• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Проблем със Scania 124-420

Започната от aaza, Вторник, 02 Октомври, 2012, 12:10:27

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Това с ваденето на ламбите и маймуните беше предзназчено за автора на темата...
А иначе при този модел на SCANIA се практикува ходене в сервиз  за изчистване на точно тази грешка - износените накладки след смяна на феродо. Дъртичка е и няма опцията сама да си познае , че е с ново феродо.
Просто   и казват с лаптопа, че е с нови накладки и да почне да мери от 100% феродото. Иначе ще си свети...
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

Благодарско за уточнението,не съм те разбрал ;)но това съм го чувал само за Волво и то кога оставиш да светне лампата иначе не светне ли и смениш феродото няма ядове не ще компютър ;D само слухове тъй съм чувал ;)

kron


loshdancho

Ако не е сменяван или отварян апарат или  сменяван датчик не се калибрират, само се  изчистват показванията от компа и се задава текуща стойност 100% на феродото, останалото си мери сам камиона. Но при разминаване на повече от определени проценти износване между ляво и дясно колело святка отново за износени накладки, дори да си има феродо.
Тогава се разглобява и се търси причината за неравномерното износване.
Колегата е казал, че е с ново феродо и това не би трябвало да е причината за светването на лампата. Остава само да се зададе стойността 100% с лаптоп.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Tihomir78

А бе при мен май наистина ще се окаже проблем с феродото, Първо че като се качих на бабичката нищо не и светеше, второ че оня ден ми се наложи по сериозно да спра на един светофар и определено ме дръпна на една страна. Та дори и да е сменено феродото ако водачите не са в цветущо състояние няма какво да се чудя. Остава шефа да вземе решение  ;D ;D ;D

Бриги Магнито



loshdancho

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 14 Октомври, 2012, 18:14:21
;)
Направо си смешен.. Поне да се беше качвал да покараш. Аман от глупости.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Неделя, 14 Октомври, 2012, 18:57:05
Направо си смешен.. Поне да се беше качвал да покараш. Аман от глупости.

Е ти сигурен ли си ,качвал ли съм или не. ;)
Апропо все нови даже ги тествам.


driver1

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 14 Октомври, 2012, 19:27:50
Е ти сигурен ли си ,качвал ли съм или не. ;)
Апропо все нови даже ги тествам.

   Тестваш на баба си фърчилката! Я направи справка в Гугъл къде е Сьодертале за да се направиш на убедителен. Хахахахах :) :) :)

Бриги Магнито

Чий да го дирим у Сьо кво беше там бре Драйвер? :D :D :D :D :D
Оуууу ти нали там ги регистрираш ,забравих бре .
8)
Драйвер язека от нашенско не мърдам бацин,тука си ми е секстра


loshdancho

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 14 Октомври, 2012, 22:58:50
Чий да го дирим у Сьо кво беше там бре Драйвер? :D :D :D :D :D
Оуууу ти нали там ги регистрираш ,забравих бре .
8)
Драйвер язека от нашенско не мърдам бацин,тука си ми е секстра
Ми не се качваш и на камиони , но това също не ти пречи да ги ценяваш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 15 Октомври, 2012, 12:08:28
Ми не се качваш и на камиони , но това също не ти пречи да ги ценяваш.
Уоу и мноо си прав,че се не катерим на камиони,катерим се на дръгели,но едни са ми у кръвната група и сме от една порода,докът други прав си ич и не гледам да им се метам,напрао ги забикалям и знааш ли защо,защото не си падам мазохист.

Арно бре търкаляйте си Сканиите ,ко ви се дзверим и аз .


packo

колега тази лампичка трябва да свети ако не си с накладки които имат датчик за износване иначе ти изчезва автоматичния ретардер.пробвай да махнеш крушката и виж дали ще работи.а ако си с такива накладки значи са минали повече от половината си живот.

m_mihaylov

Здравейте Искам да попитам за едно проблемче. Карам Scania 124L 420 и загубих половинките и смених апаратчето и се оправи но след няколко дена спрях за кафенце и после е останала на междинно положение влизат обаче немога да тръгна превключих на големия блок после върнах на малкия и се оправи и отвреме на време пак ми се губят половинките

kron

Като човек който хабер си нямам от скания ;D ;D ;Dда споделя нещо подобно което се случва при Ман.Та при ман след дълга експлоатация се получава подобен проблем,да остава или на цяла или на половинка или в междинно положение та проблема идва от въздуха.При Ман или ZF кутиите на входа на въздуха към всички апаратчета по кутията има една пластмасова цедка която в процеса на експлоатация се задръства и чупи и се появява описания по горе проблем.Е при Скания може да няма подобни нещица цедки и прочие ама знам ли не е зле да се огледаш.

abator

Цитат на: kron - Неделя, 03 Февруари, 2013, 18:17:45
Като човек който хабер си нямам от скания ;D ;D ;Dда споделя нещо подобно което се случва при Ман.Та при ман след дълга експлоатация се получава подобен проблем,да остава или на цяла или на половинка или в междинно положение та проблема идва от въздуха.При Ман или ZF кутиите на входа на въздуха към всички апаратчета по кутията има една пластмасова цедка която в процеса на експлоатация се задръства и чупи и се появява описания по горе проблем.Е при Скания може да няма подобни нещица цедки и прочие ама знам ли не е зле да се огледаш.
Аз съм имал такъв проблем на TGA 18.410 Проблема беше заради теч на въздух от горната помпа на съединителя. В един момент въздуха не достига и половинките остават на положението в което са заварени.

abator