• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Петко Ангелов БГ ЕООД - отключена.

Започната от loshdancho, Неделя, 28 Октомври, 2012, 17:29:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

Петко Ангелов е една от малкото добри фирми по нашите земи и такива дето говорят, че като се приберат и ще хвърлят ключовете ги приказват тези неща само и единствено от страх да не отидеш да работиш там, защото на Ганьо може да му изстине мястото ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Rammbon

Цитат на: rider777 - Неделя, 06 Март, 2016, 17:08:55
Петко Ангелов е една от малкото добри фирми по нашите земи и такива дето говорят, че като се приберат и ще хвърлят ключовете ги приказват тези неща само и единствено от страх да не отидеш да работиш там, защото на Ганьо може да му изстине мястото ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Така е Иво, за всички фирми така се говори. Всеки го е страх, да не би някой кадърен да ги измести и плюят фирмата , в която работят. Слушам ги  по паркингите какви ги ръсят , а на другия месец пак в същата фирма и следващата пак, а си бърборят глупостите, особенно като се напият.

Rammbon


navara

Те кадърните няма да работят в Петко и Пимка,да въртят 3-4 месеца и 10 дена почивка.И като отидат на границата да чакат още 10 дена в блокадата.

imter

Чак да им изстине мястото дълбоко се съмнявам,просто едни са доволни,други не.За всеки е различно,аз лично там не бих работил :).Предпочитам при Бате Иво,но още търся връзки ;),все пак там е друга бира ;).

rider777

При Петко няма значение за шофера дали стои по граници или блокади,,,,, парите си ги взима,,,,, не съм чул досега на някой да не е платил,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

imter

На всеки е платил,но въпроса е колко,доколкото знам се реже за гориво,маршрути и какво ли още не.

rider777

Няма толкова луд чиляк роден досега, който да остави шоферите си да минават по маршрути, които той не им е дал ,,, да ги остави да си правят с горивото каквото си искат и накрая да им плати и повече от това, което заслужават,,,,,, Наистина има перални, които в началото на транспортния бизнес си затварят очите понякога ама това е за кратко,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

imter

Когато диспонентите ти са некадърни,когато искат Актрос 460 к.с. с 26 тона товар,да гори 25-25 на сто,е няма кой да им кара кошниците.

rider777

Не съм чувал за норми там,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

d2maper

Другата седмица ще ходя на няколко интервюта и това е един от фирмите, нещо да ми подскажете предварително?

hgv_driver

Цитат на: d2maper - Вторник, 14 Ноември, 2017, 17:58:35
Другата седмица ще ходя на няколко интервюта и това е един от фирмите, нещо да ми подскажете предварително?

1900 евро е минималното за вътрешно. НО там старите шофьори са хванали хубавите линии и спедиции и ако не знаеш къде е добре, ще те сложат на тръстиката. Има една линия Германия-Белгия, курсовете са по 200 км и само мяташ колани като луд. Много хора пропищяха. Друга тъпотия е на Триест пристанището, сменяш турски ремаркета като луд и правиш митници... разтоварваш в Австрия примерно, пак товариш, пак митница и го оставяш на Триест порт за Турция. Ходиш с две чанти документи от гише на гише като чиновник.
Правите курсове са започнали да ги мотаят и да правят по няколко вътрешни курса, докато те приберат. 50 евро на ден се плаща на правите. Минават през Сърбия основно.
Имат доста мерцедеси евро5 малките кабини и има вероятност да ти натресат такъв да си трошиш главата в тавана и краката в тунела. Друга тъпотия е, че Шел картата за гориво има лимит 400 евро на ден и почти всеки ден търсиш и питаш къде да зареждаш (по 300 литра).
Началниците много трудно си вдигат телефоните и почти не отговарят на СМС-и. Особено като дойде време да те прибират.
Обещават бонус за иконимия на гориво (под 29,0 л среден р.) по 100$ на месец, но накрая нищо не ти дават. А като си дадеш отчета чакаш 2 седмици да си получиш парите.
Като отидеш на интервюто ще ти обещават много работи, но това са кухи обещания.

Mr.Balkanski

Цитат на: DENINI - Понеделник, 19 Ноември, 2012, 23:53:56
Шоферчета,научете се на коректност!Тогава имайте изисквания.Добре,че сме ние да ви хрантутим,че иначе с тези "дипломи" дет ги нямате за къде сте?Пътя е ясен на гърба на данъкоплтеца на борсата.
Твоята прясно закупена диплома от Дупнишкия Свободен Университет не се брои. Кажи сега защо те дисквалифицираха от комсомола на партията! Едва ли е вследствие на хетеросексуализъм, по-скоро обратното. Да знаеш, че като обикаляш турските камиони с перука, това не те прави превозвач, по-скоро обратното. Може и да та повтарям, ама както казват французите: "сикюз ми".
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

naum4o

В тази фирма има доста от старите шофьори. Това е факт. Факт е също, че най-много семтове от всички български фирми, взима точно тази фирма. Но от друга страна hgv_driver го е казал достатъчно изчерпателно, какво е, що е.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

VidinDAF

До скоро работих при Петко и при напускането ми всичко беше коректно.
Доста от нещата които прочетох тук са преувеличени.
Път време няма!

rider777

Видин,,,, явно отскоро влизаш по форуми като този,,,,,,, няма фирма, която да не са оплюли великите профита,,,,,, а за 5ко Ангелов пак ще кажа, че е може би най-добрата българска фирма за наемник шофьор ,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,