• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Нов MAN ?

Започната от Trucker_Boy, Четвъртък, 30 Август, 2012, 21:26:03

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Цитат на: monterei - Събота, 22 Септември, 2012, 09:49:12
Новото окачване - предния мост да, но е ... опция.
Скоростите - нищо ново под слънцето. На Кантера го има от една година, а на VW поне от 3-4.
Двигател - стар мотор, модифициран за Евро 6.
Чета внимателно :)
А Bugatti Veyron от кога го предлага двойният съединител ако знаеш......
Двигателя е същия ... пак на VOLVO.
Мани мани ще ме спукате от смях.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

monterei

Цитат на: loshdancho - Неделя, 23 Септември, 2012, 08:11:10
А Bugatti Veyron от кога го предлага двойният съединител ако знаеш......
Двигателя е същия ... пак на VOLVO.
Мани мани ще ме спукате от смях.
не знам за Бугати, но ще съм ти благодарен да ме светнеш на кое казваш ново в мотора на Волво? Най-вероятно имаме различни разбирания за това какво е ново и кое не. За мен, нов камион е новия Актрос, където мотора е различен от този в стария, както и цялата гама модели камиони на Мерцедес. Такова обновление няма в нито една фирма от големите 7. обратния пример - старият Актрос - V-образния им двигател е по-дърт от мен. Разликата между Евро 3 и Евро 5 в конструкцията е минимална и за мен това не е нов двигател, а модифициран стар.

monterei


!na

Цитат на: monterei - Неделя, 23 Септември, 2012, 10:05:34
не знам за Бугати, но ще съм ти благодарен да ме светнеш на кое казваш ново в мотора на Волво?

Ще ти отговоря на въпроса с въпрос - защо нещо, което е доказано работещо добре да се захвърля и да се прави изцяло наново?

Относно критериите какво означава нов камион, може би си прав, но при положение, че един камион има нова кабина, промени в шасито и окачването (независимо опции или стандарт - все пак правото на избор е над всичко), нова силова линия, в т.ч. ново поколение скоростна кутия и т.н., значи е нов.

И друго, тук говорим за камиони, а не по принцип ППС. В този смисъл е незряло да сравняваш технологии, съществуващи при леките автомобили с едва прохождащи сходни в товарните, не мислиш ли?

П.С. Извинения на всички, че дискусията е встрани от темата.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

kron

Прав е колегата Монтерей,изцяло обновен е Мерцедес изцяло нова кабина изцяло нов мотор,докато при другите марки се промени отделен елемент от стария модел ;D

loshdancho

Цитат на: monterei - Неделя, 23 Септември, 2012, 10:05:34
не знам за Бугати, но ще съм ти благодарен да ме светнеш на кое казваш ново в мотора на Волво? Най-вероятно имаме различни разбирания за това какво е ново и кое не. За мен, нов камион е новия Актрос, където мотора е различен от този в стария, както и цялата гама модели камиони на Мерцедес. Такова обновление няма в нито една фирма от големите 7. обратния пример - старият Актрос - V-образния им двигател е по-дърт от мен. Разликата между Евро 3 и Евро 5 в конструкцията е минимална и за мен това не е нов двигател, а модифициран стар.
Я тогава ми кажи какъв е мотора на AXSOR-1843,1844. щОТО ВСЕ СИ МИСЛЯ, ЧЕ НЯМА V-6.
А ако под мотор разбираш само броя на цилиндри и дали е V-образен ми става ясно колко въобще разбираш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

monterei

Цитат на: loshdancho - Неделя, 23 Септември, 2012, 12:09:09
Я тогава ми кажи какъв е мотора на AXSOR-1843,1844. щОТО ВСЕ СИ МИСЛЯ, ЧЕ НЯМА V-6.
А ако под мотор разбираш само броя на цилиндри и дали е V-образен ми става ясно колко въобще разбираш.


Интересен модел е Аксор 1844. Не съм чувал за такъв, следователно нямам идея с какъв мотор е. :'( Аксор 1843 е с редови шестак, който се влага и в доста автобуси. Съвсем ясно изразих мнение кое е ново и кое е старо модифицирано. Не съм го писал, за да се заяждам!

monterei

#21
Цитат на: !na - Неделя, 23 Септември, 2012, 10:17:55
Ще ти отговоря на въпроса с въпрос - защо нещо, което е доказано работещо добре да се захвърля и да се прави изцяло наново?

Относно критериите какво означава нов камион, може би си прав, но при положение, че един камион има нова кабина, промени в шасито и окачването (независимо опции или стандарт - все пак правото на избор е над всичко), нова силова линия, в т.ч. ново поколение скоростна кутия и т.н., значи е нов.

И друго, тук говорим за камиони, а не по принцип ППС. В този смисъл е незряло да сравняваш технологии, съществуващи при леките автомобили с едва прохождащи сходни в товарните, не мислиш ли?

П.С. Извинения на всички, че дискусията е встрани от темата.


Леле. Тука стана като Левски - ЦСКА.

