• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

2012.07.14

Започната от admin, Четвъртък, 12 Юли, 2012, 10:12:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

BoBy_BoY

 Я, тука се образува кавга  :o!
Ква беше темичката, ква стана? ???
driver1, можеш ли да ми шушнеш на уше, ква е далаверката у Швабско ???? Сори, ама не схванах закачката :-[!
                Благодарим, предварително! ;D

BoBy_BoY


driver1

Абе...направо нема далаверка, че много BAG по Швабско. Ма тука почнаха да ми разясняват що е то Бундесщрасе, па кое било аутобан, па колко цифри бил и как нямало ограничения...Па и мерило за полезността във форума (по навик) включиха, та ми дойде нанагорно. Ама си налагам да вляза в релси и само да им се смея инкогнито на специалистите.

driver1


Бриги Магнито

Драйвер баце ние специалистите се засегнаеме ,че си по -специалист от нас бре ,за туй ти спуснааме байро ,че си не моеш по байрите,оно у Немско са кът.
Кат човек де си виждал Немско и на живо Багаджия да знааш си кат светило у мойте очи,мъцни как да се обръщам към теб с хер ли или с нещо друго.


ivopifeca

Кво се дрънкате бе,голема работа как се казват аутобаните и страсетата в Германия,и чак па,кои колко е ходил,важното е и да не си,като идеш да разтовариш натовариш и обратно.А и става дума за държава доста уредена в която нема да му е трудно да се оправи дори човек ,които е за севте там :-*

admin

Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 20:54:36
   Мерси за разясненията относно класификацията на пътищата в Германия - нямаше нужда - със сигурност съм доста преди теб по пътищата на Европа и с още по-голяма сигурност километража ми съм го превъртял няколко пъти. В този ред на мисли на свой ред да те светна, че АУТОБАНИ в Гемания са всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата.

Цитат на: driver1 - Събота, 14 Юли, 2012, 13:12:56
Абе...направо нема далаверка, че много BAG по Швабско. Ма тука почнаха да ми разясняват що е то Бундесщрасе, па кое било аутобан, па колко цифри бил и как нямало ограничения...Па и мерило за полезността във форума (по навик) включиха, та ми дойде нанагорно. Ама си налагам да вляза в релси и само да им се смея инкогнито на специалистите.


Преди време някой те беше питал тук във форума дали винаги изопачаваш нещата в своя полза. Готов си на черното да кажеш бяло, само и само да е на твоето. Наистина ставаш отегчителен със своя уникален инат. Прочети какво си написал и си отговори дали това отговаря на истината.

"В този ред на мисли на свой ред да те светна, че АУТОБАНИ в Гемания са всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата."

Обяснявам ти съвсем аргументирано, че не всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата са АУТОБАНИ, но ти така и не можеш да схванеш. Обясних ти, че има и обикновени федерални шосета (бундесщрасета), за преминаването през които се заплаща тол-такса. Тези федерални шосета обаче не са АУТОБАНИ и това също май не го схващаш. Също така ти обясних, че има и АУТОБАНИ, които не се заплащат. Не са много, но ги има.
Ето ти и файл от сайта на Toll Collect, за да се ограмотиш малко.

http://www.toll-collect.de/fileadmin/content/Dokumente/PDFs/Informationen/Nutzerinformationen/nutzerinfo_bg.pdf
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

SEMPER

Цитат на: driver1 - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 20:54:36
  Мерси за разясненията относно класификацията на пътищата в Германия - нямаше нужда - със сигурност съм доста преди теб по пътищата на Европа и с още по-голяма сигурност километража ми съм го превъртял няколко пъти. В този ред на мисли на свой ред да те светна, че АУТОБАНИ в Гемания са всички пътища, които до този момент попадат под регулацията за плащане чрез МАУТ-системата.

;D  Съгласен съм,че вероятно имаш повече километри от мен, не е идея да си мерим километража - аз едвам милион имам. Но познавам доста народ дето имат по три милиона под гъза си, но за съжаление огромната част си нямат на идея от света.

За това кой кога е видял Европата, по добре точно с мен не спори  ;D Начесвай си това его по паркингите с по голобради колеги.

А да ми обясняваш кое как е в Германия - мерси, нема нужда изобщо
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

driver1

Цитат на: SEMPER - Събота, 14 Юли, 2012, 16:25:25
;D  Съгласен съм,че вероятно имаш повече километри от мен, не е идея да си мерим километража - аз едвам милион имам. Но познавам доста народ дето имат по три милиона под гъза си, но за съжаление огромната част си нямат на идея от света.

За това кой кога е видял Европата, по добре точно с мен не спори  ;D Начесвай си това его по паркингите с по голобради колеги.

А да ми обясняваш кое как е в Германия - мерси, нема нужда изобщо

Хахахахаха, смех! :) :) :)

SEMPER

Цитат на: driver1 - Събота, 14 Юли, 2012, 16:40:46
Хахахахаха, смех! :) :) :)


Смеха е голям наистина,викам си да ти спестя резила, и да не казвам че през Хохенхайм изобщо не минава шестицата, а петицата, ама ...... специалистите си го търсят сами  ;D ;D ;D ;D


Като за начало се научи да не бъркаш Хокенхайм с Манхайм, и тогава ни осветлявай кое как е из немско  :)

И намали малко егото,ще ти е полезно ...

