно парите и има възможност да изкара допълнително. Сега смениха системата си на заплащане и може да изкараш повече от 1100 евро на месец - отиват към 1300. Цялата работа е че искат да има дисциплина и да се работи

Навсякъде искат да се работи. Няма такова място да дават пари, а ти да лежиш и бъркаш в джоба им /кражба демек/. И ако искаме европейски заплати или близки до тях, то трябва да се работи като тях.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

Sestrimski

Понеже от доста време се подвизавам по Австрия съм запознат добре с това което се случва в Щадлер. Румънците получават повече от българите и веднага ви казвам причината - от фирмата отпускат на всеки шофьор да речем по 1500-1600 евро. Щадлер има подразделение в Румъния и шофьорите си получават парите директно, за това и получават цялата сума. Българските шофьори получават парите си от русенската фирма, която е посредник. Този посредник прибира всичко над 1100 евро и ако да речем има някаква удръжка за аутобан, телефон и т.н., вместо да вземат чисто 1400 евро, българите взимат 1000.
В Германия се кара само по национал, карат предимно хартия и метал и се товари по 28 тона. Във Voest Alpine в Линц, товарят дори и повече, но ремаркетата ги оставят на терминала във Велс и от там с влака за Германия или Холандия.
Последно говорих с един румънец пак в една фирма за метал във Велс и каза, че е доволен.
Съвет от мен - не започвайте работа там, чрез българския посредник !!!

Siting

Понеже от известно време работя с Щадлер ми се видя интересно да прочета какво са писали шофьорите по темата. Затова и се регистрирах тук. Има любопитни моменти , които си струва да се обсъдят , но за друго ми е думата сега.
По грозно и глупаво мнение от това на Сестримски не видях! Невероятна неосведоменост, граничеща с откровена простащина! Но нека все пак да кажа какво по-конкретно мисля :
Щадлер нямат подразделения , а са си регистрирали дъщерни фирми  във всички европейски страни (все пак говорим за огромна австрийска фирма) - такава дъщерна фирма има и в България, но в нея НЯМА българско участие!!
Парите на всички шофьори се превеждат по банков път директно на картата на шофьора от централата им в Австрия! НЯМА никакви русенски фирми, които обират такси или комисиони за посредничество. Откъде колегата черпи информацията си е много интересно , понеже в Русе аз съм човекът, работещ за Щадлер! Но за Сестримски , а и за останалите като него да поясня - НЯМА български посредник! Мен са ме наели на работа при тях , както наемат и вас като шофьори! Няма фирма, няма комисионни, няма такси, няма дори билетче за буса до Австрия ! Не казвам , че са идеални, обаче което си е лъжа си е лъжа! А думите на Сестримски са лъжа, и то грозна!
Иначе парите са който колкото си изкара - виждал съм фиш за 2100 евро - как го е изкарал , колегата, той си знае!
От цялата работа разбрах едно - няма една истина - всеки си има своята истина - има хора, които са доволни и изкарват добри пари  и има недоволни. Ама то винаги е така !

Sestrimski

#29
Това са ми казали на мен, шофьори подбрани от теб, това казвам и аз на колегите! Няма от къде да знам със сигурност, че е така. Единственото което знам със сигурност е че румънците взимат около 1500-1600 евро, защото съм виждал фишове. Нашенец не ми е показвал фиш, но говорят за суми от порядъка на 1000 евро, (след като им направят някакви смешни удръжки) което е смешна заплата за такава работа.
Естествено няма от къде да съм сигурен че и ти казваш истината, така че докато не се включи някой колега който работи във фирмата, оставаме безмълвни !!!
А ако казваш истината - жалко че и австрийските фирми, започнаха да плащат балкански заплати !
Едит: При следващото преминаване през Пойербах, специално ще отделя 10 мин. и ще поискам от някой нашенец да ми покаже фиш от това което е взел, с уговорката, че искам да започна във фирмата. Тогава ще знам със сигурност за какво става въпрос.

Sestrimski

#29