• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Проблем със Scania 124-420

Започната от aaza, Вторник, 02 Октомври, 2012, 12:10:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

aaza

На таблото свети оранжева лампа, на която има кръг, ограден с пунктирани скоби. Проблема не е в износени накладки.

Някакви идеи?

aaza


ivopifeca

Да не е АБС,ама па то че си го изпише ,ако е тои ???

ivopifeca


admin

Цитат на: aaza - Вторник, 02 Октомври, 2012, 12:10:27
На таблото свети оранжева лампа, на която има кръг, ограден с пунктирани скоби. Проблема не е в износени накладки.

Някакви идеи?

Може би има проблем някъде по кабелите, които водят до накладките или датчиците за износени накладки.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

aaza

Когато махна кабелите от датчиците, продължава да свети.  :-\  Някаква техническа литература да знаете намира ли се и ако да, къде?

Също знае ли някой, ако е имало проблем заради който лампата е светнала, след отстраняването му, проблема остава ли в компютъра? И евентуално трябва да се отиде на диагностика, за да се изчисти грешката.

anatolii.v

На таблото вдясно(с капа4ето) ако свети лампа ,вкл. контакта и задьржаш бутона под лампата която свети. Броиш колко пьти мига лампата това е кода на грешката, званиш в Скания и си ОК.

aaza

Не е в капачето, в дясно от него е. Има прозорче с лампи, в което се намира тази, за която питам.

Ето къде се намира и как изглежда

https://plus.google.com/u/0/photos/107204613645981488772/albums/5794960049474443873/5794960054587837378

loshdancho

Точно за накладки си свети. Колкото да не ти се иска......
А това с  изключването на датчиците,... каква му е целта?
И да, запомнил е , че е без накладки след което при смяна трябва да му е каже , че  е с нови и да спре да свети лампата...
Евентуално ако е имало намеса на други хора и причини тогава лампата ще свети и след посещението при  диагностиката.
Тогава се разглобява и се мери дебелината на дисковете, ако е добре се презацепва датчика(калибрира се С КОНТРОЛ ОТ  ДИАГНОСТИК).
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Tihomir78

Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 04 Октомври, 2012, 07:54:55
Точно за накладки си свети. Колкото да не ти се иска......
А това с  изключването на датчиците,... каква му е целта?
И да, запомнил е , че е без накладки след което при смяна трябва да му е каже , че  е с нови и да спре да свети лампата...
Евентуално ако е имало намеса на други хора и причини тогава лампата ще свети и след посещението при  диагностиката.
Тогава се разглобява и се мери дебелината на дисковете, ако е добре се презацепва датчика(калибрира се С КОНТРОЛ ОТ  ДИАГНОСТИК).


А да питам и аз, понеже и при мен скоро светна същата лампичка, възможно ли е да се отнася за липса на феродо на ремаркето.

kron

Не вярвам,има ремаркета които имат система за следене на феродото но нямат директна връзка с влекача,при тях на борда има устройство на което светва лампа когато феродото намалее.Но все пак може и да греша но за мен си е някъде по влекача свършва феродото,при мен на мана светва на компютъра когато феродото падне под 5 % живот

loshdancho

Цитат на: Tihomir78 - Неделя, 07 Октомври, 2012, 07:52:47
А да питам и аз, понеже и при мен скоро светна същата лампичка, възможно ли е да се отнася за липса на феродо на ремаркето.
Не ми се вярва.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Tihomir78

А бе и аз така мисля, ама де да знам все пак да се консултирам с колеги с повече опит. На влекача уж феродото е ново....  ???

admin

Цитат на: aaza - Вторник, 02 Октомври, 2012, 18:52:22
Когато махна кабелите от датчиците, продължава да свети.  :-\  Някаква техническа литература да знаете намира ли се и ако да, къде?

Също знае ли някой, ако е имало проблем заради който лампата е светнала, след отстраняването му, проблема остава ли в компютъра? И евентуално трябва да се отиде на диагностика, за да се изчисти грешката.

Нали ти казвам, че ако някой от кабелите е протрит някъде, дори и да го откачиш от накладките, той пак дава на маса и лампата свети.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

kron

Защо ли ми се струва че и да откачиш кабела лампата свети,така че или някой датчик е дал фира или както е писал админа някой кабел е протрит.Има едно генерално решение на проблема извади лампата и няма да свети ;D ;D ;D

loshdancho

Цитат на: kron - Вторник, 09 Октомври, 2012, 09:02:22
Защо ли ми се струва че и да откачиш кабела лампата свети,така че или някой датчик е дал фира или както е писал админа някой кабел е протрит.Има едно генерално решение на проблема извади лампата и няма да свети ;D ;D ;D
Мда, ако ти светне и друга лампа действай по същия начин... Те (лампите) са сложени от фирмата с цел само да дразнят шафьоро....
Има една тема  в майстори.... след като я прочетеш.... и ако не си разбрал тогава...както се казва(храни маймуните и не пипай техниката),  закарай да ти калибрират датчиците.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

Мерсаж бате Данчо смятам че техническите ми познания са над средното ниво така че не ми се и чете ;D ;D ;D.А за калибриране на датчиците досега съм чувал само за Волво но и за там си имало начин да не се ходи на сервиз,затова ще си вадим ламби и те тва е ;D ;D ;Dако не че те търсим за помощ като техническо лице ;)

kron