• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Сет-Стойчо Михалев

Започната от Don_Bazilio, Вторник, 28 Август, 2012, 11:06:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Цитат на: DENINI - Събота, 06 Октомври, 2012, 19:59:42
Според теб кое е нормалното заплащане за първия месец?Навсякъде се започва на изпитателен срок.ВЪВ ВСЯКА ФИРМА.Съвестните остават след изпитателния срок,тарикатите си заминават.Може и без последна заплата даже.Никой работодател не си пада по тарикати на дребно.
А после, давате ли премиални за останалите?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

DENINI

Повишава им се заплатата,поощряват се бързо изпълнен курс без нарушения и издънки.За допълнително свършена работа.

DENINI


stoil nedev

Цитат на: DENINI - Събота, 06 Октомври, 2012, 19:59:42
Според теб кое е нормалното заплащане за първия месец?Навсякъде се започва на изпитателен срок.ВЪВ ВСЯКА ФИРМА.Съвестните остават след изпитателния срок,тарикатите си заминават.Може и без последна заплата даже.Никой работодател не си пада по тарикати на дребно.
Написал съм че никога няма да ги дадете тези пари( 1200-1300лв.).
Много добре знаете това , много по добре от мен.
Да останат съвестните ??? може би.....да ,а може би не и в БГ и изобщо не и в Пловдив!
Тарикати на дребно са точно превозвачите ..... и то точно тези които се занимават с  релации в които има повече смяна на валута , тази с Турция е една от тях. Тук стотинка там куруш обменил -заменил  и винаги като я смятате така я изкарвате че да спадне поне 20% от и без това смешното заплащане дето го обещавате.
После се започват едни обяснения..... едни плитки превозвашки лъжи...... -Да ти си добър шофьор, добре се спряваш ит.н. и дрън-дрън-дрън заучени превозвашки изтъркани фрази-. Обаче мога да ти дам.....(назовава се минималната и смешна сума ) тъй като понеже защото никой няма да ти даде( началник или шеф) повече от тези пари.........
Мога да Ви пиша тука за тези неща до утре сигурно, защото ги знам много ама много добре. Просто не е необходимо.
Нарочно не пиша реалните цифри за заплащане( които страхотно добре знам) за да не създавам излишни интриги и спорове.
Всички шофьори на повече от 5г.професионален опит в международния транспорт знаят че всички превозвачи по градове си имат неписани картелни споразумения(така ако мога да се изразя ще е най-точно) към които се придържат и които разбира се са само и единственно в тяхна полза.
Не откривам топлата вода г-н Шеф не мисли че я откриваш и ти ....
Въпреки това ти пожелавам да си намериш някой що годе свестен шофьор и да не го "работиш" както Вие се изразихте. И дано (нещо не толкова маловажно) той да не тръгне да търгува с едни стоки дето като го хванат ...... и подарък камиончето на абитата може да иде!
Това зависи единственно и само от Вас.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

DENINI

Проблема господин Недев е че работодател и работник трябва да гледат в една посока и да се разбират.Аз затова давам малки гъдели за да са ми съвестни работниците.Затова и подбирам при наемане.Не дебна за кражби на дребно,но усетя ли че на някого му се услажда има проблем.Ти например колко курса можеш реално да ми направиш от София до Гебзе за месеца?

stoil nedev

Цитат на: DENINI - Събота, 06 Октомври, 2012, 21:29:22
Ти например колко курса можеш реално да ми направиш от София до Гебзе за месеца?
Значи...... не съм ходил в нея посока от повече от три години но .....
Броят на курсовете зависи единственно и само от бързото завръщане и от ( НАЙ-МНОГО) желанието и на двете митници -гранични да работят нормално което рядко е така.
Освен това вътрешната митница на абитата е ........пази боже.
Сигурен съм че ще има най-малко 4 дни дрямане от там нататък каквото стане ..... и дано да е по малко мотането.
В тази релация срокове няма и не може да има.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

loshdancho

Бих ти отговорил, като така питаш отговора, ще бъде този:
-Колкото има.
Иначе  такъв въпрос от работодател ми звучи меко казано странно, защото Той много добре знае колко курса е редно да се направят.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

DENINI

Как 4 дни дрямане???За 4 дни курс.Ако може и за 3дни.

