• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Сет-Стойчо Михалев

Започната от Don_Bazilio, Вторник, 28 Август, 2012, 11:06:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Boroman21

То па един кеш , събирам от 3 месеца да си купя лаптоп за 900 лв.

Boroman21


imter

А тази кеш пара,подаряват ли ни я ?Нещо не разбирам,ако ни няма нас,вие как ще си плащате кредитите и лизингите,или ще карате по 3 камиона едновременно?

imter


Lorinser

Цитат на: DENINI - Понеделник, 22 Октомври, 2012, 22:46:15
Радвайте се,че има чорбаджии да ви дават кеш пара,не злобейте!

Некадърници, като не можете да правите бизнес, гледайте крави и оставете на големите фирми да си вършат работата.Заради вас некадърници сме по чужбина, щото ако не сте вие некадърници, отдавна да имаше някоя европейска фирма в България.Вие се радвайте, че не са ви ломотили, като се е.авате с хората.

DENINI

Цитат на: imter - Понеделник, 22 Октомври, 2012, 22:52:39
А тази кеш пара,подаряват ли ни я ?Нещо не разбирам,ако ни няма нас,вие как ще си плащате кредитите и лизингите,или ще карате по 3 камиона едновременно?
Трябва да има разбирателство и компромиси.Ако тръгнем да се доказваме е ясно кой е губещ.Аз например нямам лизинги,мога да си позволя да платя обучението на брой шофьори които после да обвържа финансово с договори.От тази схема вкарвам 10 новобранеца дето да папкат вашия хляб.Хайде осъзнайте се.Разбирателство трябва да има и съпричастност.Не става да искаш заплата 4000 лева и камион евро 5-ца,сервиз да ти смени гума и да си спиш у вас 2 пъти в седмицата.

Boroman21

Компромисите май са само от страна на шофьорите  , има фирми където това е възможно без компромиси .Както се казва трябва да се отсее плявата не само от  шофьорите а и от фирмите  предлагащи работа на същите.

Lorinser

След като вземаш Европейски навла ще ги плащаш тея 4000 лева, ще има сервизно обслужване навсякъде по Европа.Ще ги плащаш, така както ги плащат Европейските фирми.Нямаш лизинг, защото си изплатил камионите от гърба на работниците.Тарикати...Знаеш ли кога ще ти карам за под 4 бона по Европа-През крив макарон, като мога да си бачкам в Испанска фирма за същите пари и осигурен на 1100 евро.

DENINI

Цитат на: В.Димитров - Понеделник, 22 Октомври, 2012, 23:05:45
Некадърници, като не можете да правите бизнес, гледайте крави и оставете на големите фирми да си вършат работата.Заради вас некадърници сме по чужбина, щото ако не сте вие некадърници, отдавна да имаше някоя европейска фирма в България.Вие се радвайте, че не са ви ломотили, като се е.авате с хората.
Ганьо Цървуланьо, стой си в Испанско,че тук мъка. С тези ти познания за "БИЗНЕС" и кенефа у вас (на двора най вероятно) не можеш да измажеш.На мен ми се повръща от паплач като теб.Все ви е малко,ха стойте си там.Ама и там ви нещат, щото нещо ви не бива,затова злобеете.Ние тук търсим отговорни хора които за 1500лв. работят 5 дни в седмицата 4 седмици месечно.Ти ходи се гъзи на чужденците дето са ашладисвали майка ти,баба ти,сестра ти,сега и теб.Даваш добра почва да го правят и с дъщеря ти за някое евро повече.Е затова ми се повръща от хора като теб!

Красимир

Цитат на: DENINI - Понеделник, 22 Октомври, 2012, 23:10:39
Трябва да има разбирателство и компромиси.Ако тръгнем да се доказваме е ясно кой е губещ.Аз например нямам лизинги,мога да си позволя да платя обучението на брой шофьори които после да обвържа финансово с договори.От тази схема вкарвам 10 новобранеца дето да папкат вашия хляб.Хайде осъзнайте се.Разбирателство трябва да има и съпричастност.Не става да искаш заплата 4000 лева и камион евро 5-ца,сервиз да ти смени гума и да си спиш у вас 2 пъти в седмицата.
С изключение на двата пъти спане в нас,другите неща ги искам,ДА
Владея 5 езика и съм по пътищата вече 12 години,колко ще ме оцени един шеф като теб ми е интересно?
Аз съм шофьор,а не монтьор или поне заплатата ми е за шофьор ;)
А за тези 10 новобранеца,като ти издънят пет срока доставка и не получиш пари,ще се сетиш че по-добре 5-ма опитни за по 4000 от колкото 10 новобранеца за 4000
Иначе за компромисите съм съгласен,но да не са само от едната страна
ПО-ДОБРЕ 20 МИНУТИ ПО-КЪСНО,ОТ КОЛКОТО 20 ГОДИНИ ПО-РАНО

Lorinser

Така ли? Значи некадърни сме, че бачкаме за 4 бона, а кадърните бачкат при теб за 1500 лева. Ей палячо мери си приказките да не плачеш.
Нямаш бегла представа имитацио на шеф колко езика и образования имам аз.Не ме познаваш, но аз те опознах набързо.Типична малоумна БГ мутра с лабилна психика.

DENINI

Цитат на: Красимир - Понеделник, 22 Октомври, 2012, 23:23:25
С изключение на двата пъти спане в нас,другите неща ги искам,ДА
Владея 5 езика и съм по пътищата вече 12 години,колко ще ме оцени един шеф като теб ми е интересно?
Аз съм шофьор,а не монтьор или поне заплатата ми е за шофьор ;)
А за тези 10 новобранеца,като ти издънят пет срока доставка и не получиш пари,ще се сетиш че по-добре 5-ма опитни за по 4000 от колкото 10 новобранеца за 4000
Иначе за компромисите съм съгласен,но да не са само от едната страна
Нещо не се сещам обаче.Инвестирам хиляди в тях и ги заробвам да работят за мен известно време.Хора млади енергични,нахъсани ги правя на момента веши конкуренти.Кой ще спечели? После предавам схемата по другите градове.Ефекта за такива като теб е доста тегав.Него искам това,но такива като теб го предизвикват.

