• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Сет-Стойчо Михалев

Започната от Don_Bazilio, Вторник, 28 Август, 2012, 11:06:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

instruktora

Брей тука май само комплексари пишат и всички им вновни и криви все те прави А КОЙ ЩЕ РАБОТИ И КОЙЙ ЩЕ КАРА ДЪРГЕЛИТЕ НА ЧОРБАДЖИИТЕ  аа ся някой да каже колко НАЙ ДЪЛГО Е РАБОТИЛ В ДАДЕНА ФИРМА говорим не за ЕДИН - ДВА КУРСА А ЗА МИНИМУМ ЕДНА ГОДИНА И ПОВЕЧЕ имам усещането че само си чешем езиците тука и като сте очернили една фирма ЩО ОДИТЕ ДА СЕ СЛАГАТЕ НА К...........РА ПАК и после ревете като п........кии за к...........р не почвайте работа там и таяя фирмо ще фалира и друга и друга докато останат СВЕСТНИТЕ и почнат да дават ПАРА  :D :D :D

instruktora


Бриги Магнито

 А бре инструктор ти да не си тоя с офиса на Бъкстон бре?
Моя милост има честта да работи по няколко годинки тук таме,но другио ми рекорд е за 1 месец три фирми като твойта. ;)

Виж там крепи бизнеса и нема се плашиш,мани ни нас шоферите ние за един лебец се ,че найдеме .


Бриги Магнито



Станимир

Някой вече 6та година сме в 1 фирма и какво???

