• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Проблем с балансьор

Започната от Sikish, Неделя, 01 Юли, 2012, 11:07:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Sikish

Здравейте колеги. След като сменихме оригиналния балансьор за 2 години сменям вече четири. Проблема е, че не иска да затвори и въздуха ми пада до блокиране по време на каране. След това като видя, че отива на блокиране спирам и чакам 5, 10 минути паля и започва да вдига само, че не избива когато трябва, а избива на 15 и повече атмосфери. Ако някой знае и е имал същия проблем моля пишете. Благодаря!

Sikish


loshdancho

Каква марка е бил оригиналният и каква марка са следващите?  Да е би да сменявате само ремонтни комплекти?
защото това е авария причинена от износване на  гумички и  тялото( елипса или задиране на цилиндъра)  на балансьора. буталото се изкривява и блокира.
Какво е състоянието на компресора, серпентината и маркуча до балансьора .
Кой  регулира балансьора?
Компресора качва ли масло в системата?
Дехидратора през колко време го сменявате?
Има ли масло в дехидратора когато го смените?
Как избива балансьора ?( трябва да е силно и отчетливо  с последващо изпускане на въздуха от малката допълнителна бутилка през балансьора за да изхвърли конденза  от дехидратора на замята).
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Sikish

#2
Марката на оригиналния беше: Knor.
Като стана така с него го сменихме пак със същия същата марка дори не можахме да го нагодим да започне да работи въобще не вдигаше въздух. Дехидраторите ги сменям по два пъти в годината, пролет и есен и не нямат масло в тях. Компресора е добро състояние няма нагар и тем подобни нито по серпентината и маркучите. А за сегашните марки балансьори дето ги купуваме са турски някакви и аз не знам марката.

сас
сащата
Дихидраторите
пати
састояние
балансюри
копуваме

loshdancho

ЦитатА за сегашните марки балансюри дето ги копуваме са турски някакви и аз незнам марката.
С това трябваше да започнеш....
Понеже дори с серпентина за охлаждане на постъпващият въздух температурата му си остава доста голяма, матеряла за гумичкит е специален... Казва се Витон.
И братята  турци не могат да го догодят от към издръжливост....


   http://www.satelit-nikis.com/material_descr.htmКратко описание на материалите

                                           

            

Акрилатен каучук (ACM)

Отличителното свойство на акрилатния каучук е неговата отлична устойчивост на високи температури и горещи масла. ACM е устойчив на моторни масла с модерни добавъчни пакети, масла за предавк, смазки и т.н. Към това се прибавят и високата окислителна и озонова устойчивост. Температурен обхват от -40 °C до +200 °C.

Акрилнитрил-бутадиенов каучук (NBR)

На първо място каучука NBR е устойчив спрямо въздействието на масла, особено хидравлични масла, смазки, бензин, както и други алифатни въглеводороди, киселини и луги. Добрите физични параметри, като например висока устойчивост на налягане, твърдост и температура (-250C до +1200C) осигуряват на този каучук широк обхват на приложение.

Aflas ® (TFE/P)

Афласът е специален каучук и принадлежи към новите поколения флуорни еластомери. О-пръстените от афлас показват изключително добра устойчивост спрямо множество специфични среди и химикали, като напр. гореща вода, водна пара, киселини, луги, амоняк, избелващи средства, кисели (H2S) газове и масла, както и амини, особено среди с амин-съдържащи добавки и инхибитори на корозията, легирани моторни масла и масла за предавки, спирачни течности и окисляващи среди.Температурите на приложение са подобни на тези при флуорните еластомери от -200C до +2000C.

Бутилов каучук (IIR)

Уплътненията, произведени от този материал се отличават с много малка газопропускливост, висока съпротивителна способност спрямо въздействието на кислород и озон, добри електрични свойства и устойчивост над средното ниво спрямо животински и растителни масла и мазнини. Не е подходящ при използване на минерални масла. Температурен обхват от -400C до +1400C.

Хлоропренов каучук (CR)

Химичните и физичните свойства на каучука CR са подобни на тези на NBR. Устойчивостта спрямо минерални масла е малко по-слаба. Устойчивостта по отношение на стареене, спрямо озон, киселини и основи, обаче е отлична. Температурен обхват от -400С до +1200C.
      Хлорсулфониран пилиетилен (CSM)

Секторът на приложение на CSM показва отлична устойчивост на озон, висока устойчивост спрямо въздействието на киселини и луги, устойчив на стареене, добри механични и физични свойства. Минералните масла могат да предизвикат набъбване, чийто размер зависи от използваната температура и вида на въглеводородната връзка. Температурен обхват от -25°C до +135°C.