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

admin

Цитат на: SEMPER - Четвъртък, 12 Юли, 2012, 20:17:56Driver1 - За Белгия си прав - наистина магистралите им могат да са и малко по добре, но като сравним магистралите на държава, която изобщо няма правителство от незнам колко години вече, и магистралите в държавата , в която правителството се занимава единствено с магистрали - пак не можеш да си изкривиш душата и да кажеш на черното бяло  ;D

За Германия - не им е чак толкова гъста мрежата - аутобани са само пътищата маркирани с едноцифрено число. Тези,които наричаш ти тесни, изобщо не са магистрали, а се водят високоскоростни пътища, маркирани са с двуцифрени числа и на тях си има ограничение на скоростта за разлика от истинските магистрали.

Цитат на: SEMPER - Събота, 14 Юли, 2012, 16:45:33Смеха е голям наистина,викам си да ти спестя резила, и да не казвам че през Хохенхайм изобщо не минава шестицата, а осмицата, ама ...... специалистите си го търсят сами  ;D ;D ;D ;D


Като за начало се научи да не бъркаш Хохенхайм с Манхайм, и тогава ни осветлявай кое как е из немско  :)

И намали малко егото,ще ти е полезно ...



Тъкмо да ти сложа един плюс и реших първо да погледна дали Driver1 чак толкова много се е объркал. Е да, ама не се е объркал. През Hockenheim си минава точно A6.
Дай сега да изкоментираме дали A99 в Германия е аутобан или не е аутобан? Аз мисля, че всичко от А1 до A99 е аутобан.

http://en.wikipedia.org/wiki/German_autobahns
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

driver1

Давайте, а аз продължавам да се превивам от смях! :) :) :)

driver1

Цитат на: driver1 - Събота, 14 Юли, 2012, 17:15:45
Давайте, а аз продължавам да се превивам от смях! :) :) :)
Админ, тенк ю все пак заради наченките на обективност, които демонстрираш опровергавайки нагледно "Глобалния" си модератор СЕМПЕР. Неслучайно написах, че се разсмивам от разни изцепки тук и бях решил да не се гавря с невежеството му премълчавайки за елементарното му незнание. Но понеже почна да коментира и егото ми, не е зле да се справи първо със своето собствено и да намери доблест да се извини, а не да се крие. Освен това - обърни внимание, че в първоначалния си коментар е написал, че през Хокенхайм минава А8 и ти точно това и ти си копирал, но впоследствие го е корегирал на А5 справяйки се явно с картите в Гугъл. Е, те такива пътувачи на милиони километри по картата са ми любими. Нерде Ямбол, нерде Стамбул! Нерде Манхайм, нерде Щутгарт и А8?...
  Що се отнася до същността на спора - тук вече си в правилната посока - от А1 до А99 са все аутобан! А не както твърди по-горе  човека с милион километри (по картата) :) Не съм съвсем в час, но мисля, че трицифрените аутобани са си пак аутобани, но маркират трасетата, които нямат дублиращи ги национали и по тази причина не са платени. Но пак казвам - не съм съвсем сигурен в това.
  Получиха се две поредни публикации (предната вече не мога да изтрия) и затова молбата ми е, ако трябва да се трие, изтрий предния ми коментар, а този ако може да остане.

admin

Driver1, умишлено съм пропуснал и аутобаните с номера от A100 до A995, тъй като повечето от тях са доста незначителни отсечки. Ето информация.

http://www.autobahn-online.de/auswahl_e.html

P.S. Сетих се за един участък на А8 някъде в района на Саарбрюкен, който в посока към Мюнхен има само една-единствена лента. Много пъти съм минавал приз този участък и винаги се питам кое пречи да направят поне още едно платно.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

driver1

Цитат на: admin - Събота, 14 Юли, 2012, 18:51:39
Driver1, умишлено съм пропуснал и аутобаните с номера от A100 до A995, тъй като повечето от тях са доста незначителни отсечки. Ето информация.

http://www.autobahn-online.de/auswahl_e.html

   А такаааа! И на чий дойдохме най-сетне? Аутобани ли са, или не са? А споменатите по-горе "бундесщрасета" (аз бих ги нарекъл "скоростни пътища") същестено се различават - винаги с 2 ленти в посока и с липсваща аварийна лента. И естествено - неплатени (засега!) Казвам "засега", защото се чува, че за такива пътища щели да бъдат винетни такси за камионите.

ИванТ

А дали е удобно тази странична дискусия да се премести в друга тема, понеже тази е за автомагистрала "Тракия".
Иначе строителството тече с максимална сима, като чрез тази публикация може да проследите какво се случва на бъдещия мост над река "Тунджа".
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

admin

Цитат на: driver1 - Събота, 14 Юли, 2012, 19:03:31
  А такаааа! И на чий дойдохме най-сетне? Аутобани ли са, или не са? А споменатите по-горе "бундесщрасета" (аз бих ги нарекъл "скоростни пътища") същестено се различават - винаги с 2 ленти в посока и с липсваща аварийна лента. И естествено - неплатени (засега!) Казвам "засега", защото се чува, че за такива пътища щели да бъдат винетни такси за камионите.

А ти разгледа ли файла, който посочих по-горе? Видя ли, че участъци от B4, B9 и B75 се преминават със заплащане? И пак упорстваш - винаги били с 2 ленти в посока. Няма такова нещо. Например B10 е едно доста дълго федерално шосе и на места си е само с две ленти и двупосочно движение. На други места са по 2 в една посока.

P.S. Скоростните пътища в Германия се обозначават със S.

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!