driver1


Станимир


Don_Bazilio

Никога не съм се смятал за МАЙСТОР в занаята, защото ние сме като докторите - цял живот се учим и пак неуки умираме. Но, с ръка на сърцето ще кажа на всички Вас, че съм се стремял честно да заработвам заплатата си.
       Ще се възползвам от правото си на отговор, като предварително се извинявам за това, че ще пиша по малко – когато имам време. Защото за разлика от Мая аз работя и имам малко свободно време.
     За подготовката и пътуването ни с Красимир до Белгия( на двойка ). Най-важното според  Мая бе да си издялам пръчка, която да разграфя по подходящ начин през 1 см., за да мога да меря нивото на горивото в резервоарите през 200 км и да и го съобщавам по телефона. Получих една сигнална жилетка и нищо друго. Бе ми обяснено, че камиона който ще карам там има пълно оборудване. Оказа се, че това съвсем не е така. Нямаше крик, ключ за гумите с удължител, никакъв инструмент, навигация, аптечка неотговаряща на  ИНСТРУКЦИЯ № 1 от 20.02.2008 г. за съдържанието на аптечките на моторните превозни средства Обн. - ДВ, бр. 27 от 11.03.2008 г.,Издадена от министъра на здравеопазването , работно облекло с ръкавици, носехме от БГ лепенка за пожарогасителя( което за мен  лично означава, че годността му е под съмнение), нямаше ADR обувки , каска и очила, които се изискват от повечето фирми. По-късно тези обувки ми бяха изпратени от БГ, но забележете – употребявани. Мая, дори и обувките са ЛИЧНО И ИНДИВИДУАЛНО  предпазно средство – като четката за зъби, например. А очилата едва стояха на носа ми без да паднат в статично положение, камо ли да работя с тях. Ами такива има в магазините за 1 лев в Пловдив...Ти би ли взела моята четка за зъби и да си миеш зъбите с нея? Единственото полезно нещо от теб бе качването на Mappoint на личния ми компютър. Защо не писа, Мая, колко се зарадва, когато ти казах, че освен навигацията и компютъра имам и фотоапарат, с който да снимам всички ЧМР и да ти ги пращам по Интернет практически без да платиш и 1 стотинка за него и работата, която върших за да не се бавят плащанията към СЕТТранс. За самото пътуване:  Оказа се, че камиона е с ниски гуми(за мега трейлер) и не е променяна настройката на тахографа за този размер гуми. Ами тази настройка струва пари, които според  теб и Миро е излишно да давате.  Добре, че имахме късмет и не ни спряха органите за контрол-кой ли щеше да отнесе глобата? Като резултат: камиона се движеше реално със 79 км/ч при показание на тахографа 90 км/ч.(когато се включва ограничителя на оборотите). И така- през цяла Европа от БГ до Белгия. Можете да си представите колко псувни сме получили и колко колеги са надували тромбите, когато ни изпреварват... Това обаче не бе единствената беда. На един от паркингите отказа стартера (не се задействаше от контактния ключ) и Марио(началника на сервиза за товарни автомобили на баща ти) по телефона ни обясняваше къде в таблото да дадем накъсо с дебела жица, за да не лягаме отдолу и да даваме накъсо стартера за запалването всеки път. Това обаче не бе всичко. Този камион бе със автоматични скорости и за да включат, трябва на таблото да излезе символа ,,N". А него го нямаше...Айде пак разговори с Марио и баща ти по телефона...Как да е, с много гимнастика успяхме и това да оправим.
  А сега няколко думи за ,,Перфектния" камион, който карах в Белгия. Произведен преди 11 г. Пневматиката на седалката на шофьора отдавна е изолирана, защото изпуска въздух и скоростите не се включват-въздуха не стига. Самата седалка толкова е смачкана и сплъстена от дългогодишната употреба, че ако се махне и на нейно място сложиш ЛИЧНО рибарско столче, ще се чувстваш далеч по-комфортно при шофиране. Ще прибавя и това, че едната възглавница на кабината бе отдавна изолирана(защото е пробита), а след седмица се проби и втората, която също трябваше да се изолира за да не изписка въздуха поне оттам. За посветените в нашата работа е ясно какво ,,удоволствие" е да караш с кабина без възглавници и неработеща пневматика на седалката...Стартера не се задейства от ключа, а от специален бутон-монтиран отдавна в таблото с предпазителите, което пък е винаги отворено за по-лесен достъп до прословутия бутон.Превключвателя на чистачките отдавна е повреден, защото те се пускат с ЦК ключе, изведено на таблото-Ц е включено, К е изключено. Перфектно, нали-чистачки има!Крана за регулиране на парното отдавна е дефектирал и е изхвърлен. Парното се пуска и спира от китайски чешмян кран, монтиран под предния капак-пред  радиатора. Перфектно-има парно. Бутоните за вдигане и сваляне на стъклата отдавна са счупени и ако искаш да ги задействаш-бъркаш с пръста до платката с микроключетата. Ел.системата и обдухването на огледалата също отдавна не функционират. За хората, работили в Бенелюкс е ясно колко променливо е времето там. И с тези ,,екстри" по чистачките,парното, огледалата , комбинирани с кабината без възглавници и седалката без пневматика е суперудоволствие да се кара единственото и ,,перфектно ИВЕКО" на Стойчо Схемата в Белгия. При този камион има същия проблем-почти винаги скоростите не се включват и са нужни много гимнастики, за да успееш да го направиш! Резултата-на три пъти задръствах входа на пристанище Ротердам заради тези скорости(там искат на входа да угасиш двигателя, докато ти оформят документите за влизане в пристанището). Е, за срам на СЕТТранс и трите пъти ме изтегляха на буксир с влекач на пристанището на място, където да не преча. Дори се научих да обяснявам на фламандски, че имам проблем със скоростите. И знаете ли какъв бе отговора: ,,Оправи си ги!" Да, ама камиона не е мой и безхаберието за техническото му състояние  не трябва да се приписва на мен.
                               