Lorinser

#145
Ти май се взе много насериозно? Я да ми драснеш телефоният си номер на лична, да не се налага да те търся аз.Ще ти покажа аз кой са гласили.

Причина за редакция: Нецензурни думи!

Красимир

Извинявай инвеститоре,не знаех че можеш да си позволиш десетки хиляди левове в обучение и загуби.
Само че след втората издънка и контрагентите ти ще избягат,и като те напишат два пъти в Спедитор-а и си се наиграл.
Заробваш ги,само че те,конкурентите ми могат да те загробят, ;)
ПО-ДОБРЕ 20 МИНУТИ ПО-КЪСНО,ОТ КОЛКОТО 20 ГОДИНИ ПО-РАНО

DENINI

#147
Цитат на: В.Димитров - Понеделник, 22 Октомври, 2012, 23:25:07
Така ли? Значи некадърни сме, че бачкаме за 4 бона, а кадърните бачкат при теб за 1500 лева. Ей палячо мери си приказките да не плачеш.
Нямаш бегла представа имитацио на шеф колко езика и образования имам аз.Не ме познаваш, но аз те опознах набързо.Типична малоумна БГ мутра с лабилна психика.
Опаа.нещо някой друг е лабилен."Палячо" беше модернен лаф в началото на 90-тте.Ясно ми е вече колко си свеж :P.Хайде ходи се гъзи по Испанско.

Цитат на: В.Димитров - Понеделник, 22 Октомври, 2012, 23:35:31
Ти май се взе много насериозно? Я да ми драснеш телефоният си номер на лична, да не се налага да те търся аз.Ще ти покажа аз кой са гласили.
Ха стой си у Испанско,нали е готино да ти влиза.И работа няма,ти защо си идваш викаш???

Цитат на: В.Димитров - Понеделник, 22 Октомври, 2012, 23:05:45
Некадърници, като не можете да правите бизнес, гледайте крави и оставете на големите фирми да си вършат работата.Заради вас некадърници сме по чужбина, щото ако не сте вие некадърници, отдавна да имаше някоя европейска фирма в България.Вие се радвайте, че не са ви ломотили, като се е.авате с хората.
Ганьо–Цървуланьо,по достойно е като не те кефи БГ работодателя да си основеш ти бизнес и да работиш за себе си,а и да покажеш на бившия си работодател какъв некадърник е,не да ходиш да се продаваш на следващ и по следващ работодател.Ти си избрал варианта на вечните губещи.Замисли се и го промени,ако имаш вече избор разбира се. ;)

Цитат на: Boroman21 - Понеделник, 22 Октомври, 2012, 23:18:06
Компромисите май са само от страна на шофьорите  , има фирми където това е възможно без компромиси .Както се казва трябва да се отсее плявата не само от  шофьорите а и от фирмите  предлагащи работа на същите.
Тук си прав, ако шефа не ти плати в уговорения срок значи наистина има проблем.Всеки трябва да знае за какво работи.

Причина за редакция: Четири поредни публикации!

imter

Колега DENINI,имах друго впечатление от вас,с оглед постовете които пишехте,но явно си показахте и вие манталитета :),на средностатистическия български превозвач.Не може при едни и същи навла и заплащане,едни фирми да могат да дават,а други да чакат да обучават новобранци и да не дават.Това е просто смешно и особено с това да давате пример :).Работа е имало преди нас,ще има и след нас ;).

driver1

DENINI, анонимнико! Как разбра, че се гъзим в Испания? Как разбра, че не ни искали? Аз пък ще те светна, че българските шофьори са на най-голямо уважение сред чужденците в бранша.Румънците, разбира се, преобладават, но те са и много по-многобройна нация, а и много по-масово се изнесоха след промените.
  И друго да ти кажа: във фирмата в която работя от 8-9 месеца доскоро бяха само словаци и един унгарец. Сега останаха само трима, а и те са пътници. Шефа предпочете българите, не защото се гъзят (има и такива, естествено), а защото работим много повече.Истина е - скъсвам си гъза от бачкане, но в рамките на правилата, има и проблеми, но в края на месеца като си видя заработката и ми минава всякаква умора. Нямам заработка под 2200евро, а за месец октомври ще бъдат много повече, защото се случи да направя 5курса до Франция и Белгия, вместо обичайните - 4. Всяка събота и неделя почти съм си в къщи, а когато се случи, че имам да разтоварвам в Барселона в понеделник, а тъй като фирмата ми е в Кастельон, оставям камиона и шефа ми има грижата да ме вземе попътно колега от там, където съм и в понеделник отново друг колега да ме върне за да си разтоваря, но и да прекарам уикенда със семейството си. Ти никога не би го направил, особено като виждам какъв е речника ти. А'пропо, ако има някой, който да е нежелан в Испания, то са именно българските превозвачи, защото именно те са се нагъзили и подбиват навлата. А как го правят? Сам ще се сетиш - за сметка на шофьорите си, нито нормална заплата им дават, нито осигуровки, нищо...Твоите разходи в Испания в никакъв случай не са по-високи от тези на испанците. Защо българския превозвач плаща по-малко от половината? Къде отива разликата? Въпрос с понижена трудност - като за новоизлюпен бизнесмен-превозвач, който много си е повярвал, съдейки от писанията му.

driver1