stoil nedev

Цитат на: DENINI - Събота, 06 Октомври, 2012, 21:50:52
Как 4 дни дрямане???За 4 дни курс.Ако може и за 3дни.
Аз пиша на български ..... но може би не се изясних?
значи  два дни за входяща и изходяща митница между двете държави после още ден или ден и половина при тях импортгюмрук и експортгюмрюк ( сигурно знаеш какво е гюмрук-митница) понеже там всички са много бързи сръчни и работни.
Включих БГ-митниците в това ( без размотаване .... характерно и за тях разбира се )
Така дотук добре..... ако ме и натоварят веднага и ефективно и бързо  по адресите всичко свършва успешно за не по-малко от 6-7 дни. Смятам и обратния курс т.е. БГ-ТР-БГ.
Това е един реален и добър вариант.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

emo

Цитат на: DENINI - Събота, 06 Октомври, 2012, 21:50:52
Как 4 дни дрямане???За 4 дни курс.Ако може и за 3дни.
Ако няма митници и граници,и ако няма тахограф , може и за 2 дни

DENINI

Говорим при нормални условия.Без километрични опашки на граница.

emo

Все пак това е Турция,но ако всичко по товара,границите и митниците е ок, може да се правят по курс на седмица.

stoil nedev

Цитат на: DENINI - Събота, 06 Октомври, 2012, 23:38:07
Говорим при нормални условия.Без километрични опашки на граница.
Да точно при нормални условия максимум курс на седмица. По нормално от това няма как да бъде.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

SEMPER

Цитат на: noemia - Петък, 05 Октомври, 2012, 16:49:17
Здравей Христо /don bazilio/,
Не можеше да прецениш ситуацията и караше САМО ПО НАВИГАЦИЯ. Влезна в алейка за колоездачи за да идеш до една огромна фирма с главен път до нея като сланце, в резултат на което ми разказа играта на гумите има щети по шасито на контейнера, събори ограда на къща за което дори не разбра. Човека те настигна с колата си за да ти каже какво е станало!


На мен пък ми е любопито защо снабдявате водачите с навигации,които очеизвадащо не са подходящи за LKW

Според вас колко струва една нормална камионска навигация, и съпоставима ли е с евентуалните щети ,които в случая се се превърнали в напълно реални, изпращайки служителя си на път с навигация я за автомобили, я за мотоциклети.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

ivopifeca

С тия навигации.....В Испания,отивам за пръв път, събрах си групажите,води си ме перфектно,втория ми курс след третия адрес така се увъртех в Мадрид...като ме заби в една тясна улица,като в началото нито имаше забрани за камиони,тонаж и т.н.,еи така не съм се препотвал никога,мани,мани,идваше ми да я сгазим после,дип че не беше моя,ако беше я залагах под предната гума и минавах.Понекога маи си бъркат и то грубо ???

loshdancho

Цитат на: SEMPER - Неделя, 07 Октомври, 2012, 19:20:34

На мен пък ми е любопито защо снабдявате водачите с навигации,които очеизвадащо не са подходящи за LKW

Според вас колко струва една нормална камионска навигация, и съпоставима ли е с евентуалните щети ,които в случая се се превърнали в напълно реални, изпращайки служителя си на път с навигация я за автомобили, я за мотоциклети.
Моля ви се не ме спуквайте от смях...
Коя навигация е перфектна? Коя ще те заведе до адреса без да сбърка? Има ли такава?
Как ли са карали колегите, и аз също преди да има навигации???? Направо главата не ми го побира... ама всеки е тръгнал да става ШаФиЬОр и си мисли, че всичко що лети се яде....Прав е Драйвъра за високомерието си...Много хляб има да изядете докато се научите какво да правите в сложни ситуации... и дори да има такива да излезете от тях сухи... Какво оначава да те обърка навигация???? ти за какво си  зад волана карти има ли? Атлас има ли? Колеги има ли? Защо не питаш?... Защо не слизаш да огледаш? Кое те кара да караш като овца? Лист и химикалка ще ти свършат по-голяма работа от  всичко друго...
  Истински сучай:
Тръгвам за Австрия като трябва да разтоваря в Унгария преди това..
Колега ме пита къде съм тръгнал без навигация???? Не съм могъл да се оправя... Щото било много трудно...
Какво да му отговоря????Казах му:
- Преди да е имало навигации как са пътували??? и си тръгнах....




ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.