• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Червена и жълта шлауфка (лула)

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Вторник, 23 Октомври, 2012, 22:02:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

матадора

Да,точно като ватманка действаше при ДАФ.Пробвах го в гаража,там не е чист асфалт,а има доста дребен чакъл и най-добре си проличава,когато блокират колелетата.Действа само на полуремаркето,но за съжаление бързо пада въздуха в системата.При Волвото скоро ще го пробвам,че иде зима и може да потрябва.
Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

матадора

Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!

Бриги Магнито

Цитат на: stoil nedev - Петък, 23 Ноември, 2012, 23:30:16
Първо: Ако всичко е както трябва...

Бацин тука всичко ,както трябва ли е?


Илчев един съвет баце,не оди при Англетата,че там лули нема  ;)


Бриги Магнито



stoil nedev

Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 25 Ноември, 2012, 14:59:52
Бацин тука всичко ,както трябва ли е?

Щом ти бацин си го снимал и публикувал ....... значи всичко е огИн!!!
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

abator

Тц, не е наред. Шланговете трябва да са на обратно май.  :)

МИНКО ИЛЧЕВ


Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 24 Ноември, 2012, 14:44:04
Па Бичкията бутате из шамарите,а той е у потрес.
Четем тука как с комадваща лула се пълни спирачна система,четем тука как на ръчна Ви държели сите търкала,не че няма такива,но да Ви светнем на 90% от ремаркетата след 2002 г. на ръчна държат само два моста.

Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Ноември, 2012, 15:15:40
Не бъркай ръчната на камиона,която действа чрез командният въздух на мембраните на цялото ремарке и ръчната на ремаркето(червеният бутон) ,която изпуска въздуха от блокиращите цилиндри

     Аз щом го разбрах (отне ми малко време). Обяснява, че между блокаж (червен бутон, разкачена червена или малко въздух) и ръчна има разлика!




Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 25 Ноември, 2012, 14:59:52
Бацин тука всичко ,както трябва ли е?


     Ако не можеш да ходиш ,,патешки" как ги свързваш или махаш?


Цитат на: Бриги Бичкията - Неделя, 25 Ноември, 2012, 14:59:52
Илчев един съвет баце,не оди при Англетата,че там лули нема  ;)

     Е, дано не е сериозно! Тъкмо мислех скоро време (близките години) да отида в Англия и ако си харесам каравана да си взема. Та по този повод да питам, как е по-добре на лули или на бърза връзка да бъда? Или да карам като повечето, без никаква?!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Бриги Магнито

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 10 Ноември, 2013, 20:04:14
        Е, дано не е сериозно! Тъкмо мислех скоро време (близките години) да отида в Англия и ако си харесам каравана да си взема. Та по този повод да питам, как е по-добре на лули или на бърза връзка да бъда? Или да карам като повечето, без никаква?!

Малииииииии Илчев вземеш ли караванка с лули или бързи връзки  баце,че те признаем,тва си тристаен плюс кухненски бокс и килер бре я пет живота да живеем таквоз тц нема а спастрим да узмеем.
Но Илчев ,ти я вземи баце с бързи връзки,па я че ти мъцнем как,че я тамъним.А да и за да я довлечеш нали знаш у едното сака се дуне,че гуметките ша одат зян. ;)


ivopifeca

Преди 15-тина дни,закачих ремаркето на колегата,камиона му беше в сервиз,оказа се,че лулите спрямо шлауфките требва да са на "кръст",нема лева нема десна,нема жълта и бенбена...Още при закачането се усеща ,дали си е на местото... :)

loshdancho

Има команден и постоянен въздух. и стандарт, ама  дападжиите са му е....... майката на всичко стандартно.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Дападжии мападжии,нема значение...тука нема жълто и червено,само на кръст,беше верното.Това е.

ivopifeca

Оня ден, колега при закачане на полуремарке,след като си закачи кабелите и маркучите,почна да го проверява със сецане напред назад...Щеше да откърти лапите-вика бутона за блокиране не му работел ???Сетих се,че може би е бил водач на МПС задвижвано от електричество,понеже там "шлауфките"не са им много ясни,и му казах,като го пробва със заклащане е хубаво да откачи,или не закача пълнещия въздух.Откачихме го,ремаркето блокира и...вече бяхме сигурни,че е зключил лафета.Та,като видите полуремарке със липсващи или разбити лапи,да знаете от кво е това :)Най сигурно е да не закачате нищо,като подхождате към царския болт,и закачате :)

kron

Защо бе колега,ако искаш закачай маркучите ако искаш недей ама дръпнат ли е червения бутон ремаркето си остава блокирано.Не знам какви са тея модерни машини които кормувате ама при нас е така дръпнат ли е подчертавам червения бутон няма тръгване,друго е вече ако не е дръпнат или е само статично сложен ;D

ivopifeca

Ми че той бутона,както казах ,нещо бил повреден,тоест,като го пипаш не действа по предназначение...тъй ми каза колегата ;DИли тоз бутон е невъзможно да не действа,ако нещо се е прецакал?

kron

А дали въпросния специалист не е пропуснал да го дръпне предварително  ;D ;D ;D

ivopifeca

Ами явно е бил донякъде в час...защото и след това в гаража "началника"му каза,че прди тва изришно бил казал,че не действа,били правени интервенции...А и друго,карал съм ремарке на което тоз бутон заедно с целия панел липсва ???Кво блокираш тогава,с кой бутон ;D

ivopifeca

Оооо забравих да споделя,ми един му гръмна дздна гума и го откърти целия..сасе ръчки и бутони...така си и остана,закрепиха го,свързаха,изолираха,абе остана без ТОВА,е така,да не мое се свалят и дигат възглавници,па камо ли да може да се блокира...колкото да движи.А ми сега кой бутон требва да се налега ,за да го блокираме?

ivopifeca