• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Тънкости при управлението на автоматик

Започната от loshdancho, Събота, 30 Юни, 2012, 23:02:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kron

За тръгването от място при наклон нямам ядове сам си включва и си тръгва без да дава откат назад ;D.Като цяло доволен съм сега в снега го карах предимно на ръчен режим и пак нямаше проблем,за И шифт на Волво съм чувал само хубави отзиви но нямам практичен опит че да твърдя какво е но вярвам на колегите.

kron


American

Карам си аз през ноща и изведнъж пред мен на магистралата всички спряха, имаше катастрофа май. Както си бях в лявата лента спрял, чакайки да дръгне трафика камиона загасна, върти но неще да запали.
В един момент всички тръгнаха и аз останах в лявата лента в тъмната магистрала, в очакване да ме връхлети някой колега отзад.
Добре че не бях тогава с автоматик, ръгнах на пета или шеста и започнах да въртя на стартер, въпреки че камиона беше натоварен на макс, успях да го закарам така до аварийната лента.
smoking gun

American

smoking gun

kron

Просто да споделя нещо което ми каза колега за това подскачане,та колегата беше с Даф автомат едно към едно от към кутия с Ман.Та на колегата му почнал да подскача така камиона при маневри назад и понеже камиона бил на километри някъде около 800 000км решили да отворят съединителя и от цялата работа излязло демферните пружини на феродовия диск иначе всичко друго си било наред но при свалена кутия сменили всичко и сега нямал никакви ядове.

kobrata-kalugerovo

Благодаря за полезната информация аз от месец карам Ман тгх 18 440 автомат та интересуваме как влияе магнита на тези скорости имали някаква тънкост (в смисъл на ръчка или автомат)

loshdancho

Цитат на: kobrata-kalugerovo - Неделя, 03 Ноември, 2013, 18:00:10
Благодаря за полезната информация аз от месец карам Ман тгх 18 440 автомат та интересуваме как влияе магнита на тези скорости имали някаква тънкост (в смисъл на ръчка или автомат)
При тга е така.
  Има два  скоростни датчика. Единият е без пломба и от него зима информация компа .
Другият е пломбиран и е за тахото. Лепиш и си караш, но нямаш ретардер и спирачките са малко странно своенравни.
Компютърджия съм питал лично, не му влияе магнита на техническото състояние.
Виж, ако лепнеш магнита на непломбираният датчик ще стане беля сигурно.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kobrata-kalugerovo

Интересува ме може ли да се повредят нещо скоростите  ползвам магнит само за местене

loshdancho

Цитат на: kobrata-kalugerovo - Неделя, 03 Ноември, 2013, 18:38:37
Интересува ме може ли да се повредят нещо скоростите  ползвам магнит само за местене

Не, специално съм питал.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.