• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Различията между руски и китайски камион.

Започната от Бриги Магнито, Събота, 06 Октомври, 2012, 19:36:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито



Бриги Магнито



caterpillar

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!

caterpillar

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!

loshdancho

Специално това се получава когато те дърпа некадърник, китайският камион няма вина за това.
Карал съм DAF с 8см по-дълъг от дърпане полсле го събирахме между две колони с хидравлични латерни.
В друг случай се счупи клина и въжето се изстреля за щастие под камиона.
В с. Габра има случай на Зил с откъснато шаси от мостовете в калта излязло е като шейна.
Виждал съм и други западни марки с разтеглено шаси по разтоварищата в София.
Това да те вади някой на удар не е шега работа още повече с 2 диферецияла и даже пълен, както се вижда на клипа.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

М да  ;) ,в мойта кариерка като автопилот поне едно 80% от такива задълбавания се тегли на удар пък освен скъсано въже или некой огъната щанга,ключ друго не съм имал интересно ми е да ми обясниш как ще изтеглиш окопал се камион,сигурно плавно все едно си го сецнал да го палиш или досецаш до първата отбивка или сервиз.

Как и да е все някой ше е виновен нека е некадърнио шофер . :D :D :D


loshdancho

Направи разликата между този  удар и първият клип.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Лошио силата на удара е от значение спор няма,но я ми кажи от тия дараци дет си ги виждал на кой му се разкачи кабината,мани ми на кой евентуално се откъсна и шасито (не че видех освен бронята кво друго се отскуба,но е нормално ухото за теглене да е на шасито и то не на напречната греда ,а при надлъжните) мани ми се замислям тоз китайски дръгел ако е хенгер и му е разбита втулката на теглича или пък самия теглич(буфер) е разбит ко ше става тогава,то тогава са само удари или отпред шасито е по-лабаво отколко отдзад,мани лабаво ми се чини туй китайче,некак си крехичко е.

Уично мнение.Немам нищо против маде ин Чайна даже съм им редовен клиент поради финансови причини.


loshdancho

Качвал съм се на китайския STAYER....скръб и мъка, но  удър се практикува кабина срещу кабина, за да виждаш колко засилваш и кога се опъва въжето. Иначе някой трябва да ти казва кога е опънато и да отпуснеш 10-20см. Тоя се засили с пълен камьон поне метър и продължи да натиска , защото не виждаше какво прави.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

bojo

Браво Бриги,много як пример... за разликата.коментара на руски беше доста цветущ нямам какво да добава ха ха ха
Божо

bojo

Божо