• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дунав мост 2

Започната от doktora, Сряда, 24 Октомври, 2012, 08:56:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dimich87

Преди около месец бях на една конференция във Варна. Там изнесе една презентация проф. д-р инж. Милчо Лепоев за бъдещето на транспорта в България. Та той коментира че този дунав мост 2 е от никъде за никъде. Тезата му е такава понеже румънците отказвали да направят инфраструктурата си за достъп до моста. Така за сега не можело с камион да се стигне до моста. Разстоянието било около 20-тина км. Причината е че си защитавали интересите. Така транспортния поток стигал до констанца и от там на ферибот, кораб за контейнери. Направили са го доста голямо пристанище. Преди 4-5 години във Варна са се изършлаи подобен тип товаро разтоварна дейност, но от както ГЕРБ са дошли на власт са вдигнали доста таксите за услугите. Това е принудило хората да ползват пристанището в констанца. Ферибота край Силистра също отказва да приема нашия екипаж, което принуждава шофьорите да минават по суша и да ползват румънски ферибот.
Другото нещо което е предложил е изграждане на РО-ЛА транспорт в нас, като се товарят на входа от тусция и се преминава изцяло по-този начин. Линията имала сертификат за скорост от 130км/ч. Така рзстоянието на транзитния поток може да преминава за няколко часа през страната ни и да не създава натоварване на пътния трафик. В някой страни било въведено вече ако се превозва на по-вече от 200км да се ползва и РО-ЛА транспорт. А отделно така и часовете на шофьора ще се презнават за почивка.

dimich87


admin

Ето няколко снимки от вече готовия мост.

Източник: http://danubebridge2.com/g-bg-most-13-iuni.php
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

DeDo Vi

Цитат на: dimich87 - Понеделник, 10 Юни, 2013, 21:17:58Преди около месец бях на една конференция във Варна. Там изнесе една презентация проф. д-р инж. Милчо Лепоев за бъдещето на транспорта в България. Та той коментира че този дунав мост 2 е от никъде за никъде. Тезата му е такава понеже румънците отказвали да направят инфраструктурата си за достъп до моста. Така за сега не можело с камион да се стигне до моста. Разстоянието било около 20-тина км. Причината е че си защитавали интересите. Така транспортния поток стигал до констанца и от там на ферибот, кораб за контейнери. Направили са го доста голямо пристанище. Преди 4-5 години във Варна са се изършлаи подобен тип товаро разтоварна дейност, но от както ГЕРБ са дошли на власт са вдигнали доста таксите за услугите. Това е принудило хората да ползват пристанището в констанца. Ферибота край Силистра също отказва да приема нашия екипаж, което принуждава шофьорите да минават по суша и да ползват румънски ферибот.
Другото нещо което е предложил е изграждане на РО-ЛА транспорт в нас, като се товарят на входа от Турция и се преминава изцяло по-този начин. Линията имала сертификат за скорост от 130км/ч. Така рзстоянието на транзитния поток може да преминава за няколко часа през страната ни и да не създава натоварване на пътния трафик. В някой страни било въведено вече ако се превозва на по-вече от 200км да се ползва и РО-ЛА транспорт. А отделно така и часовете на шофьора ще се презнават за почивка.
Е по-големи глупости от това нема на къде. Тоя проф. д-р. инж. е пълен тъпак, вервам и колегите които са по пътищата достатъчно време ще се съгласят с мен. Следващият път като ходиш на конференции, му кажи на тоя професор посран че пълен олигофрен. МОжеш да ме цитираш.

kaloyan Mladenov

Само да уведомя за нещо за пътуващите през Дунав мост 2,простотията Българска и Румънска е направила следното нещо:
При преминаване на моста посока от БГ за РО можеш да платиш само със евро или лева,посока от Румъния за България само евро или леи,долари не важат въобще за пари, карти се приемат всякакви доколкото знам но не съм използвал.

ahil_73

В грешка си колега първата част е така  но втората не.Карти никакви не важат.Инфото е от днес около 13 часа минах моста.

ahil_73