Логиката ти е железна:)


Цитат на: kron - Неделя, 23 Септември, 2012, 10:21:40
Прав е колегата Монтерей,изцяло обновен е Мерцедес изцяло нова кабина изцяло нов мотор,докато при другите марки се промени отделен елемент от стария модел ;D

Благодарско. Има хора дето разбират какво искам да кажа.

monterei

#22
     Поредни публикации!!!

!na

Цитат на: monterei - Неделя, 23 Септември, 2012, 22:59:32
Леле. Тука стана като Левски - ЦСКА.

Логиката ти е железна:)

Не разбирам какво имаш предвид.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

loshdancho

Цитат на: monterei - Неделя, 23 Септември, 2012, 22:54:50
Интересен модел е Аксор 1844. Не съм чувал за такъв, следователно нямам идея с какъв мотор е. :'( Аксор 1843 е с редови шестак, който се влага и в доста автобуси. Съвсем ясно изразих мнение кое е ново и кое е старо модифицирано. Не съм го писал, за да се заяждам!
Абе разбираш ги Мерцедесите... щом ми видя грешката, трябваше да е написано 1840.
Но не ти е станало ясно, че не Мерцедес е фирмата, която вкарва новите неща в бранша.
Уж нов модел, а вече е морално остарял... Няма си независимо окачване, двоен амбреаж в комплект с нови скорости, а и рекламираното ekorolling(не съм сигурен за правописа) е отдавна познато в VOLVO.
От IVECO също  също имат нововъведение-EURO6  без EGR, което обезсмисля 8год. труд по новият АКТРОС.
Та какво става с изцяло новият модел?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

monterei

ок. за Ивеко съм съгласен, че е яко решението за мотора.
Екоролинг - не разбирам какво имаш предвид.

Тъпото при камионите е, че всяка дреболия се обявява за революция.

А за Актроса - сори, ама е най-новаторския камион от 2000г. насам. Предполагам, че Скания скоро ще изкарат най-малкото нова кабина, пък може и някоя техническа щуротия да са измъдрили. може пък и да ми грабнат вниманието. За Волво - пак сори, но не ме радва. Старата кабина ми харесва повече.

loshdancho

Това окачване се предлага от MAN  от поне 2004 год.  а MERCEDES  го обявяват за ново...


Ето ти и ekoroll (движение по инерция) Ина може да ти каже от  коя година се предлага в I-SHIFT, с друго име разбира се , но функцията е една и съща.


ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

!na

Цитат на: loshdancho - Сряда, 26 Септември, 2012, 07:31:45
Ина може да ти каже от  коя година се предлага в I-SHIFT, с друго име разбира се , но функцията е една и съща.

2006
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

monterei

Цитат на: loshdancho - Сряда, 26 Септември, 2012, 07:31:45
Това окачване се предлага от MAN  от поне 2004 год.  а MERCEDES  го обявяват за ново...


Ето ти и ekoroll (движение по инерция) Ина може да ти каже от  коя година се предлага в I-SHIFT, с друго име разбира се , но функцията е една и съща.




Абсолютно си прав за:
1. окачването на МАН-а.
2. I-Shift също си така.

но пък да добавя още нещичко за новия Актрос (само не ме карай да ровя из нета, че от 3 седмици се бъхтя за тия раздатъчни кутии:)).
1. Окачването на задния мост е подобен със същата идея като при МАН. Има е 4 балона, както е не само в МАН-а, а и в първия Актрос и още куп други марки. И двата моста също са променени.
2. Volvo е първата марка, която да налага автоматизираната кутия, а Мерцедес е първата, която го прави стандарт. Поне до старите модели на Волво и Актрос двете кутии са абсолютно сравними, като при отделните функции, ту едната е по-бърза, ту другата. Мерцедес МР3 има е две функции повече в сравнение с ФХ, едната от които беше някаква тъпотия. Power shift на Мерцедес го има отдавна, но не мога да кажа екорол функцията откога е. (Пак ще падне ровене:(). Все пак да не забравяме, че това е несинхронизирана 12 степенна кутия, която пък е измислена през миналия век, но е и въпрос на технология самото и приложението.
3. Във връзка с точка 1, има промяна в шасито на Актроса - няма нищо общо със стария. (някой да е чул през последните 10 години някой да е сменял шаси?) Отиваш до Балкан Стар и гледаш. Двата камиона са един до друг, а ако хванеш и някой по-оправен там (ако намериш:)) се качваш и караш.
Има много яки работи в немския Trucker, ама можеш да го купиш на бензиностанциите в немско. Тука - "Камиони" - ако щеш. Всяка втора страница реклама.

loshdancho

За мен от Мерцедес са е опитали да вложат всичко(или повечето) от измисленото до сега, все пак са го мисли ли 8 год. и е нормално да подобрят някой стари неща, но се оказва, че са измисли ли топлата вода... не те  вкарват нивите неща в бранша,а  да ги обявяват за "ново измерение".....и това ме дразни,и когато почнат с маркетинга после.
Примери колкото искаш... Като се почне от EPS-  с новото име POWERSHIFT,  та се мине през BLUTEC , SEFTYTRUCK  и т.н.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.