• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

2012.07.14

Започната от admin, Четвъртък, 12 Юли, 2012, 10:12:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

http://bnt.bg/bg/sport/view/74575/bojko_borisov_inspektira_magistrala_marica

Жалко, че Google Maps не са включили новата отсечка в своята карта, за да бъдат напълно завършени пръстените от магистрали. Усещам как хората в Белгия, Холандия и Германия започват да нервничат от това, че България ги е изпреварила в строителството на магистрали.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

driver1


"Жалко, че Google Maps не са включили новата отсечка в своята карта, за да бъдат напълно завършени пръстените от магистрали. Усещам как хората в Белгия, Холандия и Германия започват да нервничат от това, че България ги е изпреварила в строителството на магистрали."


  Не знам дали си минавал в последните години по магистралите на Белгия, но ако си, не може да не ти е направило впечатление отвратителното им състояние и лоша поддръжка.Особено силен е контраста влизайки откъм Франция. Германия има гъста мрежа от аутобани, но в голямата си част са тесни, двулентови и отдавна не се справят с огромния трафик. Иначе се поддържат перфектно. В Холандия е друга работа. Пък и не разбрах за к'во пак си лепнал тази извадка от Google maps, но щом държиш отново да ни разсмееш, внушавайки, че щом магистралите ги няма на картата, значи не съществуват, давай - успяваш. :)


     П.П. А'пропо - Бойко Борисов бил педофил, гледа ли го това при Милен Цветков? Ако не си, издири записа на днешното предаване за да стане интересно. :) :) :)

driver1


MB Actros

Някой знае ли да ли ще я пуснат и за камионите или ще трябва пак да заобикаляме през Казанлък.

admin

Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 18:04:31
      П.П. А'пропо - Бойко Борисов бил педофил, гледа ли го това при Милен Цветков? Ако не си, издири записа на днешното предаване за да стане интересно. :) :) :)

Не съм гледал предаването, но видях сега в един сайт за какво става дума. Точно това ми се струва абсолютно милиционерско мероприятие и мисля, че няма никаква истина в него. Някак цялата история стои доста скалъпена и освен това е и много стара. Действието се развива някъде през 2005 година и преди това даже. Жалко е, че намесват това младо момиче в милиционерски истории.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

SEMPER

Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 18:04:31



  Не знам дали си минавал в последните години по магистралите на Белгия, но ако си, не може да не ти е направило впечатление отвратителното им състояние и лоша поддръжка.Особено силен е контраста влизайки откъм Франция. Германия има гъста мрежа от аутобани, но в голямата си част са тесни, двулентови и отдавна не се справят с огромния трафик. Иначе се поддържат перфектно. В Холандия е друга работа.




Driver1 - За Белгия си прав - наистина магистралите им могат да са и малко по добре, но като сравним магистралите на държава, която изобщо няма правителство от незнам колко години вече, и магистралите в държавата , в която правителството се занимава единствено с магистрали - пак не можеш да си изкривиш душата и да кажеш на черното бяло  ;D

За Германия - не им е чак толкова гъста мрежата - аутобани са само пътищата маркирани с едноцифрено число. Тези,които наричаш ти тесни, изобщо не са магистрали, а се водят високоскоростни пътища, маркирани са с двуцифрени числа и на тях си има ограничение на скоростта за разлика от истинските магистрали.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Rammbon

Много  внимавайте като излизате от магистрала Тракия на Нова Загора и Ямбол. Там всеки мисли че е с предимство и кара , и кара ... . Карат и тези които не влизат в магистралата и минават през въпросните кръстовища, които пък се охраняват от патрулка.

driver1

Цитат на: SEMPER - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 20:17:56
Driver1 - За Белгия си прав - наистина магистралите им могат да са и малко по добре, но като сравним магистралите на държава, която изобщо няма правителство от незнам колко години вече, и магистралите в държавата , в която правителството се занимава единствено с магистрали - пак не можеш да си изкривиш душата и да кажеш на черното бяло  ;D

За Германия - не им е чак толкова гъста мрежата - аутобани са само пътищата маркирани с едноцифрено число. Тези,които наричаш ти тесни, изобщо не са магистрали, а се водят високоскоростни пътища, маркирани са с двуцифрени числа и на тях си има ограничение на скоростта за разлика от истинските магистрали.

  Мерси за разясненията относно класификацията на пътищата в Германия - нямаше нужда - със сигурност съм доста преди теб по пътищата на Европа и с още по-голяма сигурност километража ми съм го превъртял няколко пъти. В този ред на мисли на свой ред да те светна, че АУТОБАНИ в Гемания са всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата.

