Цистерни
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 17 Октомври, 2019, 08:08:04 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Цистерни  (Прочетена 5662 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1463/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4785
Теми: 302



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« -: Четвъртък, 26 Юли, 2012, 15:11:45 »
ОтговорОтговор

Нещо се дзверих за такава тема,но не намерих ,та имам питане цистерна с мазут при какви градуси на мазута може да се разтоварва ?


П.П.Как да намерим като има тема ADR и няма кой да сгрее,сори за новата темичка

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 26 Юли, 2012, 15:11:45 »

 Активен
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +225/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1394
Теми: 99



Активност
0%


« Отговор #1 -: Понеделник, 06 Август, 2012, 19:07:28 »
ОтговорОтговор

При товаренето , големите цистерни се нагряват чрез парна инсталация до 70-75градуса и под налягане се товари в цистерната. Тя е термоизолирана , но незнам колко време може да задържи тези градуси, освен да има нагреватели и по нея.
За разтоварването и на мен ми е интересно как става Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 06 Август, 2012, 19:07:28 »

 Активен
Уди кълвача
Старши потребител
****

Рейтинг: +55/-49
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 256
Теми: 8



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 06 Август, 2012, 19:17:15 »
ОтговорОтговор

При товаренето , големите цистерни се нагряват чрез парна инсталация до 70-75градуса и под налягане се товари в цистерната. Тя е термоизолирана , но незнам колко време може да задържи тези градуси, освен да има нагреватели и по нея.
За разтоварването и на мен ми е интересно как става Усмивчица

Ми то зависи и от външната температура и от изолацията на варела....
Аз съм товарил битум, не мазут, не са ме загрявали с нищо, ама зимата, докато ида от Бургас до Ниш, и няма сваляне .... Вкарваха един маркуч с пара до крана и те така...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 84
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 19 Август, 2013, 05:38:57 »
ОтговорОтговор

Не знам за новите цистерни ама старите имаха система за пароподгрев иначе нищо не става . Пароподгрева е система от тръби вътре в цистерната по които се пуска пара . Така са и ЖП цистерните . Аз с такава не съм работил ама в завода на времето редовно разтоварваха мазут от такива цистерни та сме си говорили с колегите за мъките . Мазута е много гадно нещо където се омажеш с такова няма миене освен с бензин или кореселин .  Единственото по гадно нещо бяха старите масла Нигрол в казармата . На времето гориварите бяха в осми клон зад Булгарплод в Слатина .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
georgigg
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Събота, 14 Септември, 2013, 07:55:54 »
ОтговорОтговор

Има ли колеги във форума които са карали цистерни с хранителни продукти или по точно с олио да споделят + и - курса е до Германия

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #5 -: Неделя, 15 Септември, 2013, 12:56:28 »
ОтговорОтговор

Има ли колеги във форума които са карали цистерни с хранителни продукти или по точно с олио да споделят + и - курса е до Германия
Колега,карал съм хранителна цистерна,често съм превозвал олио,за тогава се сещам само за плюсове,работата е много по добра от на бордови камион,ако ми предложат отново,започвам без да се замислям.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
georgigg
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #6 -: Неделя, 15 Септември, 2013, 13:12:30 »
ОтговорОтговор

А някакви забрани спазват ли се

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1587/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7057
Теми: 527



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #7 -: Неделя, 15 Септември, 2013, 13:20:56 »
ОтговорОтговор

Колега,карал съм хранителна цистерна,често съм превозвал олио,за тогава се сещам само за плюсове,работата е много по добра от на бордови камион,ако ми предложат отново,започвам без да се замислям.

Няма лошо. Обаче много трябва да внимаваш, като се катериш покрай люковете отгоре при товарене, за да не се подхлъзнеш върху неволно разлято олио.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #8 -: Неделя, 15 Септември, 2013, 16:13:29 »
ОтговорОтговор

Няма лошо. Обаче много трябва да внимаваш, като се катериш покрай люковете отгоре при товарене, за да не се подхлъзнеш върху неволно разлято олио.
Е, сега!А при брезента,дали не може да се изсипеш от стълбата,или от натовареното докато се катериш по него да прекарваш обезопасителните колани Завърти очи


А някакви забрани спазват ли се
Ами аз съм карал 2005 година Гърция -България,иначе зависи от продукта ,който си натоварил,а и от цистерната.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Неделя, 15 Септември, 2013, 16:28:01 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #9 -: Неделя, 15 Септември, 2013, 16:16:26 »
ОтговорОтговор

Поредни публикации!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Неделя, 15 Септември, 2013, 16:28:46 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1587/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7057
Теми: 527



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #10 -: Неделя, 15 Септември, 2013, 16:26:36 »
ОтговорОтговор

Е, сега!А при брезента,дали не може да се изсипеш от стълбата,или от натовареното докато се катериш по него да прекарваш обезопасителните колани Завърти очи

Ходил съм с приятел до Гърция да товари олио и от него знам, че се случва да се разлее олио при изваждане на маркуча от люка и после без да се усетиш да стъпнеш точно на мазното петно. Иначе пожелавам само безаварийна работа на всички.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
sek.1
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 84
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #11 -: Понеделник, 30 Септември, 2013, 06:32:09 »
ОтговорОтговор

На времето работех в първи клон автобаза Добротич на ул Мечка в Сердика на суровото мляко . По някое време си взехме камионите под аренда и съм возил олио ; спирт ; вино и каквото още се сетите като хранителна течност . С цистерна се работи по леко защото е по прибрана и не се пазиш от всеки клон . Когато са ти пълни камерите няма и лашкане но при млякото никога нямаш точен литраж да ги напълниш и в поне една камера товара се клати . Зимата стълбата и пътеката замръзват и се държиш с две ръце а по пътеката лазиш на колене щото ако се изсипеш от тая височина жална ти майка .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!