  Не приемам становището ти, че съм технически неграмотен. Имам шофьорска книжка с ,,С" категория  от времето, когато баща ти е бил още ,,юноша бледен". А и как да го приема от човек, който не знае, че DUSTER е джип на DACIA(визирам колата на баща ти и това, че вече никой не желае да Ви отпуска кредити). Факта, че ти си нямаш ни най- малка представа от дейността на международния шофьор си личи от 100 километра. Сама признаваш, че CV-то ми е било впечатляващо и за това си ме взела на работа за смешна заплата, а после ме обвиняваш в техническа неграмотност. Ти и Миро не сте се качвали на камион, камо ли да знаете какво прави шофьора.  Как ще ръководите тогава дейност, която не познавате, а само сте чували оттук-оттам по нещичко? В Пловдивския университет има автомобилна специалност, за която ти нямаш време, а фирмата – пари. Ами искай тогава от баща си 2500 лв.  за Миро-да изкара документи за международен шофьор. После се подрусай на ,,Камиона на обречените" за 2-3 месеца с Миро по Европата, за да се научите за какво иде реч при нашата работа. И чак тогава давай мнение за техническата грамотност на този или онзи. Пишеш, че камионите Ви са Евро 2 и 3. Да, ама по документи. Реално са Евро минус 2 и Евро минус 3! Искам да уточня, че ,,Камиона на обречените" е друг и неговото техническо състояние е още по-трагично!
  Оплакваш се, че ръководиш 7 камиона(3 от тях не са Ваши, а на Митко и вие имате само 1 камион в Белгия-този който карах аз), а какво да кажат диспечерите, които водят по 50, 60, 70 камиона-щом го правят, значи е възможно...За телефонните разговори. Да, има ги заради техническите проблеми по гробницата, която ми натресохте. Да, има ги заради твоето неумение да ръководиш шофьорите. Да, има ги заради безцелното ми разкарване до бензиностанции на 80-100 км, за да заредя 100 л. гориво. Да, има ги заради тотално сбърканите от теб адреси за товарене. Да, има ги заради това, че искате с трици - маймуни да хващате! Да, има ги, заради ежеседмичните служебни бележки, с които удостоверяваше, че не съм шофирал от назначаването си във Вашата фирма. И това го правеше с цел да прикриеш изнудването, което ми правеше да карам в нарушение на Регламент 561. Да, има ги заради непрекъснатите SMS-и, на които искаше да ти отговарям. Тогава ти казах, че е забранено да се говори и пише по телефона по време на шофиране. Принципно е забранено, заради опасността от катастрофи. Но на теб не ти пука – нали Ти, Мая,не си на пътя? И ми се обиди... Да, има ги заради честите спирания да мерим горивото с ПРЪЧКАТА... Да, има ги заради честите претоварвания. Защо не публикува ЧМР с номер 40, за да видят хората как съм карал АДР товар без нужните сертификати на ,,Перфектното ИВЕКО"(иначе аз си имам пълен и валиден АДР документ, но това не е достатъчно), без Тремкарта и всички останали документи? Отгоре на всичко и ми качиха 32 тона, та пак трябваше да се караме... докато ги направят 24 тона. Видя ти се сладко навлото, а?
                                            Следва продължение за щетите...

DENINI

Какво е това Ивеко,че да тегли 32 тона?

driver70


Lorinser

Все едно чета за мойте шефове(пак пловдивска фирма), същите истории със пръчки за мерене на горивото, и търсене на пощи за поредните 200 евро за гориво.
За такива трябва да се сезират всички контролни органи и камионите им да бъдат спирани от движение незабавно!!! Иначе няма оправия.

DENINI

Някоя Евро 2-ка полуавтомат от 19998-ма 470 коня ли?При тези камиони на тези години всичко горенаписано е верно.

driver1

   Дотук вярвам на всичко написано от колегата и очаквам продължението.

Petroff

Защо ми се струва всичко толкова познато,само че в силистренска фирма?-Незнам. ???

stoil nedev

Хм... истината най-после излиза наяве лека полека. Мръсна не харесвана от превозвашките мекерета .....но все пак тя е факт.
Чудил съм се винаги едно и също нещо ? Как такива гадини като описаните тук имат наглостта да винят шофьорите за чорбаджийската си некадърност и за бездарната си некомпетентност.
Що за дебелооки и безгръбначни плужеци са това. Как си лягат вечер спокойно и как намират способи за напълно нелепи оправдания изтъкани единственно и само от нелепи и безогледни лъжи.
Колко са жалки колко са долни и противни. Мерзавци и помияри разграждащи със злокобното си излъчване нещата до които се допират.
Първобитници ...... задавете се.......
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

ivopifeca

Как и е удобно на тази разбирачка,да пише тука и чак да доказва това онова,чак ще представя некви фалш снимки откъде е минал колегата,само и само да ни изкара нас шофьорите за некви,егати грубяните,тая верно заслужава нещо...ама на боклуците винаги им върви,леле и още некво гюб..е реди и прави Кате Подкрепа на тая...абе ,колегииии, ние и само ние си я построяваме такава...къде са Бенковски,Левски,Крали Марко-дупедавциии ревете още.....

