• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Видех днеска "Каска"

Започната от ivopifeca, Събота, 14 Юли, 2012, 14:40:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Е аз, ще ти дам друг пример.
1748 с тотал 50-55т. на Траянова врата лятото 35 градуса, ако не сваля на 6 бавна с1600-1700об. камиона има силата да върви на 6 бърза 1300об , но на 100градуса, мотора е перфектен,и радиатора измит.
Подобно е и с другите модификации, трябва да катериш на предавката, на която набира....една на долу под оптималната, на която може да поддържа скоростта.
Този проблем съм го нямал при Волво и Скания, сега при Тга също го нямам.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

За ТГА да,но за Сканиа.... :-\С газова цистерна тотал 45т.-до 83 града у баира-Мерцедес 1838 ;)

ivopifeca


DeDo Vi

Цитат на: loshdancho - Неделя, 22 Юли, 2012, 16:15:33
Е аз, ще ти дам друг пример.
1748 с тотал 50-55т. на Траянова врата лятото 35 градуса, ако не сваля на 6 бавна с1600-1700об. камиона има силата да върви на 6 бърза 1300об , но на 100градуса, мотора е перфектен,и радиатора измит.
Подобно е и с другите модификации, трябва да катериш на предавката, на която набира....една на долу под оптималната, на която може да поддържа скоростта.
Този проблем съм го нямал при Волво и Скания, сега при Тга също го нямам.
Като земем едно дърво, па като ви замлатим и двамцата с Бриги. Абе нема ли за вас студена бира и хладна сенкя та се дърляте за глупости. Йордане за пореден път усираш тема, и за пореден път Ники ти се лови на глупостите. Ама аре стига спам бре. Не че ми пречите, ама ставате банални. Темата е, по скоро да си спомним с носталгия и респект за тъй наречените каски, защото наистина бяха добри и корави машинки. А вие се задълбахте у висшата математика.

imter

За това,че каската е велик камион спор няма ;D,за пример ще ви дам един модел 2420,който беше с удължено шаси и каросерия-бираджийка-9,10м.Този камион навъртя в България около 1 000 000 км.,без никакви сериозни ремонти,само 1 съединител,умори 3-ма шофьори,в това число и мен ;D и сега продължава да работи в Афганистан и предполагам още шофьори е уморил ;D ;D ;D.

ivopifeca

Тия камиони като да са ги правили за военните. :)Само искам да питам нещо,100 градуса значи ли че е много,значи ли че си го прегрял,питам за по съвременните камиони,искам компетентни мнения ;)

loshdancho

Цитат на: ivopifeca - Понеделник, 23 Юли, 2012, 18:15:02Тия камиони като да са ги правили за военните. :)Само искам да питам нещо,100 градуса значи ли че е много,значи ли че си го прегрял,питам за по съвременните камиони,искам компетентни мнения ;)
Ако системата е херметизирана- капачката (клапана) на радиатора работи както трябва се получава налягане от 0.5-1.0bar, което вдига температурата на кипене на 106-108 градуса.
Единствено тогава не е прегрян мотора, във всички останали случаи(когато изхвърля течност) е прегрян, дори да не показва 100 градуса.При голяма надморска височина, ако не е херметизирана системата водата може да заври на по-малка температура...примерно 96 градуса.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Добре,мерси за отговора.На мб 190-ка дизел,каква е системата,каква е капачката,и на колко е прегрял,тоест до колко му е оптималната работна температура?Ако считате преместете въпрроса,ако не е за тука.

loshdancho

Всяка една охладителна система, сутрин на студен и изгасен мотор, при отвиване на капачката трябва да се усет как засмуква малко въздух, на загрят мотор при отвиване трябва да изпусне малко налягане.
Ако не се получава това, значи има проблем с херметизацията.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Събота, 28 Юли, 2012, 14:58:20
Добре,мерси за отговора.На мб 190-ка дизел,каква е системата,каква е капачката,и на колко е прегрял,тоест до колко му е оптималната работна температура?Ако считате преместете въпрроса,ако не е за тука.
Баце мойта Мецка винаги до първо отваряне на термостата качва 100 градуса,в началото и се корках, ма вече не и обръщам внимание,веднъж отворили термостатното после и да го отваря и да го затваря държи макс 85 градуса(бе 80 и малко)
Проблема ми е зимата,че на кратки разстояния не мое да сгре,но пък за тва парното и е на шест и на 40 градуса.
Баем ти за дизелче двойка без турбини и прочее.


ivopifeca

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 29 Юли, 2012, 15:32:16
Баце мойта Мецка винаги до първо отваряне на термостата качва 100 градуса,в началото и се корках, ма вече не и обръщам внимание,веднъж отворили термостатното после и да го отваря и да го затваря държи макс 85 градуса(бе 80 и малко)
Проблема ми е зимата,че на кратки разстояния не мое да сгре,но пък за тва парното и е на шест и на 40 градуса.
Баем ти за дизелче двойка без турбини и прочее.
Тоя къде го купувах преди 3 години и го кара баща ми е двоика дизел без турбо,същата работа с температурата отива си на 100 и више,после как викаш 82-3 ;)Аиначе зимата си загрева много бързо до 81 и има яко парно.Уплаши се баща ми тогава и пита един,къде се такива коли кара,и оня му каза-до 115,120 нема ядове...ба ли го ???

Бриги Магнито

Баце на първо четене докъде 100 и мало више не и се коси ,сите са така имам един френд бута една двойка бензин комби 124 и она е същата не бацне ли стоянка немое да упъти оти са така бем ли ги


Rammbon

На едно място в България има 4 Каски, от 1990 г са. 2-те още се движат, но другите две , не. Май скоро мислят да ги бракуват, а ако иска някои някои части , да пише на лични  :) Или цял камион -влекач .

ET VIT-93

Цитат на: Rammbon - Понеделник, 29 Октомври, 2012, 19:13:11
На едно място в България има 4 Каски, от 1990 г са. 2-те още се движат, но другите две , не. Май скоро мислят да ги бракуват, а ако иска някои някои части , да пише на лични  :) Или цял камион -влекач .
:oАми качи ги тук със снимки от всички страни,и вътре ;) :o.Хем,комисионер го играеш,хем на лични ??? >:(.Ако са 90 г.,имат ли ретардер,широката кабина ли са,с надстроки ли са кабините,въздух ли са отзад ???,елементарни неща,които са много важни :o,ама то това е за професионално око,и опит ;).Забравих на кого пиша ;) :D.Трябва да можеш да изкарваш пари,а не на лични,и да се чудиш колко да кажеш. ::) ;) :D

Rammbon

На лични, за да не пълним темата излишно, но защо не и тук . Не е за комисионна, защото няма как да я взема. Утре ще ги огледам , но видях че  с по 2 легла. Двигателите им май са за ремонт. Седлови влекачи са 1938.

caterpillar

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!

caterpillar

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!