• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Mercedes 2544 EPS-скорости

Започната от ivopifeca, Четвъртък, 11 Октомври, 2012, 19:43:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Почвам на такава "Каска".Карал съм но само със скоростите тип шамар.Тоя е с ЕПС-скорости.Въпроса ми е какви са особеностите на тези скорости,че днеска го карах по София и немога-незная,как да ги прескачам,например от 3-директно на пета и т.н.Става но требва лоста два пъти на пред и е много бавно.Некои, ако им знае чалъма да подскаже :)

ivopifeca


caterpillar

Натискаш бутона и буташ напред с натиснат бутон.Успех  ;)
Всеки неуспял шофьор става багерист!!!

caterpillar

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!

loshdancho

Да с натиснат бутон става.
Ако не знаеш на коя да включиш: изключваш и включваш, той сам си решава на коя да сложи. ;)
Дали ще бутнеш напред или назад е без никакво значение.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Петък, 12 Октомври, 2012, 22:39:36

Дали ще бутнеш напред или назад е без никакво значение.
Бе ако сакаш да ти е тихичко у кабинета си има значение,че бая цвили.


Tihomir78

Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 11 Октомври, 2012, 19:43:59
Почвам на такава "Каска".Карал съм но само със скоростите тип шамар.Тоя е с ЕПС-скорости.Въпроса ми е какви са особеностите на тези скорости,че днеска го карах по София и немога-незная,как да ги прескачам,например от 3-директно на пета и т.н.Става но требва лоста два пъти на пред и е много бавно.Некои, ако им знае чалъма да подскаже :)
Така е по бавно е и не трябва да бързаш с съединителя, но друг начин няма. Те колегите затова не ги харесват, ама за мен си е по-мързеливо отколкото да размахваш скор. лост.

MB Actros

Ако искаш да им изчистиш грешките ,натискаш съединителя,задържаш лоста към теб и даваш на контакт и те ще почнат да штракат. Като спре штракането си готов.   

loshdancho

Цитат на: MB Actros - Събота, 13 Октомври, 2012, 23:27:12
Ако искаш да им изчистиш грешките ,натискаш съединителя,задържаш лоста към теб и даваш на контакт и те ще почнат да штракат. Като спре штракането си готов.  
Обикновено така се прави обучението, чисти се като се изгаси камиона.
Грешките  са механични и токови, само че съм забравил, от коя до коя бяха токовите и след тях са механичните.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

С бутона не ги прескача,само при потегляне,като го натиснеш,вместо на 1-ва,отива на 2-ра и толко,на татък си ги реди една по една :)

Бриги Магнито

А са да видиш тая ква е,баце принципно с бутона става номера ,но тъй като при теб не се получава да ти мъцнем два варианта първи вариант бутона е дал фира(слабо вероятно оти пък включва все пак вместо 1-ва ,2-ра) втори вариант ,дай му газ де ,превключвай поне към 1300 оборота и нагоре като стигнеш,че инак ако му тегаво нема да включи таз коя ти искаш ,а ше включи таз коя на него му изнася.
Естественно има и трети вариант и той е да има грешки и да бърка ,но тогава от 4-5-6-та или друга като искаш да върнеш една той си боде 1-ва.
Интересен ЕPS си случил от кое поколение е първото или второто?


ivopifeca

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 14 Октомври, 2012, 12:04:42
А са да видиш тая ква е,баце принципно с бутона става номера ,но тъй като при теб не се получава да ти мъцнем два варианта първи вариант бутона е дал фира(слабо вероятно оти пък включва все пак вместо 1-ва ,2-ра) втори вариант ,дай му газ де ,превключвай поне към 1300 оборота и нагоре като стигнеш,че инак ако му тегаво нема да включи таз коя ти искаш ,а ше включи таз коя на него му изнася.
Естественно има и трети вариант и той е да има грешки и да бърка ,но тогава от 4-5-6-та или друга като искаш да върнеш една той си боде 1-ва.
Интересен ЕPS си случил от кое поколение е първото или второто?
E са па и кое поколение е,аз доса не съм карал с ЕПС,ти ме постави в ебати филма,незнам кое поколение е :)Лоста има палец за половинките,а въпросното копче е квадратно и е над него-отпред,а горната част на лоста-топката,некои я е отхапал ;)Или я е изчоплил с ноктите от напрежението

Бриги Магнито

Епа ,че ти мъцнем бре шом има лост от първо ше да е,са ако кажеш ,че като бутнеш лоста към теб и изключва ,да знааш от първо е.
Тоа де е ровил лоста е найдел имането баце ,са за теб нема да знааш.


ivopifeca

Лоста към мене и изключва-да.А за имане хич и не се опитвам да търсим,то самия камион си е цело имане ;)

loshdancho

ЦитатИнтересен ЕPS си случил от кое поколение е първото или второто?
ЦитатЕпа ,че ти мъцнем бре шом има лост от първо ше да е,са ако кажеш ,че като бутнеш лоста към теб и изключва ,да знааш от първо е
.

Бухахаха....
А тези със ZF скорости от кое поколение са... сигурно нулева серия...
Пак се изказа неподготвен.
Я така и така се правиш на разбирач от коя година MERCEDES е с EPS и от коя  произвежда скорости MERCEDES?
Въобще какво е това EPS.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Неделя, 14 Октомври, 2012, 19:02:38
.

Бухахаха....
А тези със ZF скорости от кое поколение са... сигурно нулева серия...
Пак се изказа неподготвен.
Я така и така се правиш на разбирач от коя година MERCEDES е с EPS и от коя  произвежда скорости MERCEDES?
Въобще какво е това EPS.
Ти нали си разбирач вместо да те открехвам,що не открехнеш бацето що не му включват а?

Аз модели скорости ич не ме вълнуват,но само да те светнем според тва с къв лост са (джойстик) дават два модела ядове,на едните ич не ми е зор къв им е зора шом не ручат или стържат ще пойде дръгело ,докато при другите малко е по-сложничко,ма ти ме светни са ZF и тем подобни дет ги ръгали на тоз и тоз па и на тоз.
Баце ич не ми е зор марка и модел бре,зор ми е да си се приберем кога дойде оня дебелио с едното око,но теб тва не ти е ясно тъй че ..........


ivopifeca

Маам си ги ЕПЕ-сите,а каската назад незна...друсам се и рипам-Това е С -класата на Мерцедеса :)Малеее,останах без крака ръце и таз :)

ivopifeca