Етилен-пропилен-диенов каучук (EPDM)

Този каучук се използва там, където се изисква висока устойчивост на използваното уплътнение спрямо гореща вода и пара. Устойчивостта на ниски температури, сравнена с тази на обичайните типове синтетичен каучук, може да се определи като добра. Поведението спрямо масла, смазки и разтворители съответства приблизително на това на бутадиенстироловия каучук. Устойчивостта спрямо химикали, както и спрямо агенти с окислително действие, е много добра. Температурният му обхват е от -40°C до +140°C.

Флуорен каучук (FPM)

Извънредна устойчивост спрямо въздействието на минерални масла, алифатни и ароматни въглеводороди, както и въглеводородиу съдържащи хлор, концентрирани и разредени киселини, слаби основи. Отличната устойчивост на висока температура--до +200°C--както и на ниски температур--до -30°C--в зависимост от използвания тип, много добрите механични показатели и забележителната устойчивост на стареене поставят каучука FPM далеч над традиционните синтетични каучуци.

Флуорсиликонов каучук (FVMQ)

Наред с типичните свойства на нормалния силиконов каучук, флуорсиликоновият каучук показва съществено подобрена устойчивост спрямо масла, горива и разтворители. Това важи преди всичко за ароматни и хлорирани въглеводороди и алкохоли. Областите им на приложение се обуславят от изискванията за устойчивост в широк температурен обхват от -60°C до +200°C, при едновременното въздействие на агресивни среди, напр. бензин, алкохолни смеси, ароматни и нафтенови масла и редица хлорирани разтворители.


      Естествен каучук (NR)

Естественият каучук е високопластичен материал с отлични физични свойства. Въпреки разнообразието от съществуващите различни типове синтетичен каучук с техните специални особености, естественият каучук все още намира значително приложение. Температурният му обхват е от -40°C до +100°C.

Политетрафлуоретилен (PTFE)

Универсална устойчивост с изключение на течни алкални метали и газ флуор под налягане. Добри приплъзващи свойства, слабо износване, температурна устойчивост от -200°C до +260°C. Тъй като PTFE е с твърдост около 95° по Shore, препоръчва се вграждането на о-пръстените в отделни жлебове.

Полиуретанов каучук  (AU)

Произведените от полиуретанов каучук уплътнения се отличават с особено висока рентабилност. Полиуретановите о-пръстени са с високи механични показатели като устойчивост на разкъсване и износване, много добра еластичност при отскачане, висока газонепропускливост. Устойчивостта спрямо горива и широко употребяваните в техниката масла, особено тези с високо съдържание на ароматни пръстени, е забележителна. Полиуретановите уплътнения са с дълъг живот заради добрата си температурна устойчивост ( до +125°C) и добрата си гъвкавост при ниски температури (до -30°C), както и отлична устойчивост на кислород и озон.

Силиконов каучук (VMQ)

Областта на приложение на този каучук се определя от превъзходната му температурна издръжливост (-55°C до +200°C), въпреки, че тези показатели не важат за приложението му в гореща вода или пара. Въпреки, че маслоустойчивостта на силиконовия каучук приблизително достига тази на NBR, не може да достигне добрите му физикомеханични свойства.

Viton Extreme ® (FPM)

Устойчивостта на химикали на Витон екстрем превъзхожда дори тази на флуорния каучук Витон. Набъбването в разтворители и силни основни среди е значително редуцирано чрез модифицирана полимерна структура; устойчивостта на високи температури и гъвкавостта при ниски температури са запазени и са в обхвата от -15°Cдо +200°C. Този материал се употребява навсякъде, където средата се състои от особено агресивни химикали и изисква значителни показатели на издръжливост.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Sikish

#4
Извинявам се за преди ако съм направил някаква реклама, но все пак моля, някой ако е имал проблеми с балансьора и по-точно: не иска да затваря и въздуха пада, и после не избива а въздуха набира до 15 и повече атмосфери, да ми даде съвет на какво се дължи този проблем и как може да го отстраним?!

