Другата седмица ще ходя на няколко интервюта и това е един от фирмите, нещо да ми подскажете предварително?
1900 евро е минималното за вътрешно. НО там старите шофьори са хванали хубавите линии и спедиции и ако не знаеш къде е добре, ще те сложат на тръстиката. Има една линия Германия-Белгия, курсовете са по 200 км и само мяташ колани като луд. Много хора пропищяха. Друга тъпотия е на Триест пристанището, сменяш турски ремаркета като луд и правиш митници... разтоварваш в Австрия примерно, пак товариш, пак митница и го оставяш на Триест порт за Турция. Ходиш с две чанти документи от гише на гише като чиновник.
Правите курсове са започнали да ги мотаят и да правят по няколко вътрешни курса, докато те приберат. 50 евро на ден се плаща на правите. Минават през Сърбия основно.
Имат доста мерцедеси евро5 малките кабини и има вероятност да ти натресат такъв да си трошиш главата в тавана и краката в тунела. Друга тъпотия е, че Шел картата за гориво има лимит 400 евро на ден и почти всеки ден търсиш и питаш къде да зареждаш (по 300 литра).
Началниците много трудно си вдигат телефоните и почти не отговарят на СМС-и. Особено като дойде време да те прибират.
Обещават бонус за иконимия на гориво (под 29,0 л среден р.) по 100$ на месец, но накрая нищо не ти дават. А като си дадеш отчета чакаш 2 седмици да си получиш парите.
Като отидеш на интервюто ще ти обещават много работи, но това са кухи обещания.