Trucker_Boy

В Белгия са в не добро състояние магистралите, но пък са изключително добре осветени. ;)

Да са ни честити новите 35км!
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

admin

Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 20:54:36
   Мерси за разясненията относно класификацията на пътищата в Германия - нямаше нужда - със сигурност съм доста преди теб по пътищата на Европа и с още по-голяма сигурност километража ми съм го превъртял няколко пъти. В този ред на мисли на свой ред да те светна, че АУТОБАНИ в Гемания са всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата.

Драйвер1, ще те разочаровам и ще ти кажа, че изобщо не си запознат с нещата в Германия. Дори си мисля, че прекалено много обичаш да се самоизтъкваш. Сега за аутобаните и МАУТ-системата да ти кажа. Значи има едни участъци от класически аутобани, които НЕ попадат в зоната на действие на МАУТ-системата. От друга страна пък има едни бундесщрасета, които не са изобщо никакви аутобани, но движението по тях е платено отново с помощта на МАУТ-системата. И един съвет, тук сме се събрали да си помагаме и някак не стои добре постоянно да изтъкваш собствените си знания, които както виждаме на моменти са доста оскъдни или направо липсват. И в същото време принизяваш знанията на хора, които наистина имат какво да кажат.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

driver1

Цитат на: admin - Събота, 14 Юли, 2012, 00:20:40
Драйвер1, ще те разочаровам и ще ти кажа, че изобщо не си запознат с нещата в Германия. Дори си мисля, че прекалено много обичаш да се самоизтъкваш. Сега за аутобаните и МАУТ-системата да ти кажа. Значи има едни участъци от класически аутобани, които НЕ попадат в зоната на действие на МАУТ-системата. От друга страна пък има едни бундесщрасета, които не са изобщо никакви аутобани, но движението по тях е платено отново с помощта на МАУТ-системата. И един съвет, тук сме се събрали да си помагаме и някак не стои добре постоянно да изтъкваш собствените си знания, които както виждаме на моменти са доста оскъдни или направо липсват. И в същото време принизяваш знанията на хора, които наистина имат какво да кажат.

Хахахаха, ти ли ми го казваш гръмовержецо, черпещ информацията си не от практиката, а от прочетено оттук-оттам!? :) Що се отнася до самоизтъкването - не съм виждал друг форум в който админа непрекъснато да натрапва присъствието си и да се опитва да напомня за себе си. Карай си таксето и не оценявай хора, които не познаваш. Съжалявам, ако предизвиквам някакъв комплекс у теб, но проблемът си е твой.
  Бундесщрасета викаш, а? Тц!Тц!Тц! Ко ли пък ше да е туй животно? Я една задачка за домашно свързана със спора: Всеки начинаещ шофьор дори и за пръв път да излиза е много вероятно маршрутът му през Германия да минава по аутобан А6. Та въпросът ми е: Примерно в отсечката между Нюрнберг и Хокенхайм това аутобан ли е, скоростен път ли е, бундесщрасе (или както там го наречеш) ли е? Има ли във въпросната отсечка ограничения на скоростта и ако решиш, че има, как това се отнася към едноцифрения номер на пътя? Приятни занимания! И да не прегрееш...:) :) :)

admin

Цитат на: driver1 - Събота, 14 Юли, 2012, 00:54:50
Хахахаха, ти ли ми го казваш гръмовержецо, черпещ информацията си не от практиката, а от прочетено оттук-оттам!? :) Що се отнася до самоизтъкването - не съм виждал друг форум в който админа непрекъснато да натрапва присъствието си и да се опитва да напомня за себе си. Карай си таксето и не оценявай хора, които не познаваш. Съжалявам, ако предизвиквам някакъв комплекс у теб, но проблемът си е твой.
  Бундесщрасета викаш, а? Тц!Тц!Тц! Ко ли пък ше да е туй животно? Я една задачка за домашно свързана със спора: Всеки начинаещ шофьор дори и за пръв път да излиза е много вероятно маршрутът му през Германия да минава по аутобан А6. Та въпросът ми е: Примерно в отсечката между Нюрнберг и Хокенхайм това аутобан ли е, скоростен път ли е, бундесщрасе (или както там го наречеш) ли е? Има ли във въпросната отсечка ограничения на скоростта и ако решиш, че има, как това се отнася към едноцифрения номер на пътя? Приятни занимания! И да не прегрееш...:) :) :)


