• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Шайба-игра

Започната от Бриги Магнито, Петък, 17 Август, 2012, 21:37:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho


Забележи внимателно какво показва писеца за скоростта, когато другите два показват , че камиона не се е движил
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver1

Цитат на: loshdancho - Неделя, 19 Август, 2012, 21:33:54

Забележи внимателно какво показва писеца за скоростта, когато другите два показват , че камиона не се е движил

Мдааа, за мен работата е ясна - тазаи 180километрова шайба е поставена в нормален тахограф за камион и затова изписва тези фантастични скорости. Не гледайте синусоидата на скоростта, а зигзагообразната линия в основата на диска, маркираща преместването на ППС-то. Връхчетата не не бива да излизат извън ограничителните окръжности, а тук се вижда, че са значително извън тях и отгоре и отдолу.

driver1


Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Неделя, 19 Август, 2012, 21:10:37
Всеки, който е магерен..... специално аз съм карал DAF 95 без ограничител в далечната 2000год и си имаше пилот на всякаква скорост. За другите марки също важи, зависи колко е кадърен  човека който ти маха ограничителя.
Мерси за отговора.
Обаче твърдо знам,че пилота държи някаква максимална скорост да речем 100км/ч,съответно на байр може да падне,но в пустата шайба на едно място скоростта достига 120км/ч приблизително,обаче от шайбата е видно,че е Бургас-София и поне половината път към 200км (приблизително,мое съм изпуснал някое връхче) е бил според теб на пилот,но без да има някакви сериозни спускания по едно време е ударил 120км/ч ,къв му е случая на тоя пилот беш ли го,гаранция е виновно някое спускане дзверско.


loshdancho

Според мен на пилот е карано между 22.00 и 23.00 и то не през цялото време, а връхчето 120 е след това време, щом половината време е карал (около 200км) там е равно,  до като почне да  катери Траянови Врата, Ихтиман, и Вакарел, това се вижда  когато е паднала скоростта, после следва спускането на Нови Хан, Там е вдигнал 120к/ч.
При по старите модели толеранса на пилота е +/-1км/ч при по новите е по голям с цел икономия на гориво...
Когато се кара на плот с постоянна скорост ми прави впечатление на МАN щото такъв карам в момента толеранса е доста голям когато го сравнявам с навигацията при зададена скорост от 90км/ч даже на моменти пада до 87, а ретардера се включва на 93-4км/ч, при  по-старите модели цепи километъра...  това се познава по шайбата няма връхчета, а прави линии и прави ъгли.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Арно ма пък към 22,50 мноо е свалил ,а се предполага,че равно,тепал е спирачки некви.


loshdancho

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 19 Август, 2012, 23:40:31
Арно ма пък към 22,50 мноо е свалил ,а се предполага,че равно,тепал е спирачки некви.
Това е било на 230км преди София, трябва да е минал по старият път през Стара Загора -Чирпан...и се е включил в магистралата.Поне според мен.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Неделя, 19 Август, 2012, 23:50:35
Това е било на 230км преди София, трябва да е минал по старият път през Стара Загора -Чирпан...и се е включил в магистралата.Поне според мен
Всичко е така,но за жалост дръгела не е оборудван с пилот. ;)
Прекалено стар е за такива екстри.


loshdancho

Значи шофера е кадърен да кара  с точно определена скорост и ни километър +/-(аз така не мога)... тоя е готов за клипа на VOLVO с въжеиграчката.... да не сте го взели от там?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.