Don_Bazilio

     За т.нар. от теб ,,Алея за велосипедисти". Къде беше ти , Мая, когато с Мария обсъждахме по кой от двата маршрута да мина? Беше толкова заета, че ми каза да говоря с нея. А аз нея не я обвинявам в нищо-момичето още се учеше. И ми препоръча точно този маршрут от 2,7 км, вместо другия от 4,9 км. За тези 2,7 км ми побеля косата, което ти дори и не забеляза...Не можеш да отречеш, че си искала обяснение за всичко. И аз съм те държал в течение на нещата на принципа ,,Все едно си там" по твое искане. Много е лесно да хвърляш хули по шофьорите, за да прикриеш собствената си некомпетентност. Тази болест  я има в много БГ фирми – слаби диспечери. И сега да те попитам, Мая: Защо при работа в един и същи регион, с едни и същи навла и близки  релации  белгийските фирми плащат месечно  с 600 евро повече от теб на българите+ бонуси за икономия на гориво? Защо сега нямам проблеми с адреси и укрепване? Защо сега имам работно,предпазно и представително облекло? Защо сега ми се плащат прането и душовете по пътя? Защото, Мая, хората са компетентни и знаят, че освен да получават трябва и да дават! А колкото до гумата, само аз и баща ти знаем, че беше регенерат, а не нова. Теб това не те интересува. И когато се прибрах в БГ застанах очи в очи с баща ти и го попитах за щетите. Неговия отговор бе , че те са негова грижа. След като веднъж нещата са решени от него, защо се бъркаш където не ти е работа?
   За щетата от ,,Тотал". За тези, които са товарили  масла в 200 л. варели в метален контейнер е ясно че: шофьора няма достъп при товаренето на стоката, палетите с варелите са на 2 етажа и на 1 см от края на контейнера-т.е. няма как да бъдат укрепени след товаренето. Дърпаш 3 метра напред и техен служител ти слага пломбата веднага. Като си голяма специалистка по снимките във форума, защо не качи снимката, която ти пратих на стоката и от която се вижда всичко това??? На следващо място: При получаването на ЧМР от офиса на Тотал не ми разрешиха да пиша, че не съм присъствал на товаренето, за което ти бе уведомена. Тогава ти казах и за укрепването – че не е възможно. Знаейки колко неукрепен е товара се стремях да карам внимателно. Но в едно задръстване(каквото ти никога не си виждала) движението е бавно и периодично. При едно такова, един тъпак се намести пред мен на скорост и наби спирачки. Всичко това ти го обясних и тогава те попитах:" Трябваше ли да го ударя и да запазя товара, или да набия спирачки и да запазя тъпото копеле?"  Аз предпочетох да запазя тъпанара, който смяташе, че 40-тонна композиция може да спре така, както спира неговата ЛЕКА кола! Все пак спрях – на половин метър от него!Сигурно съм сгрешил... според теб... При тази ситуация варелите се накланят напред  и се удрят един в друг(макар и да карах бавно-като в задръстване), което предизвиква леко огъване на варелите от удара с по-задния. Няма спукване, няма изтичане на масла. Защо, Мая, преиначаваш нещата??? Защото ти изнася винаги шофьора да е виновен! В последствие маслата от огънатите варели са прелети в нови варели и това е щетата. Дали са 2100 евро? Не съм сигурен, защото за нищо не Ви вярвам. Това, че не можете да си позволите да платите на адвокат, който да Ви защити си е Ваш проблем. Защо не разказа как Красимир вися 14 дни в Люксембург, докато се натуткате да оправите боксуващия му съединител и за който той Ви уведоми още в Зеебрюгге преди да е тръгнал? Защо не разказа как ме накара да стоя три дни и три нощи в третия камион на Митко без акумулатори – на тъмно и на студено, докато ти създаваше ,,перфектната" организация по доставката им от БГ? Защо не обясни, че за теб шофьорите са роби, които трябва да бъдат експлоатирани докогато е възможно? А всички снимки, които Мая е публикувала са мои-с моя фотоапарат, с намерения от мен свободен Интернет...
                                                              Следва продължение...

Don_Bazilio