Причина за редакция: Правопис!

peev

Смени дехидратора(целия),с работещ,от моделите които са с балансьор и изход за малка бутилка(Ф6).Както каза колегата засяда ти буталцето.

Sikish

#6
Цитат на: peev - Неделя, 01 Юли, 2012, 20:49:48
Смени дехидратора(целия),с работещ,от моделите които са с балансьор и изход за малка бутилка(Ф6).Както каза колегата засяда ти буталцето.

Колега, дехидратора е чисто нов и пак ми прави същите номера. Не знам вече и аз какво да мисля от какво е този проблем. За това се обърнах и писах тук някой да ми даде съвет. :)

Цитат на: loshdancho - Неделя, 01 Юли, 2012, 11:56:05
С това трябваше да започнеш....
Понеже дори с серпентина за охлаждане на постъпващият въздух температурата му си остава доста голяма, матеряла за гумичкит е специален... Казва се Витон.
И братята  турци не могат да го догодят от към издръжливост....


http://www.satelit-nikis.com/material_descr.htmКратко описание на материалите

Добре де колега за турските разбирам че са фалшиви но след като се развали оригиналния сменихме го със същия същата марка и пак нищо след това купихме турски и изкара околко година и нещо :)
            
Причина за редакция: Правопис, две поредни публикации и последно предупреждение за бан!


loshdancho

Занеси оргиналния на майстор да му види състоянието, ако не е износена работната повърхност, няма ръбове и надирания, по-добре му сменете ремонтен комплект гумички..... Но не вие, а специалист!
Имал съм случай  с балансьор  8bar и сложен на камион със система работеща на 10bar...... подобни проблеми на вашите.
Като го натегнеш на 10 bar започва да се държи странно избива постепенно,  не отсича , не изхвърля конденза.
За това вземи оригиналните  и при майстор... Той може да ги разчете и види кое за какво е.
На такива меса не се пипа без да си квалифициран и знаеш какво правиш.
Аз как от разстояние мога да знам какво си купил, как си го настроил, ..... за това бегай при майстор.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Brix

Хм. Доста странно. Или купуваш ментета или проблема не е в балансьора и лекуваш симптома, а не проблема. Но от друга страна ако въздуха не е чист, то балансьора ще е най-малкия бял кахър. Де що има кран по пневматиката ще закуцука. До тук е ясно, че балансьора заяжда и остава отворен, ама след толкова смени...Все пак за мен проблема се крие в чистотата на въздуха и конденза. Ще следя темата с интерес, защото е доста странно това.

P.S.
Към Админа: Ясно е, че пича не е много на ти с правописа, ама има проблем завалията. Бъди малко по-снисходителен, моля. Ако вземем да се чепкаме и за пълния член...

georgi87

Простотията на тоо вече нема граници що па да не турне бан на човеко дето има проблем понеже е писал две поредни публикации.Направо немам думи ама така е като ни не изнаса да си напрайме наш си саит и там да си баносваме на воля.

admin

#10
Цитат на: Brix - Понеделник, 02 Юли, 2012, 11:43:09
P.S.
Към Админа: Ясно е, че пича не е много на ти с правописа, ама има проблем завалията. Бъди малко по-снисходителен, моля. Ако вземем да се чепкаме и за пълния член...

Видя ли по-горе колко неправилни думи е отбелязал модератора, който е редактирал публикацията му? Форумът има правила и те важат за всички. И освен това мисля, че съм достатъчно снизходителен спрямо него в случая. Все пак не съм му сложил бан, а е получил само предупреждение.

Цитат на: georgi87 - Понеделник, 02 Юли, 2012, 14:53:15
Простотията на тоо вече нема граници що па да не турне бан на човеко дето има проблем понеже е писал две поредни публикации.Направо немам думи ама така е като ни не изнаса да си напрайме наш си саит и там да си баносваме на воля.

Този път наистина прекали и ще ти осигуря един месец творческа почивка.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Sikish

Благодаря за съветите. Днес закарах камиона на сервиз.Както казвате вие на специалист, дано да го управят и да се спира, че не е приятно.Оригиналния балансюр вече е на вторични суровини.Утре като го зема ще видим какво е били и какво му е имало.

Sikish

Днес взехме влекача от сервиза.Прибрах се без проблеми дано и за напред да е така.Момчетата казаха, че проблема е бил в компресора и заради това се получавало така. Благодаря за съветите.

Sikish