• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

На "двойка" или сам

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Четвъртък, 13 Септември, 2012, 03:07:37

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

stoil nedev

Те паразитите са навсякъде. Крадат какво сварят от хладилника и т.н. :D :D :D Да не спамим и да се оливаме сега. Двойката шофьори не е   за предпочитане, само безсъние, утрепия и излишни ядове!!!
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

stoil nedev

Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Roshko

Цитат на: stoil nedev - Събота, 15 Септември, 2012, 22:26:31
Те паразитите са навсякъде. Крадат какво сварят от хладилника и т.н. :D :D :D Да не спамим и да се оливаме сега. Двойката шофьори не е   за предпочитане, само безсъние, утрепия и излишни ядове!!!

Това е твоя поглед върху нещата, но както съм писал по-горе, монетата има две страни... ;)
За теб чашата е полупразна, за мен полупълна и те така... На вкус и на цвет, тавариши нет...  ::)

Roshko


driver1

  Моето отношение за шофирането по двойки е крайно отрицателно и признавам, че причината е у мен. Секви чешити тъпчат земята и може би и аз съм един от тях. Истината е, че особено ценя личното си пространство и правото на самостоятелни решения и избор на ежедневен бит. Не бих наложил на никого да се съобразява с мен, но и на мен ми е неприятно да съм принуден да се съобразявам и приемам чужди решения с които иначе не съм съгласен. А при съвместна работа и живот в два квадратни метра това е неизбежно. Освен това, след като тегля чертата, стигам до извода, че този начин на работа е изгоден почти изцяло за фирмата, но не и за шофьорите. Пък и ми се струва, че води до някакво оскотяване и превръщане на хората в машини за пари. И, да - за мен явно чашата е наполовина празна. И предпочитам да остане такава.

Roshko

Цитат на: stoil nedev - Петък, 14 Септември, 2012, 19:25:44
Не всички в нашата хубава фирма работят така. ;)
Май пропуснах дебело да подчертая, че споделените опит и мнение са базирани на пребиваването ми във фирмата от първата секунда, до последния час /ако с постъпването си съм бил по-специален не знам на какво/кой да отдам тази чест/  и са заимствани от тези на болшинството от колегите ми. Не претендирам за 100% извадка, и не отговарям за частни случаи, един от които вероятно е твоя...! Успех! ;)

Huligan

#19
На двойка, ама да се разбираш с колегата. Или да е някой авер, а не някой професор, който е компетентен за всичко. Един приятел си заряза колегата в Германия, на един аутохоф. ;D

kaloyan Mladenov

Карах с баща ми двойка....никога не сме се карали през живота , е требваше да се качиме на камион и двамата,такива скандали сме си спретвали ,че не е истина.
Дълго време двама които не са свикнали да са заедно да ги затвориш в два квадрата просто е въпрос на време да избухне нещо.

Roshko

Цитат на: Huligan - Неделя, 16 Септември, 2012, 08:25:30
На двойка ама да се разбираш с колегата или да е някой авер а не някой професор който е компетентен за всичко,един приятел си заряза колегата в германия на един аутохоф ;D

Начи в случая в кабината са били двама професорите, е те тогаа е мноу кофти!  :D

abator

Аз двойка не карам. Познавам достатъчно хора, които уж бяха приятели, а се изпокараха на такива курсове. По-горе колегата driver1 го е казал много точно и няма смисъл да го повтарям.

admin

Последните ми два курса съответно до Гърция и до Румъния бяха с ортак и мисля повече да не се занимавам с глупости. Омръзна ми да му слушам напътствията, които по мое мнение въобще не са правилни. Също така установих, че не мога да се концентрирам в пътя от постоянното му следене по какъв начин карам. И преди съм карал с колега, но този път въобще не ми хареса.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Huligan

Аз карах с един който ми казваше че палеца на половинките не трябвало да го бутам предварително а един момент преди да сложа половинката и той не бил виждал някой така да сменя половинки като мене 8)

admin

Цитат на: Huligan - Понеделник, 17 Септември, 2012, 22:07:20
Аз карах с един който ми казваше че палеца на половинките не трябвало да го бутам предварително а един момент преди да сложа половинката и той не бил виждал някой така да сменя половинки като мене 8)

И що така трябва да правиш? Аз пък винаги след превключване си щракам палеца, за да ми е готово за следващо превключване.
А на мен последния сменник ми каза, че било хубаво двигателя да поработи половин до един час преди тръгване.
Разни хора, разни идеали.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Slav_305

Цитат на: admin - Понеделник, 17 Септември, 2012, 22:20:26

А на мен последния сменник ми каза, че било хубаво двигателя да поработи половин до един час преди тръгване.

Че то за толкова време, че изгори нафта за 20-30 километра пътуване. Де е логиката на това упражнение? Освен ако не е кучешки студ и дръгела нема печка- тогава може, ама иначе...  ???
Play Golf, don't drive it!

admin

Цитат на: Slav_305 - Понеделник, 17 Септември, 2012, 23:07:32
Че то за толкова време, че изгори нафта за 20-30 километра пътуване. Де е логиката на това упражнение? Освен ако не е кучешки студ и дръгела нема печка- тогава може, ама иначе...  ???

За разгара на лятото става дума, преди месец и нещо. И аз се чудих защо е нужно, но отговорът беше - "така е по-добре за двигателя". :D
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Slav_305

 :D Така е по- добре за двигателя, или за него, че му е било жега, та иска климатика да потрака повечко?
Дори и децата знаят, че най- добре за двигател, скорости, дифренциали и т.н. най- добре е в движение, не тракане на място. :) Ако стане така, че да се кача на двойка, дано не попадам на такива, че като нищо ще го наврва в ремаркето.  :D
Play Golf, don't drive it!

Huligan

Нямам представа защо натресоха ми го да го уча а въпросният колега е на годините на баща ми преди това е карал микробус и ми вика че никога не е виждал някой така да сменя половинките като мен,при неговото каране камиона няма равно няма баир все над 2000 оборота викам човеко ти само ме вкарваш с горивото недей така да тормозиш двигателя,отговора беше лапе ти акъл не ми давай,не искаше и да кара много под предтекста че не знаел пътя,шайбата му е заредена в 8 сутринта тръгваме да караме в 11 и той в 12 ми казва да се сменяме че той нямал часове били минали 4 часа и след малко да се сменяли,нямам думи не пожелавам на никой да кара с такъв човек.

Huligan