От практиката черпя, Драйвер! Достатъчно съм пътувал във Федералната Република и съм наясно с много неща. Като отида скоро пак, и ако случайно се движа по А6, ще запиша какви ограничения на скоростта има и ще те информирам своевременно. И да, бундесщрасета казвам. Ти за пръв път ли чуваш, че в Германия пътната мрежа се състои и от федерални шосета или така наречените бундесщрасета? Ако си скаран с немския, това те оправдава.

http://de.wikipedia.org/wiki/Bundesstra%C3%9Fe
http://en.wikipedia.org/wiki/Bundesstra%C3%9Fe
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

driver1

С немския съм скаран, така е, но с практиката не съм. За разлика от теб - публикуваните линкове към Уикипедия само потвърждават твърдението ми, че черпиш информацията си само от прочетеното оттук-оттам, а се опитваш да го представиш като собствен опит. Та кой, казваш, се самоизтъквал? :) Мерси за разяснението, че имало бундесщрасета и федерални пътища - явно не си схванал иронията, нещо характерно за хора взели се насериозно в области в които са боси. Айде, дано имаш късмет до края на годината да поизлезеш зад граница пък и да минеш през Германия за да си подготвиш пледоарията.

Бриги Магнито

Ихаааааааа Драйвер бацин ,да не те удари жегата у съчмата бре,не беше такова момче ,те тука из форума кат човек с огромен опит гледам сите ние черпим опит от теб бре.Само се чудим ко се дръгляте толкоз от туй форум има само една институция и се зове Бриги Бичкията,ко се пънете ми се изтъквате направо Ви се чудим.
Относно дуелчето Ви поздравявам,впечатли ме и с интерес ще следа темата.
Относно магистралата,колегата ми ,ми каза,че вече е отворена и за по-големшки от 3,5 т . ,тъй че тествайте и асфалта момци докато е у гаранция  ;)  

Апропо на финала на магистралата ако сте за Бургас хванете за Крушаре и Сливен,че целият Ямбол е в разкопки и забрани .
Някой знае ли околовръстното на Ямбол къв му е случая и кога ще го отварят ?


driver1

Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 14 Юли, 2012, 12:11:58
Ихаааааааа Драйвер бацин ,да не те удари жегата у съчмата бре,не беше такова момче ,те тука из форума кат човек с огромен опит гледам сите ние черпим опит от теб бре.Само се чудим ко се дръгляте толкоз от туй форум има само една институция и се зове Бриги Бичкията,ко се пънете ми се изтъквате направо Ви се чудим.
Относно дуелчето Ви поздравявам,впечатли ме и с интерес ще следа темата.
Относно магистралата,колегата ми ,ми каза,че вече е отворена и за по-големшки от 3,5 т . ,тъй че тествайте и асфалта момци докато е у гаранция  ;)  

Апропо на финала на магистралата ако сте за Бургас хванете за Крушаре и Сливен,че целият Ямбол е в разкопки и забрани .
Някой знае ли околовръстното на Ямбол къв му е случая и кога ще го отварят ?

Щях да съм изненадан, ако не беше взел "компетентно" и особено "полезно" за аудиторията отношение по написаното. Обикновено не те отразявам, и в бъдеще ще е така, пък и как да е полезна информацията за хора, които движат по други дороги, или чийто спомени за германските аутобани са от времето на ФРГ. А за другото четат, ама не го разбират. Ама ми дойде в повече разяснението за бундесщрасетата, едноцифровите, двуцифровите и т.н. аутобани и липсата на ограничения по тях. Нищо де, дал съм задачка с понижена трудност, ако не пътувате, поне питайте...Айде, това беше от мен, че си губя времето.

Бриги Магнито

А нормално мнение Драйвер в превод трябва да звучи може би така.
Ние тираджиите де щъкаме по немско не стъпваме по земята,пък вие дападжийте сте изкуфели по рождение и чеп за зеле не става от вас.
Охххххххххххх Драйвер никога не съм ти го казвал баце ,ма ша ти го рекна ич ме боли къв си и за кво се бориш,но за мен ше си останеш оня Испанскио шофер кадърното момче даващо съвет срещу заплащане.
Лично мен ме боли кво е у немско,но ме брига кво е у българско,а у българско е по-български един шлевал ,друг да му мисли.
Само да те питам Драйвер ,магистралите Тракия и Люлин бат ти Бойко ли ги направи да си отметнем у тефтеро.



Бриги Магнито